tel: 71 / 79 000 75
tel. kom. 506 501 852
e-mail: biuro@quali.pl
Wrocław, pl. Wolności 11/101 więcej >>
SZKOŁA
GRAFIKI
KOMPUTEROWEJ
STRONA GŁÓWNA

Quali na Facebooku


Prawo w e-biznesie



Zgodnie z badaniami obecnie aż 55% Polaków, kupując towary lub usługi, wybiera elektroniczne kanały sprzedaży. Pozostali korzystają z tradycyjnych sklepów, ale co ciekawe, 43% osób z tej grupy i tak przegląda produkty w Internecie przed ostateczną decyzją o zakupie. Przedsiębiorca rozpoczynający sprzedaż elektroniczną powinien pamiętać, że oprócz przepisów Kodeksu Cywilnego polega także przepisom regulującym handel na odległość. Poznaj krajowe przepisy regulujące sprzedaż elektroniczną, nie daj się zaskoczyć.

UWAGA: Szkolenie jest uzupełnieniem do szkolenia Sklepy Internetowe VIRTUE MART / SHOPER / PRESTASHOP lub WordPress - budowa i obsługa sklepu internetowego

Podczas szkolenia Uczestnik dowie się:

  • jak chronić prawa konsumentów (przepisy ustawy o prawach konsumenta) w tym: gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty,
  • jak legalnie zmniejszyć liczbę zwrotów towaru,
  • jak powinien wyglądać formularz odstąpienia od umowy, regulamin sprzedaży,
  • Dlaczego unikać klauzul abuzywnych i co grozi za ich stosowanie,
  • jak chronić swoją ofertę przed kopiowaniem i nieuczciwą konkurencją, prawo autorskie dla e-sprzedawców,
  • czym różni się informacja handlowa od spamu,
  • na czym polega RODO i nadużycia kancelarii prawnych, pod pretekstem błędów w regulaminie,
  • jak prowadzić sprzedaż na Allegro - kiedy warto, co i jak,
  • na czym polega polityka prywatności i ochrona danych osobowych,
  • jak prowadzić import towarów z Chin,
  • jak prowadzić e-biznes w Unii Europejskiej,
  • o najważniejszych aktach prawnych - zestawienie,
  • o orzeczeniach polskich sądów dotyczących e-biznesu.
tryby szkolenia

1. STANDARDOWY

  • zajęcia w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 1 spotkanie (1 sp. to 4 godz. lekcyjne), łącznie 4 godziny lekcyjne;

Szkolenie jest indywidualne (jedna osoba na zajęciach). Możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy).

Zobacz CENNIK

terminy

najbliższe zaplanowane szkolenia w zakładce: do ustalenia indywidualnie

zagadnienia
  1. Ochrona praw konsumentów (przepisy ustawy o prawach konsumenta) w tym: gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty.
  2. Jak legalnie zmniejszyć liczbę zwrotów towaru.
  3. Formularz odstąpienia od umowy.
  4. Regulamin sprzedaży.
  5. Dlaczego unikać klauzul abuzywnych i co grozi za ich stosowanie.
  6. Prawo autorskie dla e-sprzedawców.
  7. Jak chronić swoją ofertę przed kopiowaniem i nieuczciwą konkurencją.
  8. Informacja handlowa a problem spamu.
  9. GIODO i nadużycia kancelarii prawnych, pod pretekstem błędów w regulaminie.
  10. Sprzedaż na Allegro - kiedy warto, co i jak.
  11. Polityka prywatności i ochrona danych osobowych.
  12. Import towarów z Chin.
  13. E-biznes w Unii Europejskiej.
  14. Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
  15. Orzeczenia polskich sądów dotyczące e-biznesu.

Wybrales nowy kurs!!

Prawo w e-biznesie

Zobacz Twoje wybrane kursyZamknij okienko


 
projekt: Quali; copyright©2003::2017 |
DANE FIRMY: Quali - szkolenia i doradztwo Beata Krzyś pl. Wolności 11/101, 50-071 Wrocław, NIP: 895-169-23-55, REGON: 932931330,
NR KONTA: Mbank 25 1140 2017 0000 4902 0309 4836.