tel: 71 / 79 000 75
tel. kom. 506 501 852
e-mail: biuro@quali.pl
Wrocław, pl. Wolności 11/101 więcej >>
SZKOŁA
GRAFIKI
KOMPUTEROWEJ
STRONA GŁÓWNA

Quali na Facebooku


ANIMACJA 3D



Kompleksowe szkolenie, którego głównym celem jest stworzenie filmu animowanego w technice 3d i przygotowanie uczestników do zawodu w branży filmu i animacji.

Szkolenie prowadzi Paweł Lipka – założyciel studia Action Heroes, znanego z animacji do popularnego na całym świecie serialu "Garfield show" oraz prac graficznych do filmu kinowego "Sala samobójców". Aktualnie Paweł jest dyrektorem artystycznym serialu telewizyjnego "Tom i Keri" i nadzoruje pracę międzynarodowego zespołu twórców (Wielka Brytania, USA, Hiszpania, Francja, Gruzja, Pakistan, Indie, Węgry, Indonezja, Macedonia i Australia).

tryby szkolenia

1. STANDARDOWY

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty,
  • 10 spotkań (1 sp. to 4 godz. lekcyjne), łącznie 40 godzin lekcyjnych.
Szkolenie jest indywidualne (jedna osoba na zajęciach). Możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy).

Zobacz CENNIK.

najbliższe zaplanowane szkolenia w zakładce: PLAN SZKOLEŃ lub TERMINY

 

kilka słów od prowadzącego szkolenie


"Wyróżnikiem szkolenia jest holistyczne podejście do tematu i przygotowanie nowoczesnego pracownika.
Wiele firm wciąż akceptuje model relacji, w którym managerowie traktują pracowników z góry, wydając im rozkazy i prowadząc krok po kroku. Nowoczesne podejście polega na takim przygotowaniu do zawodu by pracownik niezależnie od swojego stażu i stanowiska czuł się w firmie osobą ważną i był traktowany na zasadach partnerskich. Dlatego szkolenie poza programem głównym, który ma na celu naukę animacji 3d, porusza też tematy pozwalające spojrzeć z wielu punktów widzenia i czuć się kompetentnie zarówno w roli twórcy animacji, jak i w organizacji projektów i kontaktach z inwestorami/sponsorami, producentami, reżyserami i kierownikami produkcji. Gdy nie potrafimy z dumą i bez trzęsących się rąk spojrzeć w oczy osobom wyżej postawionym w hierarchii sami nigdy nie staniemy w ich pobliżu.

Wiedza i realne doświadczenie są od siebie tak odległe jak porażka i sukces. Dlatego zarówno podczas jak i po szkoleniu staram się tworzyć jak najwięcej realnych doświadczeń dla uczestników. Z nich też bierze się równie realna pewność siebie, która pozwala podejmować lepsze decyzje w dowolnej dziedzinie. Tę uniwersalność swojego szkolenia cenię sobie najbardziej.

Po odbyciu 2-miesięcznego kursu każdemu zaangażowanemu uczestnikowi oferuję możliwość zmierzenia się z pełnowartościowym zleceniem (forma umowy o dzieło). Powodzenie w realizacji to okazja by dać się poznać w branży i zdecydować o dalszych krokach w rozwoju."

program
  1. Pierwsze kroki w programie 3ds Max.
  2. Opracowanie koncepcji postaci i scenariusza odcinka serialu animowanego.
  3. Modelowanie prostego rekwizytu potrzebnego do realizacji odcinka.
  4. Modelowanie złożonego rekwizytu.
  5. Oświetlenie i nadanie materiałów rekwizytom i przygotowanie ich do prezentacji w postaci plików jpg.
  6. Stworzenie koncepcji plastycznej postaci (umiejętności rysunkowe nie są wymagane).
  7. Modelowanie postaci opracowanej na poprzedniej sesji oraz przygotowanie jej do prezentacji w pliku jpg.
  8. Rigowanie i skinowanie – dwa etapy przygotowania postaci do animacji.
  9. Animacja kamery i rekwizytu jako wstęp do animacji w programie 3ds Max.
  10. Pierwsza animacja postaci przygotowanej na sesji nr 8.
  11. Tworzenie biblioteki ruchów postaci 3d jako element pracy nad warsztatem.
  12. Kontynuacja poprzedniej sesji i pogłębianie wiedzy technicznej z programu 3ds Max.
  13. Kontynuacja poprzedniej sesji + zaprezentowanie animacji pierwszym odbiorcom.
  14. Efekty specjalne cz. 1. - eksplozje i magiczne transformacje.
  15. Efekty specjalne cz. 2. - systemy cząsteczek; woda, ogień, dym i ich aplikacja w odcinku.
  16. Opracowanie szkicu animacyjnego (layout 3d) całego odcinka, zgodnie ze scenariuszem.
  17. Kontynuacja poprzedniej sesji oraz finalny montaż szkicu animacyjnego.
  18. Podział prac na całą grupę i stopniowe zastępowanie szkicu animacyjnego finalnym materiałem.
  19. Kontynuacja poprzedniej sesji.
  20. Kontynuacja poprzedniej sesji.
  21. Rendering przygotowanej animacji w celu prezentacji jako spójnego materiału filmowego.

Wewnątrz bazowych sesji szkoleniowych wpisane są także tematy poruszane w trakcie, m.in.:

  • skuteczne metody pozyskiwania i utrzymywania klientów, pracy i zleceń,
  • planowanie rozwoju kariery i osiąganie kolejnych szczebli sukcesu,
  • negocjacje finansowe i podnoszenie własnej wartości na rynku,
  • komunikacja z inwestorami, producentami, reżyserami, kierownikami produkcji,
  • organizacja projektów filmowych i prowadzenie zespołów produkcyjnych,
  • prawdziwe historie sukcesu oraz metody podnoszące produktywność i zyski,
  • analiza kompozycji kadru zdjęciowego i filmowego, ćwiczenia z kompozycji,
  • analiza filmu animowanego w kontekście scenariusza i opowiadanej historii.

Ponadto w cenie szkolenia mieszczą się także dodatkowe atrakcje dla zainteresowanych, m.in. spotkania poza szkoleniowe, bilard, tenis, kręgle. To okazja do utworzenia trwalszych relacji między uczestnikami, a także szansa poznania ludzi z branży filmu i animacji.

Uwaga. Sala szkoleniowa wyposażona jest w komputery z oprogramowaniem Blender. Istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia na programie 3ds Max i Maya na własnym sprzęcie i oprogramowaniu kursanta.




 
projekt: Quali; copyright©2003::2017 |
DANE FIRMY: Quali - szkolenia i doradztwo Beata Krzyś pl. Wolności 11/101, 50-071 Wrocław, NIP: 895-169-23-55, REGON: 932931330,
NR KONTA: Mbank 25 1140 2017 0000 4902 0309 4836.