tel: 71 / 79 000 75
tel. kom. 506 501 852
e-mail: biuro@quali.pl
Wrocław, pl. Wolności 11/101 więcej >>
SZKOŁA
GRAFIKI
KOMPUTEROWEJ
STRONA GŁÓWNA

Quali na Facebooku


Blender



Szkolenie przygotowujące do pracy w darmowym odpowiedniku komercyjnych programów do modelowania i animacji 3D (3ds Max, Maya, Cinema 4D). Szkolenie wprowadzające w teoretyczne zasady projektowania i wizualizacji wnętrz ustawiania światła, dodawania realistycznie wyglądających materiałów, wykonywania końcowego renderingu.
 
Uczestnik kursu nauczy się:
  • pracować w programie Blender,
  • pozna teoretyczne zasady projektowania i fotorealistycznych wizualizacji wnętrz, nauczy się tworzenia wnętrz,
  • dodawania obiektów graficznych i ich modyfikacji,
  • tworzyć modele mebli i przedmiotów domowych,
  • nakładać detale na modele, takie jak zmarszczki na poduszkach,
  • ustawić światło, kadr, kamerę,
  • dodać realistycznie wyglądające materiały, charakterystyka materiałów,
  • pracować z siatką UV, profesjonalne rozpakowywanie siatki UV,
  • wykonać końcowy rendering,
  • optymalizować czas renderowania sceny i zwiększać jakość finalnego renderu,
  • wykonywać zaawansowane efekty post-procesowe.
tryby szkolenia

1. STANDARDOWY

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty
  • 10 spotkań (1 sp. to 3 godz. lekcyjne), łącznie 30 godzin lekcyjnych;

2. INTENSYWNY

  • zajęcia codziennie przez 5 dni, od pon. do pt. po 8 godzin lekcyjnych w godz. 9.00 - 15.00 (z półgodzinną przerwą)
  • 40 godzin lekcyjnych

Szkolenie jest indywidualne (jedna osoba na zajęciach). Możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy).

Zobacz CENNIK.

terminy


najbliższe zaplanowane szkolenia w zakładce:  PLAN SZKOLEŃ  lub  TERMINY

zagadnienia
  1. Podstawy, wprowadzenie do programu.
  2. Konfiguracja programu do własnych preferecnji.
  3. Zapoznanie się z interfacem użytkownika, nawigacja w przestrzeni 3D View.
  4. Tryby edycji: Object Mode, Edit Mode i Sculpt Mode.
  5. Modelowanie.
  6. Transformacje: dodawanie przemieszczanie, obracanie, skalowanie.
  7. Edycja obiektów: Mesh, Curve, Surface, Meta, Empty, Text.
  8. Obiekty graficzne - tworzenie i modyfikacja, operacje na obiektach.
  9. Zaawansowane narzędzia na poziomie obiektów i sub-obiektów, tworzenie modeli z brył podstawowych, modyfikatory.
  10. Splajny i n-gony.
  11. Tworzenie fotorealistycznych wizualizacji wnętrz.
  12. Profesjonalne ustawianie i konfiguracja kadru.
  13. Materiały - charakterystyka materiałów:  połysk, odblaski, przezroczystość, współczynnik odbicia, mapy powierzchni.
  14. Teksturowanie: tekstury proceduralne i bitmapowe.
  15. Nakładanie detali na modele, takie jak zmarszczki na poduszkach.
  16. Tworzenie fotorealistycznych materiałów.
  17. Oświetlenie: kamera i światło, ustawienia kamery, rodzaje lamp, cień.
  18. Rozmieszczenie i ustawienie światła, efekty oświetlenia, techniki oświetlenia sceny, ustawienie świata i rendering.
  19. Renderowanie, optymalizacja czasu renderowania sceny i zwiększenie jakości finalnego renderu.
  20. Nodes.
  21. Uv, profesjonalne rozpakowywanie siatki UV.
  22. Animacja: podstawy animacji 3D: animacja po ścieżce, za pomocą klatek kluczowych, shape keys i kości.
  23. Efekty specjalne związane z ruchem: tworzenie włosów, fajerwerków, tkanin, wody i ognia.
  24. Zaawansowane efekty post-procesowe.



 
projekt: Quali; copyright©2003::2017 |
DANE FIRMY: Quali - szkolenia i doradztwo Beata Krzyś pl. Wolności 11/101, 50-071 Wrocław, NIP: 895-169-23-55, REGON: 932931330,
NR KONTA: Mbank 25 1140 2017 0000 4902 0309 4836.