tel: 71 / 79 000 75
tel. kom. 506 501 852
e-mail: biuro@quali.pl
Wrocław, pl. Wolności 11/101 więcej >>
SZKOŁA
GRAFIKI
KOMPUTEROWEJ
STRONA GŁÓWNA

Quali na Facebooku


CONTENT MARKETING I COPYWRITING



Po szkoleniu skutecznie zbudujesz strategię content marketingu dla swojego produktu, przedsiębiorstwa, usługi. Poznasz formy i rodzaje content marketingu, co pozwoli Ci wybrać najlepsze kanały komunikacji z odbiorcą. Podstawowe zasady SEO, które są zaprezentowane w ramach szkolenia, pomogą Ci zbudować silną stronę internetową. Sukces w mediach społecznościowych osiągniesz dzięki wiedzy na temat sprawdzonych rozwiązań.

W zakresie umiejętności Uczestnik szkolenia będzie umiał:

  • Pozna zasady tworzenia treści pod kątem celów marketingowych.
  • Pracować w charakterze osoby zajmującej się copywritingiem i e marketingiem, pisać i redagować odpowiednio opracowane teksty reklamowe.
  • Budować odpowiedni content przeznaczony do różnych kanałów.

 

tryby szkolenia

1. STANDARDOWY

  • Ilość godzin: 15 godzin zegarowych.
  • Zajęcia trzy razy w tygodniu po 3 godziny w godz. 16:00 — 19:00.

2. INTENSYWNY

  • Ilość godzin: 18 godzin zegarowych.
  • Zajęcia codziennie przez 3 dni, od pon. do pt. po 6 godzin zegarowych w godz. 10:00 — 14:00

Szkolenie jest indywidualne (jedna osoba na zajęciach). Możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy).

Zobacz CENNIK.

terminy

najbliższe zaplanowane szkolenia w zakładce: PLAN SZKOLEŃ lub TERMINY

zagadnienia

1. CONTENT MARKETING

a. Promocja w ramach content marketingu:

  • Budowanie strategii content marketingowej krok po kroku.
  • Profil odbiorcy. Jakich treści poszukują odbiorcy i jak ją wykorzystują, typy odbiorców, persona — tworzenia własnego typu odbiorcy.
  • Formuły content marketingu.
  • Typy contentu w zależności od celu — od brandingu do sprzedaży i pozyskiwania leadów cykl publikacji.
  • Inbound i outbound marketing — wady i zalety.
  • Sposoby dystrybucji treści.
  • Sieci CM, sieci kontekstowe oraz inni wydawcy.
  • Pułapki content menagera — jak bronić się przed algorytmem (pingwin, panda, koliber).
  • Newslettery i e-mail marketing, jak wykorzystywać content marketing w e-mail marketingu.
  • Automatyzacja procesu dystrybucji treści własne platformy (blog) a platformy publiczne (Facebook, Youtube, Linkedin, itp.)
  • Reklama natywna.

b. Content marketing a SEO, czyli jak promować serwis w wynikach wyszukiwania Google.

  • Budowanie strategii content marketingowej z myślą o pozycjonowaniu.
  • User Experience a SEO.
  • Pozyskiwanie wartościowych linków w zamian za wartościowy content (link-building SEO).
  • Ocena skuteczności.
  • Jak mierzyć działania i skuteczność content marketingu — sprawdzone narzędzia.
  • Audyt serwisu pod kątem SEO.
  • Strategia pozycjonowania — taktyka on-site i off-site.
  • Optymalizacja serwisu — techniczne aspekty i merytoryczna treść.
  • SEO On-site — jak redaktor może przyczynić się do pozycjonowania witryny.
  • 10 zasad redaktora i dziennikarza internetowego w redagowaniu informacji SEO.
  • Znajomość podstawowych pojęć — takich jak: link-building, meta-tagi, przyjazne linki.
  • Podstawowa znajomość struktury kodu HTML i jej związku z SEO (tytuł strony, znaczniki H1, H3, meta-tagi, alt-text).

2. COPYWRITING

a. Redagowanie treści online — copywriting i neuromarketing. Jak pisać, aby pozyskać uwagę odbiorcy i go zaangażować?

  • Formuły copywriterskie.
  • Jak przykuć uwagę odbiorcy?
  • Efektywny copywriting w social mediach. 10 sprawdzonych sposobów na pochwycenie uwagi odbiorcy — jak budować atrakcyjny temat.
  • Nano, mikro, makro content — jak redagować komunikaty, by zostać precyzyjnie rozumianym.
  • Visual Content — obraz i video.
  • Mobile vs desktop — jak pisać na urządzenia mobilne i obniżyć współczynnik odrzuceń.
  • Webwritering w praktyce — odwrócona piramida, skanowanie i skimming.
  • Przegląd dobrych i złych przykładów redagowania treści od WWW i SEO: e-mail marketing.
  • AdWords, social media.
  • Przegląd narzędzi webwritera.

b. Redagowanie treści online — copywriting i neuromarketing

  • Jak pisać w sieci, by sprzedać?
  • Jak redagować treści zachęcające do kupna w Internecie — magia słów, fraz i konstrukcji wpływających na wyobraźnię odbiorcy.
  • W jaki sposób manipulować informacją w sieci celem nakłonienia do pożądanej akcji.
  • 10 zasad tekstu sprzedażowego — jak wykorzystać potencjał słowa.
  • Siła „9-tki” i limitowanie oferty na klienta — tricki psychologiczne.
  • Kolory w marketingu.
  • Kotwiczenie — jak tworzyć punkt odniesienia do ceny czy innych cech oferty.
  • Kupon na 20 zł teraz czy 30 zł za miesiąc — awersja do ryzyka
  • Różnice płci w budowaniu oferty.
  • Straszyć czy śmieszyć.
  • Jak używać liczb i procentów, by zwiększyć i minimalizować ból klienta.
  • Praktyczne przykłady copywritingu, neuromarketingu, tricki psychologiczne.



 
projekt: Quali; copyright©2003::2017 |
DANE FIRMY: Quali - szkolenia i doradztwo Beata Krzyś pl. Wolności 11/101, 50-071 Wrocław, NIP: 895-169-23-55, REGON: 932931330,
NR KONTA: mBank 25 1140 2017 0000 4902 0309 4836.