tel: 71 / 79 000 75
tel. kom. 506 501 852
e-mail: biuro@quali.pl
Wrocław, pl. Wolności 11/101 więcej >>
SZKOŁA
GRAFIKI
KOMPUTEROWEJ
STRONA GŁÓWNA

Quali na Facebooku


MARKETING W SIECI



Elementy marketingu internetowego istniały od początku internetu. Z czasem stał się on niesłychanie korzystny ze względu na liczbę narzędzi, liczebność grup docelowych, dość proste zastosowania.  Obecnie żadna firma nie powinna e-marketingu ignorować. Pozwala on zbudować przewagę konkurencyjną, markę czy po prostu poinformować potencjalnych klientów o istnieniu firmy.  

Kurs „Marketing w sieci” przeznaczony jest dla małych i średnich przedsiębiorców, jak i pracowników działu marketingu i PR, oraz osób, które chciałyby same zaistnieć w sieci ze swoją pasją. Na zajęciach poznacie Państwo zasady prowadzenia działań marketingowych w sieci, oraz dowiecie się jak to robią najlepsi. Pokażemy, co możecie wykorzystać w każdej chwili za darmo, za co warto dopłacić. Jak nawet 30 minut dziennie spędzonych w sieci potrafi pomóc Wam zdobyć stałych klientów.

tryby szkolenia

1. STANDARDOWY

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty,
  • 6 spotkań (1 sp. to 3 godz. lekcyjne), łącznie 18 godzin lekcyjnych.

2. INTENSYWNY

  • zajęcia codziennie przez 3 dni, od pon. do pt. po 8 godzin lekcyjnych w godz. 9.00 - 15.00 (z półgodzinną przerwą),
  • 24 godziny lekcyjne.

Szkolenie jest indywidualne (jedna osoba na zajęciach). Możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy).

Zobacz CENNIK.

zagadnienia

Moduł 1 (4 godz. lekcyjne) - podstawy

  1. Czym jest e-marketing?
  2. Dlaczego jest ważny dla firm?
  3. Jakie przynosi efekty?
  4. Wizerunek w sieci


Moduł 2 (6 godz. lekc.) - narzędzia:

  1. Strona www
  2. E-mail marketing
  3. Reklamy banerowe
  4. Konkursy
  5. Aukcje
  6. Zakupy grupowe
  7. Porównywarki
  8. Darmowe formy promocji


Moduł 3 (8 godz. lekc.) - marketing społecznościowy

  1. Facebook i budowanie społeczności (analiza trendów)
  2. Silne marki społecznościowe i ich wykorzystanie (Twitter, Nasza Klasa, Goldenline itp.)
  3. Zasady prowadzenia działań w społecznościach.
  4. Fora internetowe.
  5. Synergia działań w internecie.
  6. Przykłady dobrych praktyk.


Niektóre punkty szkolenia mogą ulec zmianie ze względu na szybkie zmiany w środowisku Social Media i e-marketingu.




 
projekt: Quali; copyright©2003::2017 |
DANE FIRMY: Quali - szkolenia i doradztwo Beata Krzyś pl. Wolności 11/101, 50-071 Wrocław, NIP: 895-169-23-55, REGON: 932931330,
NR KONTA: Mbank 25 1140 2017 0000 4902 0309 4836.