tel: 71 / 79 000 75
tel. kom. 506 501 852
e-mail: biuro@quali.pl
Wrocław, pl. Wolności 11/101 więcej >>
SZKOŁA
GRAFIKI
KOMPUTEROWEJ
STRONA GŁÓWNA

Quali na Facebooku


MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - jak efektywnie wykorzystać potencjał komunikacji social media.



Cele szkolenia:

  • Wskazanie aktualnych trendów w social media;
  • Wyjaśnienie doboru kanałów i narzędzi do komunikacji;
  • Pokazanie jak zbudować i zrealizować strategię działań;
  • Przeanalizowanie prowadzonych działań na rynku;
  • Przeprowadzenie uczestników przez realizację kampanii reklamowych.

Zadania szkoleniowe:

  • Poznanie istoty mediów społecznościowych;
  • Nauczenie doboru kanałów w mediach społecznościowych;
  • Wskazanie konkretnych praktyk w tworzeniu strategii social media.

Adresaci szkolenia:

  • Osoby, które odpowiadają za działania e-marketingowe w firmach (tych mniejszych i tych większych), instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych;
  • Przedsiębiorcy, właściciele firm, którzy chcą prowadzić działania samodzielnie, wyznaczyć zakres obowiązków pracownikom lub lepiej rozumieć się z firmą prowadzącą dla nich działania w social media;
tryby szkolenia

1. STANDARDOWY

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty
  • 6 spotkań (1 sp. to 3 godz. lekcyjne), łącznie 18 godzin lekcyjnych;

2. INTENSYWNY

  • zajęcia codziennie przez 3 dni, od pon. do pt. po 8 godzin lekcyjnych w godz. 9.00 - 15.00 (z półgodzinną przerwą)
  • 24 godziny lekcyjne

Szkolenie jest indywidualne (jedna osoba na zajęciach). Możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy).

Zobacz CENNIK.

terminy

najbliższe zaplanowane szkolenia w zakładce: PLAN SZKOLEŃ lub TERMINY

 

zagadnienia:

Moduł I – poznać świat social media: (2 godziny lekcyjne)

  • Trendy w mediach społecznościowych;
  • Media społecznościowe w Polsce;
  • Media społecznościowe, a media tradycyjne;
  • Czy firma powinna bać się social media?
  • Blogosfera i jej znaczenie w mediach społecznościowych;

Moduł II – Jaki kanał wybrać dla swojej marki i dlaczego? (3 godziny lekcyjne)

  • Facebook - poznać potentata;
  • Twitter – kto tam jest i dlaczego?
  • Google+ - prywatnie i służbowo (strona firmy, SEO, Hangouts);
  • Pinterest, Instagram, Snapchat – kanały millenialsów;
  • YouTube, Vimeo - video content.

Moduł III – Jak komunikować? Strategia w social media. (3 godziny lekcyjne)

  • Jak to robią marki obecnie? - casy studies
  • Gdzie teraz jest konkurencja i jak ją dogonić?
  • Face to face w sieci - jak się komunikować?
  • Czym się dzielić, a czego unikać;
  • Jak realizować dobra strategię social media;
  • Planowanie działań - harmonogram wpisów.

Moduł IV – Facebook - analiza działań na Fanpage’u. (4 godziny lekcyjne)

  • Co daje strona na Facebooku?
  • Jak skutecznie podglądać konkurencję?
  • Analizujemy co robimy - statystyki i narzędzia;
  • Jak mówić do swojej grupy docelowej?
  • Kryzys na Facebooku - jak działać?

Moduł V – Jak Promować swój Fanpage za pomocą Facebook Ads. (6 godziny lekcyjne)

  • Kreowanie kampanii reklamowej;
  • News Feed i reklama;
  • Tworzenie reklamy w Ads Manager;
  • Dotarcie do Klientów ze strony – remarketing;
  • Co ma e-mail marketing do reklamy na Facebooku?

Metody szkolenia:

  • Przystępne, interaktywne przekazanie treści merytorycznych;
  • Opis i wyjaśnienie konkretnych narzędzi;
  • Wspólna analiza przypadków;

Materiały szkoleniowe:

  • Prezentacja multimedialna wspierająca szkolenie (dostarczona użytkownikom w formie wydrukowanych slajdów przed szkoleniem);
  • Pre-test, post-test.



 
projekt: Quali; copyright©2003::2017 |
DANE FIRMY: Quali - szkolenia i doradztwo Beata Krzyś pl. Wolności 11/101, 50-071 Wrocław, NIP: 895-169-23-55, REGON: 932931330,
NR KONTA: Mbank 25 1140 2017 0000 4902 0309 4836.