Narzędzie do newsletterów – Mailerlite

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy poznają jedno z najpopularniejszych narzędzi do wysyłki newslettera – MailerLite. Zakres szkolenia „MailerLite od podstaw” jest tak zaprojektowany, aby uczestnicy mogli nie tylko zdobyć wiedzę teoretyczną, ale także rozwijać praktyczne umiejętności, które są kluczowe w efektywnej komunikacji marketingowej za pomocą e-maili.

Jak tworzyć strony WWW, które będą jasno komunikowały ofertę?

Uczestnik ma umiejętność odpowiedniej prezentacji usług własnej firmy, tworzenia prostej komunikacji marketingowej, pokazywania korzyści potencjalnym klientom, identyfikacji kluczowych elementów strony, dostosowywania treści do grupy docelowej, kreacji call to action (CTA), kreowania spójnego wizerunku marki, efektywnej komunikacji zespołowej.

Trend, Foresight, Innowacja

Szkolenie dedykowane dla członków zarządów, menadżerów i dyrektorów i pracowników działów innowacji, strategii i rozwoju oraz brand managerów i przedsiębiorców, którzy chcą nauczyć się analizować i wykorzystać umiejętności analizy trendów do planowania strategicznego i wprowadzania innowacji oraz wdrażania tych elementów do komunikacji marketingowej swojej marki.

Social Media Marketing dla menadżerów

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które tworzą i zarządzają wizerunkiem marki, sprzedażą w Internecie. Po szkoleniu będziesz potrafił budować silną pozycję marki – dzięki działaniom komunikacyjnym, zdobywać nowych klientów, sprzedawać produkty i usługi firmy dzięki efektywnej reklamie w mediach społecznościowych.

Design Thinking i Service Design

Szkolenie wprowadza w design thinking i service design, uczy jak zastosować je w codziennej pracy i zarządzaniu zespołem. Dzięki szkoleniu dowiesz się, jak DT i SD wpływają na rozwiązywanie zadań, optymalizację usług i zwiększenie efektywności działań, dzięki wykorzystaniu indywidualnych i zespołowych narzędzi, i metod myślenia wizualnego do zarządzania projektem.

Kreowanie, budowanie i zarządzanie wizerunkiem firmy

Szkolenie ma na celu zdobycie wiedzy z zakresu kierowania i budowania pozytywnego wizerunku firmy, jej reputacji oraz tożsamości marki. Obejmuje także posługiwanie się narzędziami public relations, planowanie działań PR, umiejętność współpracy z mediami.

Prawo w e-Biznesie

Zgodnie z badaniami obecnie aż 55% Polaków, kupując towary lub usługi, wybiera elektroniczne kanały sprzedaży. Pozostali korzystają z tradycyjnych sklepów, ale co ciekawe, 43% osób z tej grupy i tak przegląda produkty w Internecie przed ostateczną decyzją o zakupie. Przedsiębiorca rozpoczynający sprzedaż elektroniczną powinien pamiętać, że oprócz przepisów Kodeksu Cywilnego podlega także przepisom regulującym handel na odległość. Warto poznać przepisy regulujące sprzedaż elektroniczną, aby nie dać się zaskoczyć.

Video marketing

Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy z marketingu internetowego, zaprezentowanie korzyści z video marketingu w biznesie, przekazanie umiejętności doboru kanału internetowego pod kątem konkretnych rozwiązań biznesowych, wskazanie korzyści z połączenia synergii video marketingu z social mediami.

Content marketing i copywriting

Szkolenie obejmuje umiejętności budowania strategii content marketingu dla produktu, przedsiębiorstwa czy usługi.

Media społecznościowe

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z mediami społecznościowymi jako szeroko pojętą platformą komunikacyjną, zwłaszcza ułatwiającą zarządzanie wizerunkiem firmy i produktu, umożliwiającą reklamę i pozycjonowanie produktów firmy w sieci. Adresatami szkolenia są osoby zainteresowane działaniami e-marketingowymi w firmach, instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych.

Pozycjonowanie stron WWW

Szkolenie dla osób utrzymujących własną stronę WWW, potrzebujących wiedzy, jak własnoręcznie poprawić wyniki jej wyszukiwania w Internecie. Uczestnik szkolenia pozna podstawowe praktyki stosowane i akceptowane przez regulaminy wyszukiwarek, nauczy się praktycznie je wykorzystywać oraz dowie się, jak rozmawiać z webmasterami i pracownikami działu marketingu. Kurs ma na celu pokazanie, że każdy jest w stanie samodzielnie promować swoją stronę w sieci, poświęcając na to od jednego do dwóch kwadransów dziennie.

Marketing w sieci

Kurs przeznaczony jest zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak i pracowników działu marketingu i PR, oraz osób, które chciałyby same zaistnieć w sieci ze swoją pasją. Na zajęciach poznają one zasady prowadzenia działań marketingowych w sieci, a także dowiedzą się, jak to robią najlepsi. Kurs wskaże metody marketingu darmowe i warte zapłacenia. Po zakończeniu szkolenia nawet 30 minut dziennie spędzonych w sieci pomoże uczestnikom zdobyć stałych klientów.