Content marketing i copywriting

Jeżeli jesteś:

  • dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,

Lub jeżeli:

  • dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,

… to szkolenie jest dla Ciebie,
ponieważ nauczysz się:

  • dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką;
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane  na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ: 
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.

Ponadto:

  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN lub certyfikat potwierdzający kwalifikacje na poziomie międzynarodowym (np. ECCC),
  • poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
  • wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby,  patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
  • dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
  • spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,

Szkolenie to:

  • praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

  • możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 5 spotkań (1 spotkanie to 3 godziny), łącznie 15 godzin;

2. Intensywny

  • zajęcia codziennie przez 3 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
    – razem 18 godziny.

Cennik:

Standardowy
2250 zł

15 godzin

Intensywny
2700 zł

18 godzin

Program szkolenia:

  • Budowanie strategii content marketingowej krok po kroku;
  • Profil odbiorcy. Jakich treści poszukują odbiorcy i jak ją wykorzystują, typy odbiorców, persona — tworzenia własnego typu odbiorcy;
  • Formuły content marketingu;
  • Typy contentu w zależności od celu — od brandingu do sprzedaży i pozyskiwania leadów;
  • Cykl publikacji;
  • Inbound i outbound marketing — wady i zalety;
  • Sposoby dystrybucji treści;
  • Sieci CM, sieci kontekstowe oraz inni wydawcy;
  • Pułapki content menagera — jak bronić się przed algorytmem (pingwin, panda, koliber);
  • Newslettery i e-mail marketing, jak wykorzystywać content marketing w e-mail marketingu;
  • Automatyzacja procesu dystrybucji treści własne platformy (blog) a platformy publiczne (Facebook, Youtube, Linkedin, itp.);
  • Reklama natywna.

  • Budowanie strategii content marketingowej z myślą o pozycjonowaniu;
  • User Experience a SEO;
  • Pozyskiwanie wartościwych linków w zamian za wartościowy content (link-building SEO);
  • Ocena skuteczności;
  • Jak mierzyć działania i skuteczność content marketingu — sprawdzone narzędzia;
  • Audyt serwisu pod kątem SEO;
  • Strategia pozycjonowania — taktyka on-site i off-site;
  • Optymalizacja serwisu — technicze aspekty i merytoryczna treść;
  • SEO On-site — jak redaktor może przyczynić się do pozycjonowania witryny;
  • 10 zasad redaktora i dziennikarza internetowego w redagowaniu informacji SEO;
  • Znajomość podstawowych pojęć — takich jak: link-building, meta-tagi, przyjazne linki;
  • Podstawowa znajomość struktury kodu HTML i jej związku z SEO (tytuł strony, znaczniki H1, ..H3, meta-tagi, alt-text).

  • 10 sprawdzonych sposobów na pochwycenie uwagi odbiorcy — jak budować atrakcyjny temat;
  • Nano, mikro, makro content — jak redagować komunikaty, by zostać precyzyjnie rozumianym;
  • Visual Content — obraz i video;
  • Mobile vs desktop — jak pisać na urządzenia mobilne i obniżyć współczynnik odrzuceń;
  • Webwritering w praktyce — odwrócona piramida, skanowanie i skimming;
  • Przegląd dobych i złych przykładów redagowania treści od WWW i SEO: e-mail marketing, AdWords, social media;
  • Przegląd narzędzi webwritera.

  • Jak redagować treści zachęcające do kupna w Internecie — magia słów, fraz i konstrukcji wpływających na wyobraźnie odbiorcy;
  • W jaki sposób manipulować informacją w sieci celem nakłonienia do pożądanej akcji;
  • 10 zasad tekstu sprzedażowego — jak wykorzystać potencjał słowa;
  • Siła "9-tki" i limitowanie oferty na klienta — tricki psychologiczne;
  • Kolory w marketingu;
  • Kotwiczenie — jak tworzyć punkt odniesienia do ceny czy innych cech oferty;
  • Kupon na 20 zł teraz czy 30 zł za miesiąc — awersja do ryzyka;
  • Różnice płci w budowaniu oferty;
  • Straszyć czy śmieszyć;
  • Jak używać liczb i procentów, by zwiększyć i minimalizować ból klienta;
  • Praktyczne przykłady copywritingu, neuromarketingu, triki psychologiczne.