Pozycjonowanie stron WWW

Jeżeli jesteś:

  • osobą utrzymującą własną stronę WWW i potrzebujesz wiedzy, jak własnoręcznie poprawić wyniki jej wyszukiwania w Internecie,
  • pracownikiem firm reklamowych, webmasterem, pracownikiem marketingu w małej firmie, przedsiębiorcą lub inną osobą, która tworzy własne miejsce w Internecie i chce rozumieć jak promować swoją ofertę;
  • studentem, który chce nauczyć się sprawnie używać programów, które mogą być potrzebne na studiach lub w późniejszej karierze zawodowej,
  • bezrobotną osobą, która chce się przekwalifikować lub zdobyć nowy zawód,
  • doradcą zawodowym z PUP, z projektów edukacyjnych, działów HR, fundacji, lub menedżerem, który chce zorganizować szkolenie dla swoich pracowników,
  • osobą, która szuka pomysłu na możliwość fajnej pracy w domu.

lub jeżeli:

  • chcesz efektywniej pozycjonować się w sieci,
  • chcesz mieć pewność, że wszystkie produkty w sklepie poprawnie się wyświetlają w wyszukiwarkach
  • chcesz żeby Twoje posty i artykuły blogowe dawały Ci dużo różnorodnych darmowych wejść
  • chcesz mieć większą kontrolę i zrozumienie co to jest pozycjonowanie, bo zatrudniasz zewnętrzną firmę, co powoduje duże koszty, a w dodatku nie rozumiesz za co płacisz, na czym to polega,

… to szkolenie jest dla Ciebie,
ponieważ nauczysz się:

  • pozycjonować stronę WWW;
  • sprawiać, że nawet jeżeli jesteś niżej na liście wyników to Ciebie i tak klikają częściej;
  • zabezpieczyć się przed porzuceniem koszyka w sklepie;
  • jak zwiększyć konwersję, zamianę odwiedzających którzy nie płacą na takich, którzy zostawią u Ciebie pieniądze;
  • nawet jeżeli nic nie sprzedajesz to zainteresuje Cię większa popularność w Internecie.

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ: 
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane  na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.

Ponadto:

  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
  • poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
  • wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby,  patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
  • dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
  • spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • co to są: zagadnienie SERP, różnorodne wyniki zapytań, rankingi wyszukiwarek i platform; 
  • co to jest mapa kliknięć, czas pozycjonowania, frazy kluczowe, wskaźnik CTR — Click Through Rate, polecenia: info, site, allintitle, allinurl, inanchor, ext, filetype, define; 
  • działania silnika Google, cashowania stron wg Google; dowie się, jak tworzyć kopię strony w database Google; 
  • jak działa AdWords w służbie SEO; 
  • działania planera słów kluczowych, zasady testowania fraz, wykorzystanie Google Trends jako sposobu na planowanie kampanii, wykorzystanie elementu title; 
  • wykonywać analizę konkurencji pod kątem SEO, zapozna się z możliwością wykorzystania nietypowych opisów stron oraz ikonografik;  
  • wykorzystania kodowania ANSI/ASCII oraz CTR, 
  • budowania skutecznego meta description; 
  • nauczysz się użycia znaczników keywords oraz optymalizacji obrazów na stronie (alternative text, title); 
  • poznasz: zasady pozycjonowania obrazami, strukturę headings, montaż fraz w anchor, konstrukcję odpowiedniej nawigacji oraz treści na stronie, zasady optymalizacji treści, wyróżniania znacznikami i inne czynniki wpływające na jakość pozycjonowania; 
  • jak działają: Google robots, 
  • ręcznego zgłaszania strony, pingowania, Google Tools — Search Console;
  • tworzenia i testowania Web maps, robots.txt, 
  • określania robotów w sekcji head, linkowania strony, dodawania Breadcrumbs, prezentacji linków wewnętrznych, 
  • budowania popularności witryny, dostępności witryny, 
  • jaki wpływ na SEO mają awarie; co to jest reputacja domeny, PageSpeed Insights, technika Long Tail, Canonical URLs, 
  • robić przekierowania 301 i 302, znaczniki HTML5, katalogowanie strony po update Google, 
  • budowania zaplecza na nowych zasadach, dywersyfikacji zaplecza oraz jak wybrać domenę i analizować hostingi; 
  • jak zrobić autoryzację serwisu w Search Console; 
  • dowiesz się, co to jest circle link, piramid structure, Backlink, Black hat SEO, ban lub filtr od Google oraz co obniża skuteczność pozycjonowania; 
  • nałożonych ręcznie działań oraz dowiesz się, jak się odblokowuje strony i jak się zdejmuje blokady założone przez Google;
  • algorytmu PageRank, wskaźnik Trust Rank, systemy SWL — wg nowych zasad; 
  • samodzielnego pozycjonowania, w tym strategii dla zuchwałych: Scrapebox i Xrumer; 
  • zasad pozycjonowania sklepu; 
  • jak wykorzystywać artykuły, poradniki, grafikę i kinografikę, infografiki, oceny i recenzje użytkowników; 
  • jaki jest wpływ filmów video na traffic, zasad pozycjonowania na YouTubie; 
  • o przydatnych narzędziach, markerach danych, Accelerated Mobile Pages (AMP); czym są strony responsywne; 
  • poznasz metody sprawdzania stanu indeksowania, zasady współpracy z agencjami SEO, z AdSense; dowie się, czym są precle, SiteLinks, Panda update, Pingwin update; 
  • poznasz nowe zasady po zmianach algorytmów Google, zmiany po updatach Phantom, Koliber i Fred.

Szkolenie to:

  • praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

  • możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 5 spotkań (1 spotkanie to 3 godziny), łącznie 15 godzin;

2. Intensywny

  • zajęcia codziennie przez 3 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
    – razem 18 godzin.

Cennik:

Standardowy
2250 zł

15 godzin

Intensywny
2700 zł

18 godzin

Zapytaj o termin:

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.

Program szkolenia:

1. Zagadnienie SERP.

2. Różnorodne wyniki zapytań.

3. Analiza wyszukiwarek.

4. Analiza rankingów wyszukiwarek i platform.

5. Mapa kliknięć.

6. Czas pozycjonowania.

7. Frazy kluczowe.

8. Wskaźnik CTR – Click Through Rate.

9. Polecenia: info, site, allintitle, allinurli inanchor, ext, filetype, define.

10. Działanie silnika Google.

11. Cashowanie stron wg. Google.

12. Kopia strony w database Google.

13. AdWrods – w służbie SEO.

14. Planer słów kluczowych.

15. Testowanie fraz.

17. Element Title.

18. Analiza konkurencji pod kątem SEO.

19. Nietypowe opisy stron, ikonografika.

20. Kody ANSI / ASCII a CTR.

21. Budowanie skutecznego meta decription.

22. Znaczniki keywords – czy nadal warto.

23. Optymalizacja obrazów na stronie (alternative text, title).

24. Pozycjonowanie obrazami.

25. Struktura headings.

26. Montaż fraz w anchor.

27. Konstrukcja odpowiedniej nawigacji.

28. Treści na stronie.

29. Optymalizacja treści.

30. Wyróżnianie znacznikami.

31. Czynniki wpływające na jakość pozycjonowania.

32. Google robots.

33. Ręcznie zgłaszanie strony.

34. Pingowanie.

35. Google Tools – Search Console.

36. Autoryzacja serwisu w S.C..

37. Web Maps – tworzenie, dodawanie, testowanie.

38. Robots.txt – tworzenie, edycja, testowanie.

39. Określenie robotów w sekcji HEAD.

40. Linkowanie strony.

41. Breadcrumbs.

42. Prezentacja linków wewnętrznych.

43. Popularność witryny.

44. Dostępność witryny i awarie, a SEO.

45. Reputacja domeny.

46. Dobór domeny.

47. Analiza hostingów.

48. PageSpeed Insights.

49. Technika Long Tail.

51. Przekierowania 301 i 302.

52. Znaczniki HTML5.

53. Katalogowanie strony po update Google.

54. Budowanie zaplecza na nowych zasadach.

55. Dywersyfikacja zaplecza.

58. Black hat SEO.

59. Co obniża skuteczność pozycjonowania.

60. Ban & filtr od Google.

61. Nałożone ręczne działania — odblokowywanie strony.

62. Zdejmowanie blokad od Google.

63. Algorytm PageRank czy nie zaginął.

64. Wskaźnik TrustRank.

65. Systemy SWL – wg. nowych zasad.

66. Samodzielne pozycjonowanie – strategia.

67. Scrapebox i Xrumer – dla zuchwałych.

68. Pozycjonowanie sklepu:

  •  sklep a technika długiego ogona,
  • optymalizacja opisów produktów,
  • unikalność treści – problemy,
  • opisy kategorii,
  • zależność nowych leadów i miesięcznej liczby postów na blogu.

69. Artykuły.

70. Poradniki.

71. Grafika i kinografika.

72. Infografiki.

73. Oceny i recenzje użytkowników.

74. Wpływ filmów wideo na trafic.

75. Google lubi to – czyli jak poprawić wskaźniki.

76. Gęstość słów kluczowych.

77. Aktualizacja treści.

78. Przydatne narzędzia:

  •  validator w3c,
  • checkbulkpagerank,
  • Google Analytics,
  • majestic,
  • backlinkWatch,
  • webDeveloper,
  • seoQuake,
  • density,
  • semrush,
  • free monitor for Google,
  • Google Alerts,
  • opensiteexplorer.

79. Markery danych.

80. Accelerated Mobile Pages AMP.

81. Strony responsywne RW.

82. Stan indeksowania.

83. Współpraca z agencjami SEO.

84. AdSense.

85. Precle.

86. AdWords vs. Pozycjonowanie.

88. Co zmieniła Panda update.

89. Co zmienił Pingwin update.

90. Nowe zasady po zmianach algorytmów Google.

91. Zmiany po Phantom, Koliber, Fred.

93. Mobilegeddon.

94. Top Heavy – page layout test.

95. Duplikacja treści, plagiaty.

96. Zaangażowanie usera.

97. Współczynnik odrzuceń.

98. Rich Cards.

99. Pozycjonowanie na YouTube.

100. Moja firma w Google.

101. Fakty i mity o SEO.