Media społecznościowe

Jeżeli jesteś:

  • osobą, która chce odkryć i rozwinąć swoją nową pasję, robić coś kreatywnego i twórczego,
  • osobą, która pracuje w marketingu i chce rozwinąć swoje umiejętności w zakresie strategii mediów społecznościowych,
  • pracownikiem agencji reklamowych lub domu mediowego,
  • bezrobotną osobą, która chce się przekwalifikować lub zdobyć nowy zawód,
  • doradcą zawodowym z PUP, z projektów edukacyjnych, działów HR, fundacji, lub menedżerem, który chce zorganizować szkolenie dla swoich pracowników,
  • osobą z niepełnosprawnościami, która szuka pomysłu na możliwość fajnej pracy w domu,

Lub jeżeli:

  • jesteś przedsiębiorcą i sam prowadzisz swoje działania marketingowe,
  • chcesz wesprzeć znajomych w działaniach w social mediach,
  • chcesz założyć działalność gospodarczą i ją wypromować,

… to szkolenie jest dla Ciebie,
ponieważ nauczysz się:

  • jak określić grupę docelową i wybrać odpowiedni kanał social media,
  • jak zbudować plan dla publikacji w kanałach,
  • jak osiągnąć efekt synergii w działaniach,
  • budować posty w oparciu o zasady osiągania największego zainteresowania,
  • budować markę dzięki działaniom w kanałach społecznościowych.

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane  na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ: 
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.

Ponadto:

  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
  • poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
  • wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby,  patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
  • dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
  • spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • aktualnych trendów w social mediach,
  • doboru kanałów i narzędzi do komunikacji,
  • jak zbudować i zrealizować strategię działań,
  • przeanalizować prowadzonych działań na rynku,
  • realizacji kampanii reklamowych,
  • doboru kanałów w mediach społecznościowych,
  • konkretnych praktyk w tworzeniu strategii w social mediach.

Szkolenie to:

  • praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

  • możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 5 spotkań (1 spotkanie to 3 godziny), łącznie 15 godzin;

2. Intensywny

  • zajęcia codziennie przez 3 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
    – razem 18 godzin.

Cennik:

Standardowy
2700 zł

15 godzin

Intensywny
3240 zł

18 godzin

Zapytaj o termin:

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.

Program szkolenia:

Moduł I – Poznać świat social media
  • Trendy w mediach społecznościowych;
  • Media społecznościowe w Polsce;
  • Media społecznościowe, a media tradycyjne;
  • Jak efektywnie wykorzystać social media dla biznesu?
  • Blogosfera i jej znaczenie w mediach społecznościowych.
Moduł II – Jaki kanał wybrać dla swojej marki i dlaczego?
  •  Facebook – poznać potentata;
  • Twitter –  kto tam jest i dlaczego?
  • LinkedIn, strategia dla biznesu i dla eksperta;
  • Pinterest, Instagram, Snapchat – kanały millenialsów;
  • Kanały oparte na lokalizacji, Foursquare, Tripadvisor i wizytówka Google.
Moduł III – Jak komunikować? Strategia w social media
  • Jak to robią marki obecnie? – case studies;
  • Gdzie teraz jest konkurencja i jak ją dogonić?
  • Face to face w sieci – jak się komunikować?
  • Czym się dzielić, a czego unikać;
  • Jak realizować dobrą strategię social media;
  • Planowanie działań – harmonogram wpisów.
Moduł IV – Facebook - analiza działań na Fanpage’u
  • Co daje strona na Facebooku?
  • Jak skutecznie podglądać konkurencję?
  • Analizujemy co robimy – statystyki i narzędzia;
  • Jak mówić do swojej grupy docelowej?
  • Kryzys na Facebooku – jak działać?
Moduł V – Jak promować swój Fanpage za pomocą Facebook Ads
  • Kreowanie kampanii reklamowej;
  • News Feed i reklama;
  • Tworzenie reklamy w Ads Manager;
  • Dotarcie do Klientów ze strony – remarketing;
  • Co ma e-mail marketing do reklamy na Facebooku?