Media społecznościowe

Media społecznościowe — jak efektywnie wykorzystać potencjał komunikacji w social mediach?
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z mediami społecznościowymi jako szeroko pojętą platformą komunikacyjną, zwłaszcza ułatwiającą zarządzanie wizerunkiem firmy i produktu, umożliwiającą reklamę i pozycjonowanie produktów firmy w sieci. Adresatami szkolenia są osoby zainteresowane działaniami e-marketingowymi w firmach, instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych.
Media społecznościowe — jak efektywnie wykorzystać potencjał komunikacji w social mediach

Jeżeli jesteś:

  • dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,

Lub jeżeli:

  • dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,

… to szkolenie jest dla Ciebie,
ponieważ nauczysz się:

  • dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane  na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ: 
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.

Sprawdź propozycje najbliższych terminów:

Ponadto:

  • spędzisz miło i kreatywnie czas w towarzystwie pasjonatów Photoshopa
  • rozwiniesz swoje zasoby i patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i będziesz bardziej pewnie siebie;
  • dowiesz się jak w tym programie pracują zawodowcy, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom w swoich oczach i w oczach innych;
  • na zajęciach stworzysz portfolio swoich projektów, które może być pomocne w poszukiwaniu nowej pracy;
  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę lub uznanie, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEIN,
  • gdy myślisz o pracy za granicą możesz zdobyć kwalifikacje zawodowe na poziomie międzynarodowym, ponieważ przygotowujemy i przeprowadzamy po zakończonym szkoleniu egzaminy ECCC, ECDL i inne,
  • poznasz osoby z branży i może nawiążesz zawodowe i towarzyskie relacje lub zdobędziesz zlecenia.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,

Szkolenie to:

  • praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

  • możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 5 spotkań (1 spotkanie to 3 godziny), łącznie 15 godzin;

2. Intensywny

  • zajęcia codziennie przez 3 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
    – razem 18 godzin.

Cennik:

Standardowy
1800 zł

15 godzin

Intensywny
2160 zł

18 godzin

Program szkolenia:

  • Trendy w mediach społecznościowych;
  • Media społecznościowe w Polsce;
  • Media społecznościowe, a media tradycyjne;
  • Czy firma powinna bać się social media?
  • Blogosfera i jej znaczenie w mediach społecznościowych.

  •  Facebook — poznać potentata;
  • Twitter — kto tam jest i dlaczego?
  • Google+ — prywatnie i służbowo (strona firmy, SEO, Hangouts);
  • Pinterest, Instagram, Snapchat — kanały millenialsów;
  • YouTube, Vimeo — video content.

  • Jak to robią marki obecnie? — casy studies;
  • Gdzie teraz jest konkurencja i jak ją dogonić?
  • Face to face w sieci — jak się komunikować?
  • Czym się dzielić, a czego unikać;
  • Jak realizować dobra strategię social media;
  • Planowanie działań — harmonogram wpisów.

  • Co daje strona na Facebooku?
  • Jak skutecznie podglądać konkurencję?
  • Analizujemy co robimy — statystyki i narzędzia;
  • Jak mówić do swojej grupy docelowej?
  • Kryzys na Facebooku — jak działać?

  • Kreowanie kampanii reklamowej;
  • News Feed i reklama;
  • Tworzenie reklamy w Ads Manager;
  • Dotarcie do Klientów ze strony — remarketing;
  • Co ma e-mail marketing do reklamy na Facebooku?

  • Przystępne, interaktywne przekazanie treści merytorycznych;
  • Opis i wyjaśnienie konkretnych narzędzi;
  • Wspólna analiza przypadków.

  • Prezentacja multimedialna wspierająca szkolenie (dostarczona użytkownikom w formie wydrukowanych slajdów przed szkoleniem);
  • Pre—test, post—test.