Najpopularniejsze kursy
Media społecznościowe
Media społecznościowe

Jeżeli jesteś:
- dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,
Lub jeżeli:
- dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,
… to szkolenie jest dla Ciebie,
ponieważ nauczysz się:
- dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,
Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:
- jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
- możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
- możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
- są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
- pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
- nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
- harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
- nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
- jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
Ponadto:
- zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN lub certyfikat potwierdzający kwalifikacje na poziomie międzynarodowym (np. ECCC),
- poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
- wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby, patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
- dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
- spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.
Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:
- dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,
Szkolenie to:
praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;
teoria i praktyka;
warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;
praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;
wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;
możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.
Tryby szkolenia:
1. Standardowy
- zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
- 5 spotkań (1 spotkanie to 3 godziny), łącznie 15 godzin;
2. Intensywny
- zajęcia codziennie przez 3 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
– razem 18 godzin.
Cennik:
Standardowy
2250 zł
15 godzin
Intensywny
2700 zł
18 godzin
Program szkolenia:
Moduł I – poznać świat social media:
- Trendy w mediach społecznościowych;
- Media społecznościowe w Polsce;
- Media społecznościowe, a media tradycyjne;
- Czy firma powinna bać się social media?
- Blogosfera i jej znaczenie w mediach społecznościowych.
Moduł II – Jaki kanał wybrać dla swojej marki i dlaczego?
- Facebook — poznać potentata;
- Twitter — kto tam jest i dlaczego?
- Google+ — prywatnie i służbowo (strona firmy, SEO, Hangouts);
- Pinterest, Instagram, Snapchat — kanały millenialsów;
- YouTube, Vimeo — video content.
Moduł III – Jak komunikować? Strategia w social media.
- Jak to robią marki obecnie? — casy studies;
- Gdzie teraz jest konkurencja i jak ją dogonić?
- Face to face w sieci — jak się komunikować?
- Czym się dzielić, a czego unikać;
- Jak realizować dobra strategię social media;
- Planowanie działań — harmonogram wpisów.
Moduł IV – Facebook — analiza działań na Fanpage’u.
- Co daje strona na Facebooku?
- Jak skutecznie podglądać konkurencję?
- Analizujemy co robimy — statystyki i narzędzia;
- Jak mówić do swojej grupy docelowej?
- Kryzys na Facebooku — jak działać?
Moduł V – Jak Promować swój Fanpage za pomocą Facebook Ads.
- Kreowanie kampanii reklamowej;
- News Feed i reklama;
- Tworzenie reklamy w Ads Manager;
- Dotarcie do Klientów ze strony — remarketing;
- Co ma e-mail marketing do reklamy na Facebooku?