Microsoft Word podstawowy

Jeżeli jesteś:

  • osobą, która nie używała Worda lub innego edytora tekstu,
  • bezrobotną osobą, która chce się przekwalifikować lub zdobyć nowy zawód, w którym trzeba będzie sprawnie używać Worda,
  • osobą, która kiedyś korzystała z  podstaw Worda, ale chciała je sobie przypomnieć lub nieco rozszerzyć swoje umiejętności,

lub jeżeli:

  • chcesz zacząć używać programu Word,
  • chcesz sprawniej tworzyć teksty i zapanować nad ich wyglądem,
  • ciągle angażujesz dzieci, znajomych, pracowników, gdy masz coś stworzyć lub sformatować tekst w Wordzie,
  • chcesz stworzyć bazę adresów klientów i sprawnie prowadzić z nimi korespondencję seryjną,

…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ
nauczysz się:

  • pisać w Wordzie, redagować tekst,
  • tworzyć i zmieniać dokumenty uzyskując ich profesjonalny wygląd, używać stylów,
  • dodawać do tekstu zdjęcia i inną grafikę, tworzyć atrakcyjne i czytelne tabele,
  • przygotowywać najróżniejsze dokumenty – od prostych, krótkich tekstów po plakaty, książki, prace dyplomowe, raporty, albumy.

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie,
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej,
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną kreację marketingową zgodną z Twoją marką,
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny,
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię,
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.

Ponadto:

  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
  • poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
  • wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby,  patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
  • dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
  • spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • tworzyć, edytować i redagować dokumenty,
  • używać zaawansowanych funkcji jak np. formatowanie profesjonalnych dokumentów za pomocą stylów,
  • tworzyć tabele, umieszczać grafikę,
  • formatować listy, noty, faksy, raporty, biuletyny, broszury, książki.

Szkolenie to:

  • praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

  • możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • zajęcia najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 3 spotkania (1 spotkanie to 3 godziny zegarowe) – razem 9 godzin.

Cennik:

Standardowy
1170 zł

9 godzin

Zapytaj o termin:

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.

Program szkolenia:

1. Tworzenie dokumentu.
2. Zmiana wyglądu tekstu, akapitów i list w dokumencie.
3. Zmiana wyglądu dokumentu: szablony, motywy, style.
4. Korekta pisowni i gramatyki i drukowanie.
5. Tabele i kolumny.
6. Praca z grafiką: diagramy, autokształty, WordArty, zdjęcia.
7. Praca z wykresami.