Prawo w e-Biznesie

Jeżeli jesteś:

  • przedsiębiorcą, który prowadzi swój sklep internetowy,
  • osobą, która chce wejść do branży e-commerce,
  • programistą lub webmasterem pracującym przy stronach dla klientów.

Lub jeżeli:

  • chcesz poznać aspekty prawne, które są istotne w branży e-commerce,

… to szkolenie jest dla Ciebie,
ponieważ nauczysz się:

  • jak ustawiać w sklepie istotne elementy prawne,
  • jak zabezpieczyć elementy takie, jak polityka prywatności, regulamin sklepu,
  • jak poustawiać elementy związane z RODO,
  • jak zadbać o prawo autorskie i jak go nie przekraczać.

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ: 
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane  na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.

Ponadto:

  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
  • poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
  • wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby,  patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
  • dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
  • spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • jak chronić prawa konsumentów (przepisy ustawy o prawach konsumenta) w tym: gwarancja, reklamacja, rękojmia, zwrot;
  • jak legalnie zmniejszyć liczbę zwrotów towaru;
  • jak powinien wyglądać formularz odstąpienia od umowy, regulamin sprzedaży;
  • dlaczego unikać klauzul abuzywnych i co grozi za ich stosowanie;
  • jak chronić swoją ofertę przed kopiowaniem i nieuczciwą konkurencją (prawo autorskie dla e-sprzedawców);
  • czym różni się informacja handlowa od spamu;
  • na czym polega RODO i nadużycia kancelarii prawnych pod pretekstem błędów w regulaminie;
  • jak prowadzić sprzedaż na Allegro — kiedy warto, co i w jaki sposób;
  • na czym polega polityka prywatności i ochrona danych osobowych;
  • jak prowadzić import towarów z Chin;
  • jak prowadzić e-biznes w Unii Europejskiej;
  • jakie są najważniejsze akty prawne — zestawienie;
  • jakie orzeczenia dotyczące e-biznesu wydają polskie sądy.

Szkolenie to:

  • praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne case studies z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • zajęcia w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 1 spotkanie 3-godzinne, łącznie 3 godziny;

Cennik:

Standardowy
960 zł

3 godziny

Zapytaj o termin:

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.

Program szkolenia:

1. Ochrona praw konsumentów (przepisy ustawy o prawach konsumenta) w tym: gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty.
2. Jak legalnie zmniejszyć liczbę zwrotów towaru.
3. Formularz odstąpienia od umowy.
4. Regulamin sprzedaży.
5. Dlaczego unikać klauzul abuzywnych i co grozi za ich stosowanie.
6. Prawo autorskie dla e-sprzedawców.
7. Jak chronić swoją ofertę przed kopiowaniem i nieuczciwą konkurencją.
8. Informacja handlowa a problem spamu.
9. RODO i nadużycia kancelarii prawnych, pod pretekstem błędów w regulaminie.
10. Sprzedaż na Allegro - kiedy warto, co i jak.
11. Polityka prywatności i ochrona danych osobowych.
12. Import towarów z Chin.
13. E-biznes w Unii Europejskiej.
14. Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
15. Orzeczenia polskich sądów dotyczące e-biznesu.