Pracownik administracyjno — biurowy
z obsługą komputera

Uczeń uzyska podstawowe kompetencje do zarządzania biurem przy użyciu komputera. W ramach kursu opanuje obsługę systemu operacyjnego Windows oraz programy: pocztowy, Word, Excel, PowerPoint. Pozna podstawy prowadzenia biura - zarządzanie dokumentacją, tworzenie pism, zasady organizacji pracy swojej i współpracowników. Nauczy się tworzyć pisma urzędowe.
Pracownik administracyjno — biurowy z obsługą komputera

Jeżeli jesteś:

  • osobą, która nie używała komputera i nie umie tego robić,
  • osobą, która trochę zna komputer, ale ciągle gdzieś utyka i używanie komputera jest dla niej wyzwaniem,
  • bezrobotną osobą, która chce się przekwalifikować lub zdobyć nowy zawód, w którym trzeba będzie sprawnie używać komputera,
  • doradcą zawodowym z PUP, z projektów edukacyjnych, działów HR, fundacji, lub menedżerem, który chce zorganizować szkolenie dla swoich pracowników, podopiecznych.

lub jeżeli:

  • chcesz sprawniej używać komputera i nie bać się go,
  • ciągle angażujesz dzieci, znajomych, pracowników, gdy masz coś zrobić w komputerze,
  • nie robisz pewnych rzeczy, bo komputer Cię przeraża,

…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ
nauczysz się:

  • używać komputera,
  • dowiesz się, na czym polega filozofia systemu Windows i jak zacząć myśleć w jego języku, dzięki temu zrobisz to, co chcesz, a ograniczeniem będzie tylko Twoja wyobraźnia,
  • rozpoznawać, w czym masz problem na starcie i gdzie działasz nieefektywnie, co jeszcze możesz wyciągnąć z komputera,
  • ruszać gdy utkniesz i nie wiesz jak rozwiązać problem,
  • wdrażać w życie proste rozwiązania, patenty i triki, które maksymalnie przyspieszą pracę,
  • jak wykorzystywać optymalne rozwiązania do konkretnych problemów i przy tym nie utonąć w ich gąszczu,

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną kreację marketingową zgodną z Twoją marką;
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.

Sprawdź propozycje najbliższych terminów:

Ponadto:

  • spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów komputera
  • rozwiniesz swoje zasoby,  patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i będziesz bardziej pewnie siebie;
  • dowiesz się jak inni pracują za pomocą komputera, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom w swoich oczach i w oczach innych;
  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę lub uznanie, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEIN,
  • poznasz osoby z branży i może nawiążesz zawodowe relacje.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • włączać komputer i monitor,
  • korzystać z myszki, klawiatury, nagrywarki, drukarki, skanera, słuchawek;
  • poruszać się po systemie Windows;
  • dostosowywać komputer do swoich potrzeb;
  • tworzyć i kasować katalogi, pliki;
  • nagrywać, drukować;
  • dbać o bezpieczeństwo komputera i czyścić system Windows.

Szkolenie to:

  • praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

  • możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • zajęcia najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 1 spotkanie – 3 godziny zegarowe;

Cennik:

Standardowy
330 zł

3 godziny

Program szkolenia:

  • BHP z uwzględnieniem zasad BHP na stanowisku komputerowym i w pracy ze sprzętem biurowym.

  • Przepisy dotyczące tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych.

  • Dokumentacja biurowa działalności gospodarczej.
  • Redagowanie pism.
  • Podział pism w oparciu o różne kryteria.
  • Układy graficzne pisma.
  • Struktura pisma urzędowego.
  • Graficzne rozmieszczenie elementów pisma.
  • Zasady redagowania treści pism.
    Styl pisma urzędowego.
  • Zwroty stosowane w korespondencji biurowej.
  • Postępowanie z pismami tajnymi i poufnymi.
  • Blankiety korespondencyjne.
  • Typowe pisma biurowe.
  • Obieg informacji i dokumentów w jednostce organizacyjnej.
  • Instrukcja kancelaryjna.
  • Stosowanie instrukcji kancelaryjnej.
  • Schemat obiegu dokumentów.
  • Systemy kancelaryjne.
  • Rejestrowanie korespondencji w systemie dziennikowym i bez dziennikowym.
  • Rzeczowy wykaz akt.
  • Wysyłka pism pocztą tradycyjną i elektroniczną.

  • Zasady planowania i organizacji spotkań służbowych, narad i konferencji.
  • Rodzaje spotkań służbowych.
  • Wyposażenie sali konferencyjnej i środki techniczne.
  • Zasady przygotowania i wyposażenie sali konferencyjnej.
  • Kalkulacja kosztów spotkań służbowych.
  • Harmonogram spotkań służbowych.
  • Dokumentacja spotkań służbowych.
  • Planowanie pracy własnej i zespołu.
  • Zasady komunikacji interpersonalnej w zespole.

  • Zasady planowania i organizacji spotkań służbowych, narad i konferencji.
  • Rodzaje spotkań służbowych.
  • Wyposażenie sali konferencyjnej i środki techniczne.
  • Zasady przygotowania i wyposażenie sali konferencyjnej.
  • Kalkulacja kosztów spotkań służbowych.
  • Harmonogram spotkań służbowych.
  • Dokumentacja spotkań służbowych.
  • Planowanie pracy własnej i zespołu.
  • Zasady komunikacji interpersonalnej w zespole.

  • Zasady dobrego zachowania w biurze i ogólne zasady dobrego zachowania (hierarchia osób, pozdrowienia, przedstawienie, tytułowanie).
  • Relacje z klientami.
  • Relacje pracodawca – pracownik.

  • Korzystanie z usług internetowych.
  • Redagowanie i formatowanie dokumentów (obsługa programu MS WORD).
  • Wykonywanie obliczeń (obsługa programu MS EXCEL).
  • Tworzenie prezentacji (obsługa programu MS PowerPoint).