Kreowanie, budowanie i zarządzanie wizerunkiem firmy

Jeżeli jesteś:

  • dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,

Lub jeżeli:

  • dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,

… to szkolenie jest dla Ciebie,
ponieważ nauczysz się:

  • dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ: 
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane  na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.

Ponadto:

  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
  • poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
  • wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby,  patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
  • dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
  • spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,

Szkolenie to:

  • praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

  • możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 12 spotkań (1 spotkanie to 3 godziny), łącznie 36 godzin;

2. Intensywny

  • zajęcia codziennie przez 7 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
    – razem 42 godziny.

Cennik:

Standardowy
5400 zł

36 godzin

Intensywny
6300 zł

42 godziny

Zapytaj o termin:

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.

Program szkolenia:

Mini wykład połączony z ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi, dyskusją oraz analizą przypadków (case studies).

1. Wprowadzenie do koncepcji budowania wizerunku firmy.
  • Podstawowe pojęcia i zasady budowy kreowania wizerunku.
  • Kreacja i proces tworzenia wizerunku.
  • Społeczne i psychologiczne uwarunkowania funkcjonowania wizerunku.
2. Budowanie wizerunku firmy a jej tożsamość.
  • Kreowanie tożsamości przedsiębiorstwa.
  • Wizerunek a tożsamość firmy.
  • Rodzaje wizerunków.
  • Proces kreowania i budowania wizerunku.
3. System identyfikacji wizualnej.
  • Pojęcie i znaczenie systemu wizualnego.
  • Zasady i etapy budowania systemu całościowej identyfikacji.
  • Procedura projektowania systemu identyfikacji wizualnej firmy.
  • Elementy składowe systemu identyfikacji wizualnej.
  • Nazwa, znak firmowy, typografia i kolorystyka – jako elementy systemu identyfikacji wizualnej.
  • Logo jako kluczowy element systemu identyfikacji wizualnej.
  • Design, layout, komponowanie oraz rola kreatywności w procesie tworzenia.
4. Zarządzanie wizerunkiem firmy za pomocą systemu identyfikacji wizualnej.
  • Zasady zarządzania wizerunkiem firmy.
  • Wdrażanie systemów identyfikacji wizualnej.
  • Decyzje i problemy w procesach wdrażania systemów identyfikacji wizualnej.
  • Ochrona prawna systemu identyfikacji wizualnej.
5. Kreowanie wizerunku marki.
  • Pojęcie marki.
  • Czym jest dobrze zaprojektowana marka i jakie ma znaczenie dla firmy.
  • Budowanie i promowanie marki firmy.
  • Świadomość marki.
  • Etapy budowania kapitału marki.
6. Rebranding marki.
  • Odświeżanie wizerunku marki.
  • Odświeżanie wizerunku firmy.
  • Ewolucja marek.
7. Silna marka - reguły tworzenia marki.
  • Pojęcie i atrybuty silnej marki.
  • Decyzje i problemy w zarządzaniu marką.
  • Istota employer branding – rola pracowników w kształtowaniu wizerunku firmy.
  • Mierzenie kapitału marki.
  • Zarządzanie kapitałem marki.
  • Projektowanie strategii marki.
  • Top marki – w czym tkwi ich siła.
8. Polityka wizerunkowa firmy.
  • Istota i cele public relations.
  • Strategia firmy a polityka wizerunkowa firmy.
  • Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy.
  • Przepływ informacji i systemy informacyjne wewnątrz organizacji.
  • Pojęcie i cele public relations.
  • Typy „publiczności” – odbiorców działań PR. budowanie dobrych stosunków pomiędzy różnymi uczestnikami środowiska zewnętrznego. programowanie działań PR.
  • Obszar społecznej odpowiedzialności biznesu i  prowadzenie działań wizerunkowych w budowaniu wizerunku organizacji.
9. Wizerunek a reputacja firmy.
  • Proces budowania reputacji firmy.
  • Reputacja i wizerunek marki.
10. Public relations i współpraca z mediami - media relations.
  • Media i ich rola w procesie budowania wizerunku.
  • Polityka działań PR względem różnych mediów według określonej formy działań komunikacji zewnętrznej.
  • Kształtowanie korzystnej opinii mediów o firmie.
  • Współpraca z prasą. radiem. telewizją w celu budowania korzystnego wizerunku firmy w mediach – techniki i budowanie relacji z mediami.
11. Techniki kreowania wizerunku przedsiębiorstwa.
  • Mówione. pisemne i wizualne techniki kreowania wizerunku firmy.
12. Wewnętrzne public relations a wizerunek firmy.
  • Działania PR w komunikacji wewnętrznej w firmie.
  • Model procesu skutecznej komunikacji.
  • Komunikacja wewnętrzna jako element budowania wizerunku.
  • Kultura organizacyjna firmy jako system zachowań pracowników i reprezentantów firmy.
  • Spotkania służbowe jako element budowania komunikacji i wizerunku firmy.
13. Public relations w sytuacjach kryzysowych w firmie.
  • Pojęcie kryzysu w przedsiębiorstwie.
  • Źródła i przyczyny kryzysu w organizacji.
  • Zarządzanie wizerunkowe w sytuacji kryzysowej.
  • Typy sytuacji kryzysowych. oraz przykłady zachowań.
  • Elementy planu i zasady rozwiązania sytuacji kryzysowej.
  • Crisis manual i dark site.
  • Metody działań w celu ratowania utraconego wizerunku firmy.
14. Wizerunek w sieci.
  • Monitoring Internetu.
  • Obecność w social media – budowanie marki w social media.
  • Pomiar i analiza skuteczności działań w social media.
15. Wystąpienia publiczne i public relations.
  • Zasady udzielania wywiadu. przygotowania wystąpień publicznych i prezentacji multimedialnych budujących wizerunek firmy.
16. Budowanie wizerunku osobistego menedżerów i pracowników składową wizerunku przedsiębiorstwa.
  • Istota budowania wizerunku osoby.
  • Różnice i podobieństwa w budowaniu wizerunku osoby i wizerunku przedsiębiorstwa.
  • Metody i proces budowania wizerunku menedżera.
  • Savoir- vivre w biznesie.
  • Prawo pierwszego wrażenia.
  • Mowa ciała podczas spotkania biznesowego.
  • Dress code – ubiór biznesowy kobiet i mężczyzn.
  • Wizytówki.
  • Rozmowa telefoniczna.
  • Korespondencja listowa i e-mailowa.
  • Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie – zasady procedencji.