Jak tworzyć strony WWW, które będą jasno komunikowały ofertę?

Jeżeli jesteś:

  • webmasterem, projektantem stron WWW,
  • pracownikiem marketingu lub wirtualną asystentką,
  • przedsiębiorcą, freelancerem lub właścicielem strony
  • osobą, która chce się zajmować projektowanem stron i rozwijać swoje umiejętności w tym obszarze,

lub jeżeli:

  • chcesz się nauczyć projektować strony tak aby były komunikatywne i zrozumiałe dla Twoich klientów,
  • wyeliminować błędy na swojej stronie, które zmniejszają sprzedaż, 
  • lepiej dopasować przekaz na stronie do Twojej grupy odbiorców tak aby Twój idealny klient mógł bez  problemu trafić do Ciebie

…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ
nauczysz się:

  • skutecznie prezentować usługi swojej firmy, koncentrując się na kluczowych elementach, które wyróżniają Twoją ofertę.
  • umiejętności jasnego i przekonującego przedstawiania unikalnych cech i wartości, które oferuje Twoja firma,
  • klarownej i zrozumiałej komunikacji marketingowej, czyli wybierać słowa i treści w dopasowane dla swojej grupy docelowej, eliminując zawiłości i komplikacje,
  • identyfikować i komunikować kluczowe korzyści, jakie klienci mogą uzyskać, korzystając z produktów lub usług oferowanych przez firmę
  • sztuki tworzenia skutecznych wezwań do działania, które mobilizują użytkowników do podejmowania konkretnych kroków, przekształcając ich w potencjalnych klientów.
  • konsekwentnego budowania spójnego wizerunku marki na stronie internetowej, utrzymania jednolitej estetyki, tonu komunikacji i wartości, co przyczyni się do budowania rozpoznawalności i zaufania do marki
  • jak współpracować z różnymi specjalistami, takimi jak projektanci, copywriterzy,  deweloperzy, aby osiągnąć harmonijny rezultat.

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest prowadzone w małych grupach, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc  Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
  • są to praktyczne warsztaty;
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane  na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych, jeżeli w kalendarzu nie ma terminu, który Ci pasuje, zaproponuj swoją propozycję, może uda nam się dopasować termin dla Ciebie.
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych masz dostęp do nagrania, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.

Ponadto:

  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
  • poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
  • wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby,  patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
  • dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
  • spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • odpowiedniej prezentacji usług własnej firmy
  • tworzenia prostej komunikacji marketingowej
  • pokazywania korzyści potencjalnym klientom
  • identyfikacji kluczowych elementów strony
  • dostosowywania treści do grupy docelowej
  • kreacji call to action (CTA)
  • kreowania spójnego wizerunku marki
  • efektywnej komunikacji zespołowej

Szkolenie to:

  • szkolenie grupowe - minimum 3 osoby na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty zdalne w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • 2 spotkania po 2 godziny, łącznie 4 godziny;

Cennik:

Standardowy
800 zł

4 godziny

Zapytaj o termin:

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie

  • Omówienie biznesowego celu strony internetowej (Dlaczego istotne jest precyzyjne określenie celu i roli strony w kontekście biznesowym).

2. Projektowanie strony wizytówkowej firmy

  • Definicja kluczowych elementów, które powinna zawierać strona wizytówkowa firmy,
  • Elementy składowe, takie jak logo, krótka prezentacja firmy, informacje kontaktowe, portfolio, referencje i linki do mediów społecznościowych.

3. Rozplanowanie treści na stronie głównej i w innych zakładkach

  • Hierarchia treści na stronie głównej,
  • Planowanie rozmieszczenia treści w poszczególnych zakładkach, aby zapewnić spójność i łatwość nawigacji.

4. Projektowanie układu informacji

  • Techniki projektowania układu informacji, uwzględniając estetykę i czytelność,
  • Wybór kolumn, sekcji i elementów graficznych.

5. Selekcja informacji najważniejszych dla użytkownika

  • Jak identyfikować i podkreślać kluczowe informacje dla użytkowników,
  • Umieszczenie istotnych treści w widocznym miejscu.

6. Projektowanie treści na stronę główną

  • Wykorzystanie skutecznych nagłówków, podtytułów i grafik,
  • Wprowadzenie do działań Call to Action (CTA) w celu skierowania użytkowników na konkretne ścieżki.

7. Narzędzia do napisania treści

  • Wybór narzędzi do efektywnego pisania treści,
  • Techniki redakcyjne i kreatywne, które przyczynią się do tworzenia atrakcyjnych i zrozumiałych komunikatów.

8. Omówienie przykładowych stron WWW różnych firm

  • Analiza różnych stron internetowych z różnych branż,
  • Inspiracje i adaptacja najlepszych praktyk w projektowaniu stron.

9. Podsumowanie i dyskusja

  • Podsumowanie głównych punktów i zdobytych umiejętności,
  • Otwarta dyskusja, pytania uczestników i zakończenie szkolenia.