Microsoft PowerPoint

Jeżeli jesteś:

  • osobą, która nie używała PowerPointa lub innego programu do tworzenia prezentacji,
  • bezrobotną osobą, która chce się przekwalifikować lub zdobyć nowy zawód, w którym trzeba będzie sprawnie używać programu PowerPoint,
  • osobą, która kiedyś korzystała z  podstaw PowerPointa, ale chciała je sobie przypomnieć lub nieco rozszerzyć swoje umiejętności,
  • osobą, która potrafi używać programu do prezentacji, ale chciałaby lub musi dogłębnie poznać jego zaawansowane funkcje i możliwości,
  • pracownikiem, który chce podnieść kwalifikacje,
  • bezrobotną osobą, która chce się przekwalifikować lub zdobyć nowy zawód, w którym trzeba będzie sprawnie tworzyć prezentacje,
  • doradcą zawodowym z PUP, z projektów edukacyjnych, działów HR, fundacji, lub menedżerem, który chce zorganizować szkolenie dla swoich pracowników, podopiecznych,

lub jeżeli:

  • chcesz zacząć używać programu PowerPoint,
  • chcesz sprawniej tworzyć prezentacje i zapanować nad ich wyglądem i działaniem,
  • ciągle angażujesz dzieci, znajomych, pracowników, gdy masz coś zaprezentować (pokaz zdjęć, raport w pracy, sprawozdanie z zajęć na studiach itp.),
  • chcesz lepiej i sprawniej, pod okiem profesjonalnego trenera, zapanować nad tworzonymi prezentacjami, 
  • pragniesz kontrolować stworzone przez siebie lub przez innych prezentacje aby uzyskać oczekiwane efekty,
  • potrzebujesz przygotować nietypową prezentację lub nie możesz sobie poradzić z jakimś aspektem działania programu PowerPoint,
  • chcesz pracować nad dokumentami w zespole, udostępniać je w różnych formatach i otwierać dokumenty udostępnione Tobie,

…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ
nauczysz się:

  • sprawnie tworzyć i modyfikować prezentacje zawierające różne elementy – o tekstu po grafikę i multimedia,
  • sprawiać, żeby przygotowane przez Ciebie prezentacje były zarówno efektywne w przekazywaniu treści, jak i przyciągające uwagę odbiorców,
  • skutecznie stosować funkcje dostępne w programie (typowe wymienione w programie szkolenia oraz nietypowe, jeśli takie będą Ci potrzebne),
  • tworzenia prezentacji do wykorzystania zarówno stacjonarnie, jak i w formie online,
  • automatyzowania czynności z użyciem makr, dzięki czemu zaoszczędzisz czas podczas powtarzalnych działań,
  • i wiele innych, w zależności od Twoich potrzeb.

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną kreację marketingową zgodną z Twoją marką;
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.

Ponadto:

  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
  • poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
  • wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby,  patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
  • dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
  • spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • tworzenia slajdów,
  • umieszczania niezbędnych elementów w prezentacji, tj. tła, zdjęć, tekstów, wykresów, tabel, schematów organizacyjnych, autokształtów, list wypunktowanych i numerowanych, nagłówka i stopki,
  • wykorzystywania i zmiany poszczególnych elementów gotowych formatów i gotowych pomocniczych prezentacji oraz szablonów,
  • formatowania elementów i wzorców, materiałów informacyjnych, notatek,
  • dodawania do slajdów animacji i efektów, przejść, przycisków akcji,
  • określania sposobu prezentowania pokazu,
  • tworzenia notatek ze spotkania, planowania,
  • przypisywania zadań do osób, tworzenia protokołu spotkania przypisanego do osób, do terminów i zadań,
  • wykorzystywania prezentacji oraz dyskusji online,
  • wykorzystania makr w prezentacji.

Szkolenie to:

  • praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

  • możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • zajęcia najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 3 spotkania (1 spotkanie to 3 godziny zegarowe) – razem 9 godzin.

Cennik:

Standardowy
1170 zł

9 godzin

Zapytaj o termin:

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.

Program szkolenia:

1. Ustawienia tła slajdów, niejednolite tło, tekstury, desenie.
2. Wykorzystywanie gotowych formatów slajdów.
3. Gotowe pomocnicze prezentacje.
4. Zmiana poszczególnych elementów.
5. Prowadnice, linijki.
6. Wstawianie pól tekstowych, pisanie, formatowanie akapitów.
7. Listy wypunktowane, różne rodzaje punktorów.
8. Dodanie linii.
9. Dodanie grafiki.
10. Dodanie stopki i nagłówka, ustawienie i formatowanie.
11. Tabele, rysowanie formatowanie.
12. Wykresy, ustawienia danych, typy wykresów.
13. Schematy organizacyjne.
14. Autokształty, cliparty.
15. Nagłówek i stopka.
16. Wzorzec slajdów, materiałów informacyjnych, notatek, edytowanie wzorców.
17. Efekty dodawane do obiektów oraz do slajdów animacje elementów niestandardowe.
18. Wykaz slajdów, zwijanie i rozwijanie.
19. Porządkowanie slajdów; przestawianie slajdów.
20. Pokaz, odtwarzanie na różne sposoby, niestandardowe.
21. Przyciski akcji.
22. Ustawianie czasu przejścia slajdów.
23. Kreator slajdów.
24. Szablony slajdów, ustawianie własnych ustawień.
25. Notatki ze spotkania, planowanie, przypisywanie do osób, protokół spotkania przypisany do osób do terminów i zadań.
26. Wykorzystywanie prezentacji online, dyskusja.
27. Makra w prezentacji.