Social Media Marketing dla menadżerów

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które tworzą i zarządzają wizerunkiem marki, sprzedażą w Internecie. Po szkoleniu będziesz potrafił budować silną pozycję marki – dzięki działaniom komunikacyjnym, zdobywać nowych klientów, sprzedawać produkty i usługi firmy dzięki efektywnej reklamie w mediach społecznościowych.

Jeżeli jesteś:

  • osobą zarządzającą wizerunkiem firmy w Internecie,
  • osobą zarządzającą sprzedażą w Internecie,
  • osobą poszukującą i obsługującą klientów w mediach społecznościowych,
  • osobą zajmującą się marketingiem firmy,
  • osobą projektującą i monitorującą reklamy na Facebooku

lub jeżeli:

  • budujesz społeczność wokół marki,
  • poszukujesz nowych partnerów do współpracy ze swoją marką

…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ
nauczysz się:

  • jak wykorzystywać media społecznościowe w biznesie i dlaczego Social Media są tak popularne (dane – ile ludzi korzysta z SM, reklamy, budżety, formy komunikacji)
  • dlaczego wiedza, za którą zwykle nie trzeba płacić przyciąga klientów i ostatecznie się opłaca oraz buduje wiarygodność marki (formy, takie jak: artykuły, filmy, podcasty)
  • jakie są przykłady marek w SM i marek, które dobrze wykorzystują content marketing (odwołanie się do tematu strategii marki)
  • czym się charakteryzuje komunikacja w mediach społecznościowych
  • jakie kanały można wykorzystać i do czego służy każdy z nich (charakterystyka kanałów SM), z jakich narzędzi korzystać, jak mierzyć efektywność, do kogo docierać
  • komunikacja marki w mediach społecznościowych
    • jak to robić, jak często
    • przykłady marek
    • jak komunikować w poszczególnych serwisach

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane  na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych, jeżeli w kalendarzu nie ma terminu, który Ci pasuje, zaproponuj swoją propozycję, może uda nam się dopasować termin dla Ciebie.
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.

Ponadto:

  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
  • poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
  • wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby,  patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
  • dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
  • spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • Jak budować silną pozycję marki Mocnej – dzięki działaniom komunikacyjnym,
  • Jak zdobywać nowych klientów,
  • Jak sprzedawać produkty I usługi firmy – efektywna reklama.

Szkolenie to:

  • praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

  • możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 6 spotkań (1 sp. to 3 godziny zegarowe), łącznie 18 godzin;

2. Intensywny

  • zajęcia codziennie przez 5 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
    – razem 30 godzin

Cennik:

Standardowy
4140

18 godzin

Intensywny
6900

30 godzin

Zapytaj o termin:

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do szkolenia
2. Social Media - wprowadzenie
  • Social media w liczbach – przedstawienie najważniejszych danych
  • Zastosowanie social mediów w biznesie i cele, które możemy realizować dzięki nim
  • Podstawowe różnice między różnymi serwisami społecznościowymi
  • Trendy w social media
  • Przydatne pojęcia
3. Strategia w social media
  • Cele i odpowiednie kanały
  • Spójna komunikacja – omnichannel
  • Systematyczność i elastyczność
  • „Mów głosem odbiorców”
  • Harmonogram działań
  • Pomysły na treści i realizacja
4. Facebook
  • Użytkownicy
  • Algorytm
  • Przykłady działań firm na Facebooku
  • Z czego składa się dobry fanpage na FB
  • Co publikować na FB
  • Formaty postów
  • Grupy, wydarzenia, konkursy
  • Planowanie komunikacji, jak to robić?
  • FB Business i Ads Manager
  • Jakie reklamy można tworzyć na FB
  • Co robić, by reklamy były skuteczne
  • Banki zdjęć a social media
5. Instagram
  • Użytkownicy IG
  • Specyfika serwisu
  • Formaty publikacji
  • Stories
  • Hashtagi
  • Rozbudowane linki w opisie profilu
  • Statystyki, gdzie szukać i na co zwracać uwagę
  • Interakcje
  • Reklamy
6. Linkedin
  • Użytkownicy, specyfika serwisu, trendy
  • Przykłady komunikacji – dobre praktyki
  • Profil osobowy
  • Profil firmowy
  • Co i kiedy publikować?
  • Social selling
  • Budowanie biznesowej sieci kontaktów
  • Reklamy – rodzaje, targetowanie
  • Jak analizować statystyki na Linkedinie
7. Pozostałe kanały społecznościowe
  • Youtube
  • Twitter
  • Snapchat
  • Pinterest
  • Współpracę z influencerami
  • Udane kampanie reklamowe
  • Kryzysy w mediach społecznościowych
  • User Generated Content – jak go pozyskać i dlaczego jest tak ważny
8. Uzupełnienie
  • Media społecznościowy, jako biuro obsługi klienta
  • Interakcje z użytkownikami – reakcje na komentarze, także te negatywne
  • Oceny w mediach społecznościowych
  • Automatyzacja działań – narzędzia
  • Chatboty
9. Podsumowanie - pytania i odpowiedzi, konsultacje