Layout publikacji

Jeżeli jesteś:

  • osobą, która chce odkryć i rozwinąć swoją nową pasję, robić coś kreatywnego, twórczego, pięknego, nowego;
  • pracownikiem firm reklamowych i poligraficznych, pracownikiem marketingu, operatorem DTP;
  • artystą plastykiem, architektem, projektantem;
  • studentem, który chce nauczyć się sprawnie używać programów, które mogą być potrzebne na studiach lub w późniejszej karierze zawodowej;
  • bezrobotną osobą, która chce się przekwalifikować lub zdobyć nowy zawód;
  • doradcą zawodowym z PUP, z projektów edukacyjnych, działów HR, fundacji, lub menedżerem, który chce zorganizować szkolenie dla swoich pracowników;
  • osobą z niepełnosprawnościami, która szuka pomysłu na możliwość fajnej pracy w domu;

lub jeżeli:

  • chcesz nauczyć się profesjonalnie składać publikacje do druku i elektroniczne;
  • zatrudniasz zewnętrzna firmę i każda grafika to koszty i czas, które chcesz zaoszczędzić;
  • pracujesz w tym programie, ale robisz pewne rzeczy zwykle tak samo i nawet nie wiesz, jak można przyspieszyć pracę lub zrobić ją lepiej;
  • Twój zleceniodawca ma wysokie oczekiwania wobec Ciebie a Ty chcesz podjąć wyzwanie, aby im sprostać;
  • chcesz nauczyć się czegoś nowego tylko dla swojej przyjemności.

…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ
nauczysz się:

  • tworzyć profesjonalne layouty publikacji drukowanych i elektronicznych;
  • sprawnie składać wielostronicowe publikacje: książki, czasopisma, katalogi;
  • przygotować projekty do druku lub internetu;
  • na czym polega filozofia programu i jak zacząć myśleć w jego języku, dzięki temu zrobisz to, co chcesz, a ograniczeniem będzie tylko Twoja wyobraźnia;
  • rozpoznawać, w czym masz problem na starcie i gdzie działasz nieefektywnie, co jeszcze możesz wyciągnąć z programu;
  • ruszać gdy utkniesz i nie wiesz jak rozwiązać problem;
  • wdrażać w życie proste rozwiązania, patenty i triki, które maksymalnie przyspieszą pracę;
  • jak wykorzystywać optymalne rozwiązania do konkretnych problemów i przy tym nie utonąć w ich gąszczu;
  • robić projekty, które zachwycają i wykorzystują niebanalne rozwiązania.

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną kreację marketingową zgodną z Twoją marką;
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.

Ponadto:

  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
  • poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
  • wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby,  patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
  • dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
  • spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • czym jest layout i jakie musi spełniać kryteria;
  • jakie są środki graficzne i kompozycyjne do pozycjonowania elementów w projekcie;
  • jak działają podstawowe zasady rządzące projektowaniem;
  • jak uporządkować treść za pomocą linii i jakie są relacje między obiektami;
  • jak hierarchizować informacje w przestrzeni wizytówki;
  • jak hierarchizować tekst w przestrzeni strony magazynu;
  • jakie są klasyczne sposoby wyznaczania kolumn tekstowych, jak pracować z siatką podziału strony;
  • na czym polega planowanie kolumny tekstowej w projektowaniu papierów firmowych; 
  • jak wykorzystać podziały strony — złoty podział, Le Corbusiera, ciąg Fibonacciego, ciąg Renarda;
  • co to są mocne punkty obrazu — zasada trzech części, środek optyczny, proporcje i równowaga, rytm i jednolitość środków;
  • jak tworzyć publikacje wielostronicowe, jak pracować ze stylami i stronami wzorcowymi;
  • jak przygotować pracę przeznaczoną do druku i do publikacji elektronicznej.

Szkolenie to:

  • praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

  • możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 6 spotkań (1 sp. to 3 godziny zegarowe), łącznie 18 godzin;

2. Intensywny

  • zajęcia codziennie przez 5 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
    – razem 30 godzin

Cennik:

Standardowy
2700 zł

18 godzin

Intensywny
4500 zł

30 godzin

Zapytaj o termin:

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.

Program szkolenia:

1. Layout - pojęcia i zasady.
  • Część teoretyczna: czym jest layout, jakie musi spełniać kryteria?
2. Środki graficzne.
  • Środki graficzne i kompozycyjne służące pozycjonowaniu elementów w projekcie.
3. Podstawowe zasady rządzące projektowaniem.
  • Porządkowanie za pomocą linii, relacje między obiektami.
  • Część warsztatowa – hierarchizowanie informacji w przestrzeni wizytówki.
4. Konstrukcja strony.
  • Część teoretyczna: klasyczne sposoby wyznaczania kolumn tekstowych.
  • Siatka podziału strony.
  • Część warsztatowa: planowanie kolumny tekstowej w projektowaniu papierów firmowych.
5. Podziały strony.
  • Część warsztatowa: podziały strony – złoty podział, Le Corbusiera, ciąg Fibonacciego, ciąg Renarda.
  • Część warsztatowa: ćwiczenia.
6. Kompozycja i hierarchia.
  • Część teoretyczna: mocne pkt obrazu – zasada trzech części, środek optyczny, proporcje i równowaga, rytm i jednolitość środków.
  • Część warsztatowa: hierarchizowanie tekstu w przestrzeni strony magazynu.
7. Publikacje wielostronicowe.
  • Część warsztatowa: tworzenie publikacji wielostronicowych, praca ze stylami i stronami wzorcowymi.
8. Prace końcowe i eksport pliku.
  • Przygotowanie pracy przeznaczonej do druku i do publikacji elektronicznej.