Marketing w sieci

Jeżeli jesteś:

  • dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,

lub jeżeli:

  • dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,

… to szkolenie jest dla Ciebie,
ponieważ nauczysz się:

  • dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane  na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ: 
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.

Sprawdź propozycje najbliższych terminów:

Ponadto:

  • spędzisz miło i kreatywnie czas w towarzystwie pasjonatów Photoshopa
  • rozwiniesz swoje zasoby i patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i będziesz bardziej pewnie siebie;
  • dowiesz się jak w tym programie pracują zawodowcy, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom w swoich oczach i w oczach innych;
  • na zajęciach stworzysz portfolio swoich projektów, które może być pomocne w poszukiwaniu nowej pracy;
  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę lub uznanie, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEIN,
  • gdy myślisz o pracy za granicą możesz zdobyć kwalifikacje zawodowe na poziomie międzynarodowym, ponieważ przygotowujemy i przeprowadzamy po zakończonym szkoleniu egzaminy ECCC, ECDL i inne,
  • poznasz osoby z branży i może nawiążesz zawodowe i towarzyskie relacje lub zdobędziesz zlecenia.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,

Szkolenie to:

  • praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

  • możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 5 spotkań (1 spotkanie to 3 godziny), łącznie 15 godzin;

2. Intensywny

  • zajęcia codziennie przez 3 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
    – razem 18 godzin.

Cennik:

Standardowy
1800 zł

15 godzin

Intensywny
2160 zł

18 godzin

Program szkolenia:

  • Czym jest e-marketing?
  • Dlaczego jest ważny dla firm?
  • Jakie przynosi efekty?
  • Wizerunek w sieci.

  • Strona WWW.
  • E-mail marketing.
  • Reklamy banerowe.
  • Konkursy.
  • Aukcje.
  • Zakupy grupowe.
  • Porównywarki.
  • Darmowe formy promocji.

  • Facebook i budowanie społeczności (analiza trendów).
  • Silne marki społecznościowe i ich wykorzystanie (Twitter, Nasza Klasa, Goldenline itp.).
  • Zasady prowadzenia działań w społecznościach.
  • Fora internetowe.
  • Synergia działań w internecie.
  • Przykłady dobrych praktyk.