Trend, Foresight, Innowacja

Szkolenie dedykowane dla członków zarządów, menadżerów i dyrektorów i pracowników działów innowacji, strategii i rozwoju oraz brand managerów i przedsiębiorców, którzy chcą nauczyć się analizować i wykorzystać umiejętności analizy trendów do planowania strategicznego i wprowadzania innowacji oraz wdrażania tych elementów do komunikacji marketingowej swojej marki.

Jeżeli jesteś:

  • Zarządcą/ Top Managerem
  • Dyrektorem Działów Innowacji
  • Dyrektorem ds. Strategii i Rozwoju
  • Brand Managerem, Marketing Managerem

lub jeżeli:

  • jesteś przedsiębiorcą MŚP (różnych branż).

…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ
nauczysz się:

  • analizować odpowiednie składowe otoczenia biznesu i wyciągać trafne wnioski, w celu usprawnienia działania przedsiębiorstwa
  • skutecznie docierać do Klienta i realizować cele firmy, maksymalizować zysk oraz ograniczyć ryzyko związane z niepełnym wykorzystaniem potencjału jaki niesie ze sobą właściwy proces zarządzania innowacjami

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane  na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych, jeżeli w kalendarzu nie ma terminu, który Ci pasuje, zaproponuj swoją propozycję, może uda nam się dopasować termin dla Ciebie.
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.

Ponadto:

  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
  • poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
  • wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby,  patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
  • dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
  • spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • jaką rolę pełni osoba zarządzająca innowacjami w firmie i z jakimi wyzwania się mierzy,
  • jak dzięki dobrze przygotowanej strategii rozwoju przedsiębiorstwa, maksymalizować zyski i zwiększać poziom konkurencyjności swojej firmy na rynku,
  • jakie są kluczowe elementy tworzenia innowacji w praktyce
  • jak wykorzystywać światowe trendy i prognozy biznesowe, będąc jednocześnie innowacyjnym

Szkolenie to:

  • praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

  • możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 6 spotkań (1 sp. to 3 godziny zegarowe), łącznie 18 godzin;

2. Intensywny

  • zajęcia codziennie przez 5 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
    – razem 30 godzin

Cennik:

Standardowy
4140

18 godzin

Intensywny
6900

30 godzin

Zapytaj o termin:

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie
  2. Trendy w biznesie
    • Pojęcie trendu
    • Analiza otoczenia
    • Wybór odpowiednich trendów jako sugestii i kierunków do rozwoju
    • Top trendy biznesowe w 2020
    • Trendy społeczne i ich wpływ na biznes
  3. Foresight – planowanie i realizacja strategii rozwoju
    • Skanowanie środowiskowe – identyfikacja zmian, które mają znaczenie dla Twojej organizacji, dokonywana we współpracy z szeroko rozpowszechnionymi wynikami, wykraczająca poza trendy i służąca identyfikacji czynników systemowych,
    • Myślenie strategiczne – dzielenie się wynikami skanowania oznacza, że każdy ma dostęp do tych samych informacji i każdy może je wykorzystać do strategicznego myślenia o możliwej przyszłości Twojej organizacji,
    • Podejmowanie decyzji strategicznych – tworzenie preferowanej przyszłości po zbadaniu szeregu możliwych kontraktów terminowych w celu stworzenia wspólnego przyszłego celu,
    • Planowanie strategiczne – tworzenie planu, który pomoże Państwu w poruszaniu się po dzisiejszym środowisku operacyjnym oraz w informowaniu o działaniach i podejmowaniu decyzji, oraz
    • Oceniając – sprawdzamy regularnie, aby ocenić wpływ – czy uzyskaliśmy pożądany wpływ, a jeśli nie, to co należy zmienić?
    • Narzędzia wspomagające planowanie w oparciu o przewidywane zjawiska:
      • Analiza SWOT i Analiza ograniczeń
      • Badanie metodą Delphi
      • Analiza krzyżowa wpływów
      • Analiza scenariuszy
      • Analiza PEST (Polityczno-Ekonomiczno-Społeczno-Technologiczna)
  1. Innowacje – projektowanie i wdrażanie
    • Czym jest innowacja
    • Metody wspomagające tworzenie innowacji w organizacji
    • Osoby zaangażowane w proces tworzenia innowacji
    • Kultura zorientowana na klienta
    • Zdolność adaptacji i zwinność
    • Przedsiębiorczość
    • Kreatywność
    • Proces innowacyjny
      • Weryfikacja miejsca odpowiedniego do wdrożenia innowacji w organizacji
      • Proces kreatywny
      • Proces wdrożeniowy
      • Zarządzanie, kontrolowanie, monitorowanie
      • Ewaluacja
  1. Podsumowanie szkolenia