Adobe Illustrator CC i projektowanie materiałów reklamowych

Kurs poświęcony praktycznej nauce efektywnego wykorzystywania możliwości jednej z najpopularniejszych i najbardziej uniwersalnych aplikacji do tworzenia grafiki wektorowej, przeznaczonej do różnego typu materiałów drukowanych, prezentacji multimedialnych i stron WWW.
Adobe Illustrator CC i projektowanie materiałów reklamowych

Jeżeli jesteś:

  • osobą, która chce odkryć i rozwinąć swoją nową pasję, robić coś kreatywnego, twórczego, pięknego, nowego,
  • grafikiem komputerowym, który pracuje z grafiką wektorową, grafiką inżynierską, projektową, reklamą, identyfikacją wizualną, itp.,
  • pracownikiem firm reklamowych i poligraficznych, pracownikiem marketingu, operatorem DTP,
  • artystą plastykiem, architektem, projektantem, 
  • studentem, który chce nauczyć się sprawnie używać programów, które mogą być potrzebne na studiach lub w późniejszej karierze zawodowej,
  • bezrobotną osobą, która chce się przekwalifikować lub zdobyć nowy zawód,
  • doradcą zawodowym z PUP, z projektów edukacyjnych, działów HR, fundacji, lub menedżerem, który chce zorganizować szkolenie dla swoich pracowników,
  • osobą z niepełnosprawnościami, która szuka pomysłu na możliwość fajnej pracy w domu,

Lub jeżeli:

  • chcesz tworzyć piękne grafiki wektorowe,
  • brakuje Ci pomysłów i kreatywnych rozwiązań do social mediów i reklamy,
  • kupujesz darmowe grafiki, które mogą się pojawić także u konkurencji i chcesz tego uniknąć,
  • zatrudniasz zewnętrzna firmę i każda grafika to koszty i czas, które chcesz zaoszczędzić,
  • pracujesz w tym programie, ale robisz pewne rzeczy zwykle tak samo i nawet nie wiesz, jak można przyspieszyć pracę lub zrobić ją lepiej,
  • Twój zleceniodawca ma wysokie oczekiwania wobec Ciebie a Ty chcesz podjąć wyzwanie, aby im sprostać,
  • chcesz nauczyć się czegoś nowego tylko dla swojej przyjemności.

… to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ nauczysz się:

  • tworzyć piękne projekty graficzne,
  • przygotować projekty do druku lub internetu,
  • dowiesz się, na czym polega filozofia programu i jak zacząć myśleć w jego języku, dzięki temu zrobisz to, co chcesz, a ograniczeniem będzie tylko Twoja wyobraźnia,
  • rozpoznawać, w czym masz problem na starcie i gdzie działasz nieefektywnie, co jeszcze możesz wyciągnąć z programu,
  • ruszać gdy utkniesz i nie wiesz jak rozwiązać problem,
  • wdrażać w życie proste rozwiązania, patenty i triki, które maksymalnie przyspieszą pracę,
  • jak wykorzystywać optymalne rozwiązania do konkretnych problemów i przy tym nie utonąć w ich gąszczu,
  • robić projekty, które zachwycają i wykorzystują niebanalne rozwiązania.

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ: 
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane  na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.

Sprawdź propozycje najbliższych terminów:

Ponadto:

  • spędzisz miło i kreatywnie czas w towarzystwie pasjonatów grafiki;
  • rozwiniesz swoje zasoby i patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i będziesz bardziej pewnie siebie;
  • dowiesz się jak w tym programie pracują zawodowcy, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom w swoich oczach i w oczach innych;
  • na zajęciach stworzysz portfolio swoich projektów, które może być pomocne w poszukiwaniu nowej pracy;
  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę lub uznanie, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEIN,
  • gdy myślisz o pracy za granicą możesz zdobyć kwalifikacje zawodowe na poziomie międzynarodowym, ponieważ przygotowujemy i przeprowadzamy po zakończonym szkoleniu egzaminy ECCC,
  • poznasz osoby z branży i może nawiążesz zawodowe i towarzyskie relacje lub zdobędziesz zlecenia.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • tworzenia i modyfikowania grafiki wektorowej;
  • pracy z piórkiem i krzywymi Beziera;
  • edytowania tekstu oraz używania narzędzi do pracy z tekstem;
  • pracy z kolorem, filtrami, efektami, symbolami, atrybutami, warstwami;
  • łączenia grafiki wektorowej ze zdjęciami;
  • zasad projektowania materiałów reklamowych.

Szkolenie to:

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w programach Adobe;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 6 spotkań (1 sp. to 3 godziny zegarowe), łącznie 18 godzin;

2. Intensywny

  • zajęcia codziennie przez 5 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
    – razem 30 godzin

Cennik:

Standardowy
2160 zł

18 godzin

Intensywny
3600 zł

30 godzin

Program szkolenia:

  • tworzenie dokumentów, profile,
  • poruszanie się po programie za pomocą skrótów, przestrzenie robocze,
  • tworzenie prostych figur, wieloboków, gwiazdek,
  • ołówek, gumka, nożyczki i nóż,
  • wyrównywanie, rozmieszczanie obiektów grafiki wektorowej,
  • transformowanie, skalowanie, obracanie, zniekształcanie obiektów,
  • nadawanie kolorów, gradientów, konturów,
    zaznaczanie elementów, grupowanie,
  • kopiowanie, usuwanie,
  • stosowanie inteligentnych linii pomocniczych.

  • tworzenie i kształtowanie figury za pomocą piórka,
  • edytowanie węzłów,
  • paleta odnajdywanie ścieżek.

  • tworzenie próbek wypełnień,
  • kolor aktywny,
  • praca z grupami kolorów,
  • stosowanie pędzli różnego typu i biblioteki pędzli,
  • definiowanie własnych pędzli,
  • wykorzystanie siatki gradientu do złożonych wypełnień,
  • aktywne malowanie.

  • importowanie tekstu,
  • tworzenie napisów, formatowanie tekstu,
  • zamienianie na krzywe, dowolne przekształcanie tekstu,
  • ustawianie ramek akapitowych, przepływ tekstu,
  • tworzenie stylów tekstu,
  • oblewanie tekstem grafiki,
  • pisanie na ścieżkach i kształtach, zniekształcanie tekstu,
  • tworzenie obrysu.

  • wykorzystanie warstw, blokowanie, łączenie,
  • wykorzystanie złożonej grafiki: maski złożone, ewolucje, cienie, linie ciecia,
  • maski przycinania,
  • opcje wypaczania i przenikania do formy,
  • umieszczanie zdjęć i grafiki rastrowej w programie,
  • aktywny obrys.

  • zastosowanie filtrów i efektów do obiektów, wypełnień, konturów,
  • zastosowanie efektów do warstw, grup,
  • praca z paletą warstwy i wygląd,
  • efekty typu bazgroły, wyciągnięcie, wypaczenie,
  • tworzenie obiektu obrotowego, zmiana oświetlenia.

  • wykorzystanie rozpylacza do symboli, biblioteki symboli,
  • narzędzie symbolizm, edytowanie i rozdzielanie symboli,
  • aktualizacja symboli,
  • odwzorowanie symbolu w ilustracji 3D.

  • integrowanie symboli z programem Animate,
  • umieszczanie obrazu z Photoshopa, kompozycje warstw, tworzenie masek, maski przycinania,
  • tworzenie ścieżek, ścieżek złożonych i masek kryjących,
  • próbkowanie kolorów,
  • eksportowanie do Photoshopa.

1. Zasady tworzenia reklamy i identyfikacji wizerunku zleceniodawcy.
2. Kompozycja materiałów reklamowych.
3. Zasady doboru barw.
4. Podstawowe zasady projektowania i składu tekstu.
5. Projektowanie logotypów.
6. Kroje pisma, zasady doboru czcionek.