Microsoft Word dla biznesu

Jeżeli jesteś:

  • właścicielem lub menadżerem w dużej, średniej lub małej firmie,
  • liderem zespołu, pracownikiem HR, 
  • pracownikiem marketingu, handlowcem,
  • nauczycielem w szkole, na uczelni lub szkoleniowcem wewnętrznym w firmie,
  • wirtualną asystentką, copywriterem,
  • pisarzem lub twórcą treści

lub jeżeli:

  • potrzebujesz szybko tworzyć dokumenty takie jak raporty, oferty, dokumenty, 
  • chcesz poprawić jakość swoich dokumentów, tworzyć je szybko, bezbłędnie,
  • chcesz usprawnić komunikację w swojej firmie zespole przez efektywniejszą komunikację, korespondencję seryjną, śledzenie zmian i inne narzędzia do współpracy,
  • chcesz zadbać o jakość i bezpieczeństwo dokumentów

…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ
nauczysz się:

  • dostosowywać program do swoich potrzeb, co przyspieszy i usprawni pracę,
  • tworzyć szablony i style dzięki którym dokumenty będą spójne z identyfikacją marki,
  • wykorzystywać w dokumentach odsyłacze, zakładki, tabele, wykazy, grafiki, wykresy co uatrakcyjni ofertę czy raport,
  • wykorzystywać korespondencję seryjną co usprawni obieg dokumentów w firmie,
  • wykorzystywać narzędzia do korekty,
  • wykorzystywać elementy pracy grupowej, śledzenie zmian, zarządzanie komentarzami, praca w chmurze,
  • dbać o bezpieczeństwo dokumentów, używać haseł, narzędzi do ochrony przed kopiowaniem,
  • tworzenie ankiet i prostych obliczeń.

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną kreację marketingową zgodną z Twoją marką;
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.

Ponadto:

  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
  • poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
  • wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby,  patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
  • dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
  • spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • personalizowania programu, dostosowania wstążki, tworzenia własnych przycisków, zmieniania paska stanu, 
  • pracy z szablonami, modyfikacji i zarządzania nimi; i efektywnej pracy ze stylami,
  • stosowania zakładek i odsyłaczy oraz ich wykorzystania w firmie, 
  • wykorzystania korespondencji seryjnej w codziennej pracy: tworzenia etykiet, kopert i dokumentów, definiowania źródeł danych, definiowania pól korespondencji seryjnej, 
  • tworzenia atrakcyjnych i czytelnych tabel lub wykresów w dokumentach i ofertach, 
  • wykorzystania atrakcyjnej grafiki w dokumencie, 
  • tworzenia ofert reklamowych, prospektów, raportów, analiz, bilansów, 
  • unikania częstych błędów w edycji tekstów, których program nie podkreśli, 
  • efektywnej pracy grupowej: pracy zdalnej, redagowania, pracy w chmurze, śledzenia zmian, zarządzania komentarzami, 
  • zabezpieczania hasłem, dbania o bezpieczeństwo praw autorskich w dokumencie, stosowania blokady kopiowania i edycji, 
  • tworzenia ankiet w programie MS Word, 
  • wykonywania prostych obliczeń w tabelach.

Szkolenie to:

  • praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

  • możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • zajęcia najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 3 spotkania (1 spotkanie to 3 godziny zegarowe) – razem 9 godzin.

Cennik:

Standardowy
1170 zł

9 godzin

Zapytaj o termin:

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.

Program szkolenia:

1. Personalizacja programu:
  • dostosowanie wstążki,
  • własne przyciski,
  • zmiana paska stanu.
2. Szablony:
  • różne metody tworzenia własnych szablonów,
  • modyfikacja i zarządzanie.
3. Efektywna praca ze stylami.
4. Praktyczne stosowanie zakładek i odsyłaczy, zastosowania w firmie.
5. Korespondencja seryjna w codziennej pracy:
  • tworzenie etykiet, kopert i dokumentów,
  • definiowanie źródeł danych – dane zewnętrzne np. Excel, Access,
  • definiowanie pól korespondencji seryjnej.
6. Tabele i wykresy w dokumentach i ofertach:
  • zasady atrakcyjnego tworzenia wykresów,
  • porady w zakresie prezentacji danych,
  • czytelność danych w zależności od formy prezentacji.
7. Atrakcyjna grafika w dokumencie.
8. Tworzenie ofert reklamowych, prospektów, raportów, analiz, bilansów.
9. Korekta:
  • częste błędy w edycji tekstów,
  • porady językowe,
  • błędy, których program nie podkreśli.
10. Efektywna praca grupowa:
  • praca zdalna, redagowanie,
  • praca w chmurze,
  • śledzenie zmian,
  • zarządzanie komentarzami.
11. Bezpieczeństwo:
  • zabezpieczenie hasłem,
  • bezpieczeństwo praw autorskich w dokumencie,
  • blokada kopiowania i edycji.
12. Tworzenie ankiet w Word.
13. Proste obliczenia w tabelach.