Najpopularniejsze kursy
CMS WordPress
CMS WordPress
Jeżeli jesteś:
- dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,
Lub jeżeli:
- dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,
… to szkolenie jest dla Ciebie,
ponieważ nauczysz się:
- dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,
Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:
- jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
- możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
- możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką;
- są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
- pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
- nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
- harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
- nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
- jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
Ponadto:
- zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
- poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
- wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby, patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
- dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
- spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.
Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:
- dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,
Szkolenie to:
praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;
teoria i praktyka;
warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;
praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;
wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;
możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.
Tryby szkolenia:
1. Standardowy
- zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
- 5 spotkań (1 spotkanie to 3 godziny), łącznie 15 godzin;
2. Intensywny
- zajęcia codziennie przez 3 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
– razem 18 godzin
Cennik:
Standardowy
2700 zł
15 godzin
Intensywny
3240 zł
18 godzin
Zapytaj o termin:
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.
Program szkolenia:
1. Wprowadzenie:
- przeglądarki internetowe,
- CMS – informacje podstawowe, specyfika pracy z CMS,
- CMS vs Strona Statyczna – porównanie (zalety i wady obu rozwiązań),
- rodzaje CMS,
- popularność CMS (Polska, świat),
- ogólne zagadnienia związane z budową stron WWW (domena, hosting, klient FTP),
- prawidłowe przygotowanie treści.
2. WordPress - wprowadzenie:
- wordpress.com czy wordpress.org,
- popularne strony/blogi oparte na WordPress,
- spotkania sympatyków WordPress w Polsce (WordUP oraz WordCamp),
- wymagania techniczne,
- pobranie paczki instalacyjnej,
- serwer lokalny XAMPP.
3. Pierwsze kroki:
- wygląd bloga po instalacji,
kokpit i jego funkcjonalności, - dostosowywanie wyglądu kokpitu,
- menu panelu administracyjnego,
- aktualizacje:
- CMS WordPress,
- wtyczek,
- struktura katalogów WP (przydatne dla kwestii bezpieczeństwa).
4. Wpisy:
- dodawanie nowego wpisu,
- edytor wizualny (domyślny/rozszerzony),
- edytor HTML:
- ręczne formatowanie tekstu albo podstawy HTML/CSS,
- dołączanie plików do wpisu:
- omówienie rodzajów plików graficznych (gif, png, jpg),
- dodawanie plików graficznych,
- wstawianie innych mediów,
- wstawianie mediów z adresu URL,
- dodawanie medium z galerii,
- samodzielne załączanie plików,
- Kategorie wpisów.
5. Strony:
- dodawanie nowej strony,
- zarządzanie stronami.
6. Komentarze:
- rola komentarzy,
- zarządzanie komentarzami,
- ochrona komentarzy przed spamem:
- instalacja i aktywacja wtyczki,
- postępowanie ze spamowymi komentarzami.
7. Motywy/Szablony:
- czym jest motyw w WordPress,
- kryteria doboru motywu,
- responsywne strony internetowe,
- szablony darmowe vs komercyjne,
- frameworki motywów,
- dodawanie nowego motywu:
- poprzez panel administracyjny,
- poprzez FTP.
- widgety kolumny bocznej,
- własne menu,
- tło,
nagłówek bloga, - edycja motywu CSS):
- własne style CSS,
- praca z Inspektorem kodu (zbadaj element) na potrzeby zmian CSS (Firefox, Chrome),
- kolory,
- gradient,
- obrazy tła,
- czcionki,
- efekty np. cienie, hover,
- zmiana wielkości elementów.
8. Wtyczki dla WordPressa:
- pobieranie nowych wtyczek,
- zarządzanie wtyczkami i ich aktualizacja,
- edycja wtyczek,
- niezbędne wtyczki dla bloga:
- bezpieczeństwo,
- wpisy powiązane,
- SEO,
- formularze,
- zarządzanie widgetami ,
- Page Buildery,
- Social Media.
9. Użytkownicy w WordPress:
- edycja naszego profilu,
- dodawanie nowego użytkownika,
- role i możliwości użytkowników,
- samodzielna rejestracja użytkowników,
- zarządzanie użytkownikami.
10. Dodatkowe:
- tworzenie kopii zapasowej,
- przywracanie strony,
- Google Analytics – wprowadzenie,
- informacja o plikach cookies – wprowadzenie,
- najczęstsze pytania klientów dotyczące WordPress.
11. Podstawy SEO dla WordPressa:
- przyjazne adresy URL,
- prawidłowe przekierowania,
- metatagi,
- nagłówki,
- atrybuty alt i title dla obrazków,
- linkowanie wewnętrzne,
- mapa strony,
- szybkość ładowania się bloga.
12. Migracja strony z serwera A na B:
- przygotowania,
- przeniesienie plików,
- przeniesienie bazy danych,
- automatyzacja.