Najpopularniejsze kursy
Content marketing i copywriting
Content marketing i copywriting
Jeżeli jesteś:
- osobą, która chce odkryć i rozwinąć swoją nową pasję, robić coś kreatywnego i twórczego
- osobą, która pracuje w marketingu i chce rozwinąć swoje umiejętności pisania treści
- pracownikiem agencji reklamowych,
- webmasterem, lub osobą, która tworzy content na własne potrzeby w Internecie,
- bezrobotną osobą, która chce się przekwalifikować lub zdobyć nowy zawód,
- doradcą zawodowym z PUP, z projektów edukacyjnych, działów HR, fundacji, lub menedżerem, który chce zorganizować szkolenie dla swoich pracowników,
- osobą z niepełnosprawnościami, która szuka pomysłu na możliwość fajnej pracy w domu,
Lub jeżeli:
- jesteś przedsiębiorcą i sam prowadzisz swoje działania marketingowe,
- chcesz wesprzeć znajomych w działaniach content marketingu,
- chcesz założyć działalność gospodarczą i ją wypromować,
… to szkolenie jest dla Ciebie,
ponieważ nauczysz się:
- jak określić grupę docelową, dla której piszesz,
- jak wybrać, co pisać w internecie, aby zainteresować,
- jak pisać treści w służbie SEO,
- co jest najważniejsze w pisaniu językiem korzyści,
- jakie rozwiązania contentowe wzmacniają doświadczenia użytkownika w internecie.
Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:
- jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
- możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
- możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką;
- są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
- pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
- nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
- harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
- nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
- jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
Ponadto:
- zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
- poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
- wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby, patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
- dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
- spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.
Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:
budować strategii content marketingowej krok po kroku,
- jak wykorzystywać content marketing w e-mail marketingu i w newsletterach,
- automatyzować proces dystrybucji treści
- unikać pułapek content menagera,
- budować strategie content marketingowe z myślą o pozycjonowaniu,
- mierzyć działania i skuteczność content marketingu,
- pisać, aby pozyskać uwagę odbiorcy i go zaangażowanie,
- redagować treści zachęcające do kupna w Internecie lub uzyskiwania pożądanych efektów,
- praktycznych przykładów copywritingu, neuromarketingu, triki psychologiczne, wykorzystać potencjał słowa i koloru
Szkolenie to:
praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;
teoria i praktyka;
warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;
praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;
wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;
możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.
Tryby szkolenia:
1. Standardowy
- zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
- 5 spotkań (1 spotkanie to 3 godziny), łącznie 15 godzin;
2. Intensywny
- zajęcia codziennie przez 3 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
– razem 18 godziny.
Cennik:
Standardowy
2700 zł
15 godzin
Intensywny
3240 zł
18 godzin
Zapytaj o termin:
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.
Program szkolenia:
1. Content marketing bez tajemnic. Promocja w ramach content marketingu.
- Budowanie strategii content marketingowej krok po kroku;
- Profil odbiorcy. Jakich treści poszukują odbiorcy i jak ją wykorzystują, typy odbiorców, persona – tworzenia własnego typu odbiorcy;
- Formuły content marketingu;
- Typy contentu w zależności od celu – od brandingu do sprzedaży i pozyskiwania leadów;
- Cykl publikacji;
- Inbound i outbound marketing – wady i zalety;
- Sposoby dystrybucji treści;
- Sieci CM, sieci kontekstowe oraz inni wydawcy;
- Pułapki content menagera – jak bronić się przed algorytmem (pingwin, panda, koliber);
- Newslettery i e-mail marketing, jak wykorzystywać content marketing w e-mail marketingu;
- Automatyzacja procesu dystrybucji treści własne platformy (blog) a platformy publiczne (Facebook, Youtube, Linkedin, itp.);
- Reklama natywna.
2. Content marketing a SEO, czyli jak promować serwis w wynikach wyszukiwania Google
- Budowanie strategii content marketingowej z myślą o pozycjonowaniu;
- User Experience a SEO;
- Pozyskiwanie wartościwych linków w zamian za wartościowy content (link-building SEO);
- Ocena skuteczności;
- Jak mierzyć działania i skuteczność content marketingu – sprawdzone narzędzia;
- Audyt serwisu pod kątem SEO;
- Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site;
- Optymalizacja serwisu – technicze aspekty i merytoryczna treść;
- SEO On-site – jak redaktor może przyczynić się do pozycjonowania witryny;
- 10 zasad redaktora i dziennikarza internetowego w redagowaniu informacji SEO;
- Znajomość podstawowych pojęć – takich jak: link-building, meta-tagi, przyjazne linki;
- Podstawowa znajomość struktury kodu HTML i jej związku z SEO (tytuł strony, znaczniki H1, ..H3, meta-tagi, alt-text).
3. Redagowanie treści online - copywriting i neuromarketing. Jak pisać aby pozyskać uwagę odbiorcy i go zaangażować?
- 10 sprawdzonych sposobów na pochwycenie uwagi odbiorcy – jak budować atrakcyjny temat;
- Nano, mikro, makro content – jak redagować komunikaty, by zostać precyzyjnie rozumianym;
- Visual Content – obraz i video;
- Mobile vs desktop – jak pisać na urządzenia mobilne i obniżyć współczynnik odrzuceń;
- Webwritering w praktyce – odwrócona piramida, skanowanie i skimming;
- Przegląd dobych i złych przykładów redagowania treści od WWW i SEO: e-mail marketing, AdWords, social media;
- Przegląd narzędzi webwritera.
4. Redagowanie treści online - copywriting i neuromarketing. Jak pisać w sieci by sprzedać?
- Jak redagować treści zachęcające do kupna w Internecie – magia słów, fraz i konstrukcji wpływających na wyobraźnie odbiorcy;
- W jaki sposób manipulować informacją w sieci celem nakłonienia do pożądanej akcji;
- 10 zasad tekstu sprzedażowego – jak wykorzystać potencjał słowa;
- Siła “9-tki” i limitowanie oferty na klienta – tricki psychologiczne;
- Kolory w marketingu;
- Kotwiczenie – jak tworzyć punkt odniesienia do ceny czy innych cech oferty;
- Kupon na 20 zł teraz czy 30 zł za miesiąc – awersja do ryzyka;
- Różnice płci w budowaniu oferty;
- Straszyć czy śmieszyć;
- Jak używać liczb i procentów, by zwiększyć i minimalizować ból klienta;
- Praktyczne przykłady copywritingu, neuromarketingu, triki psychologiczne.