Programowanie aplikacji mobilnych na Androida

Szkolenie zaawansowane dla osób, które chcą się nauczyć programować aplikacje mobilne w środowisku Android. Na szkoleniu nauczyć się między innymi tworzyć aplikacje do malowania na ekranie urządzenia mobilnego rozpoznającej dotyk, tworzyć proste gry 2D, tworzyć aplikacje wykorzystujące dziennik, kalendarz, dane GPS i inne.

Wymagania wstępne dla uczestników: dobra znajomość języka Java  lub C#.

Uwaga: szkolenie prowadzone dla środowiska Android Studio (do tworzenia iOS konieczny jest komputer MAC i aplikacja Xcode działająca tylko na MACOS lub stworzenie multiplatformowej aplikacji z wykorzystaniem języka C#. Gdyby ktoś był zainteresowany wersją szkolenia na iOS prosimy o kontakt z biurem.

Jeżeli jesteś:

  • osobą, która chce tworzyć aplikacje mobilne w środowisku Android,
  • programistą Javy lub C#, który chce zdobyć nowe kwalifikacje,
  • osobą, która rozwijała do tej pory samodzielnie swoje kompetencje programowania a chce aby dalszy rozwój odbywał się pod okiem doświadczonego nauczyciela akademickiego,

lub jeżeli:

  • potrzebujesz nauczyć się tworzyć aplikacje mobilne,
  • szukasz nowego pomysłu na dochodowy zawód intensywnie rozwijającej się dziedzinie gospodarki,

…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ
nauczysz się:

  • jak stworzyć interfejs aplikacji mobilnej dla środowiska Android,
  • łączenia kodu programu z elementami UI w wybranym środowisku Android,
  • korzystania z zasobów sprzętowych urządzenia mobilnego w aplikacji mobilnej,
  • wykorzystania zewnętrznych zasobów przez aplikacje mobilną,
  • zaawansowanego programowania aplikacji mobilnych,
  • uruchamiania, testowania i publikowania aplikacji mobilnych.

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane  na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych, jeżeli w kalendarzu nie ma terminu, który Ci pasuje, zaproponuj swoją propozycję, może uda nam się dopasować termin dla Ciebie.
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.

Ponadto:

  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
  • poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
  • wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby,  patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
  • dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
  • spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • tworzenia interfejsu aplikacji mobilnej dla środowiska Android,
  • łączenia kodu programu z elementami UI w wybranym środowisku Android,
  • korzystania z zasobów sprzętowych urządzenia mobilnego w aplikacji mobilnej,
  • wykorzystania zewnętrznych zasobów przez aplikacje mobilną,
  • zaawansowanego programowania aplikacji mobilnych,
  • uruchamiania, testowania i publikowania aplikacji mobilnych.

Szkolenie to:

  • praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

  • możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • 12 spotkań (1 sp. to 3 godziny zegarowe), łącznie 36 godzin;

2. Intensywny

  • 6 spotkań (1 sp. to 6 godziny zegarowe), łącznie 36 godzin;

Cennik:

Standardowy
8280 zł

36 godzin

Intensywny
8280 zł

36 godzin

Zapytaj o termin:

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.

Program szkolenia:

  1. Wybrane środowisko do programowania aplikacji mobilnych tj. Visual Studio, X-Code, Android Studio.
  2. Narzędzia wybranego środowiska programistycznego.
  3. Gotowe motywy aplikacji mobilnych oferowanych przez środowisko programistyczne.
  4. Tworzenie aplikacji mobilnej zgodnie z wzorcem MVC.
  5. Tworzenie aplikacji mobilnej zgodnie z wzorcem MVVM.
  6. Wykorzystywanie do budowy interfejsu aplikacji elementy UI dla systemu Android.
  7. Wykorzystywanie języka XAML do budowy interfejsu aplikacji mobilnej.
  8. Stosowanie podstawowych typów zmiennych do przechowywania danych.
  9. Stosowanie tabel do przechowywania wielu danych tego samego typu.
  10. Stosowanie struktury do przechowywania danych różnego typu.
  11. Stosowanie obiektów do przechowywania danych.
  12. Stosowanie instrukcji warunkowych w programowaniu aplikacji mobilnych.
  13. Stosowanie pętli w programowaniu aplikacji mobilnych.
  14. Stosowanie instrukcji przełączające w programowaniu aplikacji mobilnych.
  15. Przesyłanie danych do aplikacji po kliknięciu w przycisk interfejsu UI.
  16. Prezentowanie danych z aplikacji na elementach interfejsu UI.
  17. Pobranie czasu, daty i innych danych systemowych z urządzenia mobilnego.
  18. Udostępnianie aplikacji mobilnej kontaktów z urządzenia mobilnego.
  19. Udostępnianie aplikacji mobilnej domyślnych zasobów takich jak zdjęcia, muzyka, filmy danego urządzenia mobilnego.
  20. Prezentowanie udostępnionych danych i zasobów z urządzenia mobilnego w aplikacji mobilnej np. zegar, pokaz zdjęć, powiadomienia itp.
  21. Dodawanie animacji do elementów interfejsu UI.
  22. Przesyłanie danych pomiędzy aktywnościami.
  23. Tworzenie aplikacji wykorzystującej wiele elementów interfejsu UI np. kalkulator, gra memo.
  24. Tworzenie aplikacji do malowania na ekranie urządzenia mobilnego rozpoznającej dotyk: stuknięcie, przytrzymanie, przeciągnie.
  25. Przechowywanie preferencji użytkownika dla danej aplikacji w urządzeniu mobilnym.
  26. Wykorzystanie lokalizacji GPS w aplikacji mobilnej.
  27. Zapisywanie danych z aplikacji w pamięci masowej urządzenia.
  28. Wykorzystanie standardu JSON w celu pobierania i przesyłania danych z poziomu aplikacji mobilnej do Internetu.
  29. Tworzenie aplikacji mobilnej korzystającej z bazy danych np. dziennik zadań, pamiętnik itp.
  30. Wykorzystywanie dedykowanych bibliotek do programowania zaawansowanych aplikacji mobilnych np. prostych gier 2D.
  31. Dostosowanie interfejsu aplikacji mobilnej do konkretnego rodzaju urządzenia.
  32. Testowanie i  uruchamianie aplikacji mobilnej na emulatorach urządzeń.