Najpopularniejsze kursy
Social Media Marketing dla menadżerów
Social Media Marketing dla menadżerów
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które tworzą i zarządzają wizerunkiem marki, sprzedażą w Internecie. Po szkoleniu będziesz potrafił budować silną pozycję marki – dzięki działaniom komunikacyjnym, zdobywać nowych klientów, sprzedawać produkty i usługi firmy dzięki efektywnej reklamie w mediach społecznościowych.
Jeżeli jesteś:
- osobą zarządzającą wizerunkiem firmy w Internecie,
- osobą zarządzającą sprzedażą w Internecie,
- osobą poszukującą i obsługującą klientów w mediach społecznościowych,
- osobą zajmującą się marketingiem firmy,
- osobą projektującą i monitorującą reklamy na Facebooku
lub jeżeli:
- budujesz społeczność wokół marki,
- poszukujesz nowych partnerów do współpracy ze swoją marką
…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ nauczysz się:
- jak wykorzystywać media społecznościowe w biznesie i dlaczego Social Media są tak popularne (dane – ile ludzi korzysta z SM, reklamy, budżety, formy komunikacji)
- dlaczego wiedza, za którą zwykle nie trzeba płacić przyciąga klientów i ostatecznie się opłaca oraz buduje wiarygodność marki (formy, takie jak: artykuły, filmy, podcasty)
- jakie są przykłady marek w SM i marek, które dobrze wykorzystują content marketing (odwołanie się do tematu strategii marki)
- czym się charakteryzuje komunikacja w mediach społecznościowych
- jakie kanały można wykorzystać i do czego służy każdy z nich (charakterystyka kanałów SM), z jakich narzędzi korzystać, jak mierzyć efektywność, do kogo docierać
- komunikacja marki w mediach społecznościowych
- jak to robić, jak często
- przykłady marek
- jak komunikować w poszczególnych serwisach
Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:
- jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
- możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
- możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
- są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
- pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
- nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
- harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych, jeżeli w kalendarzu nie ma terminu, który Ci pasuje, zaproponuj swoją propozycję, może uda nam się dopasować termin dla Ciebie.
- nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
- jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
Ponadto:
- zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
- poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
- wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby, patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
- dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
- spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.
Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:
- Jak budować silną pozycję marki Mocnej – dzięki działaniom komunikacyjnym,
- Jak zdobywać nowych klientów,
- Jak sprzedawać produkty I usługi firmy – efektywna reklama.
Szkolenie to:
praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;
teoria i praktyka;
warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;
praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;
wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;
możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.
Tryby szkolenia:
1. Standardowy
- zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
- 6 spotkań (1 sp. to 3 godziny zegarowe), łącznie 18 godzin;
2. Intensywny
- zajęcia codziennie przez 5 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
– razem 30 godzin
Cennik:
Standardowy
4140
18 godzin
Intensywny
6900
30 godzin
Zapytaj o termin:
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.
Program szkolenia:
2. Social Media - wprowadzenie
- Social media w liczbach – przedstawienie najważniejszych danych
- Zastosowanie social mediów w biznesie i cele, które możemy realizować dzięki nim
- Podstawowe różnice między różnymi serwisami społecznościowymi
- Trendy w social media
- Przydatne pojęcia
3. Strategia w social media
- Cele i odpowiednie kanały
- Spójna komunikacja – omnichannel
- Systematyczność i elastyczność
- „Mów głosem odbiorców”
- Harmonogram działań
- Pomysły na treści i realizacja
4. Facebook
- Użytkownicy
- Algorytm
- Przykłady działań firm na Facebooku
- Z czego składa się dobry fanpage na FB
- Co publikować na FB
- Formaty postów
- Grupy, wydarzenia, konkursy
- Planowanie komunikacji, jak to robić?
- FB Business i Ads Manager
- Jakie reklamy można tworzyć na FB
- Co robić, by reklamy były skuteczne
- Banki zdjęć a social media
5. Instagram
- Użytkownicy IG
- Specyfika serwisu
- Formaty publikacji
- Stories
- Hashtagi
- Rozbudowane linki w opisie profilu
- Statystyki, gdzie szukać i na co zwracać uwagę
- Interakcje
- Reklamy
6. Linkedin
- Użytkownicy, specyfika serwisu, trendy
- Przykłady komunikacji – dobre praktyki
- Profil osobowy
- Profil firmowy
- Co i kiedy publikować?
- Social selling
- Budowanie biznesowej sieci kontaktów
- Reklamy – rodzaje, targetowanie
- Jak analizować statystyki na Linkedinie
7. Pozostałe kanały społecznościowe
- Youtube
- Snapchat
- Współpracę z influencerami
- Udane kampanie reklamowe
- Kryzysy w mediach społecznościowych
- User Generated Content – jak go pozyskać i dlaczego jest tak ważny
8. Uzupełnienie
- Media społecznościowy, jako biuro obsługi klienta
- Interakcje z użytkownikami – reakcje na komentarze, także te negatywne
- Oceny w mediach społecznościowych
- Automatyzacja działań – narzędzia
- Chatboty