Trend, Foresight, Innowacja

Szkolenie dedykowane dla członków zarządów, menadżerów i dyrektorów i pracowników działów innowacji, strategii i rozwoju oraz brand managerów i przedsiębiorców, którzy chcą nauczyć się analizować i wykorzystać umiejętności analizy trendów do planowania strategicznego i wprowadzania innowacji oraz wdrażania tych elementów do komunikacji marketingowej swojej marki.

Design Thinking i Service Design

Szkolenie wprowadza w design thinking i service design, uczy jak zastosować je w codziennej pracy i zarządzaniu zespołem. Dzięki szkoleniu dowiesz się, jak DT i SD wpływają na rozwiązywanie zadań, optymalizację usług i zwiększenie efektywności działań, dzięki wykorzystaniu indywidualnych i zespołowych narzędzi, i metod myślenia wizualnego do zarządzania projektem.

Kreowanie, budowanie i zarządzanie wizerunkiem firmy

Szkolenie ma na celu zdobycie wiedzy z zakresu kierowania i budowania pozytywnego wizerunku firmy, jej reputacji oraz tożsamości marki. Obejmuje także posługiwanie się narzędziami public relations, planowanie działań PR, umiejętność współpracy z mediami.

Prawo w e-Biznesie

Zgodnie z badaniami obecnie aż 55% Polaków, kupując towary lub usługi, wybiera elektroniczne kanały sprzedaży. Pozostali korzystają z tradycyjnych sklepów, ale co ciekawe, 43% osób z tej grupy i tak przegląda produkty w Internecie przed ostateczną decyzją o zakupie. Przedsiębiorca rozpoczynający sprzedaż elektroniczną powinien pamiętać, że oprócz przepisów Kodeksu Cywilnego podlega także przepisom regulującym handel na odległość. Warto poznać przepisy regulujące sprzedaż elektroniczną, aby nie dać się zaskoczyć.

Jesteś zainteresowany naszymi szkoleniami ale masz parę pytań, umów się na bezpłatną 15 minutową, niezobowiązującą konsultację online.