Najpopularniejsze kursy
3ds Max
3ds Max
Jeżeli jesteś:
- osobą, która chce odkryć i rozwinąć swoją nową pasję, robić coś kreatywnego, twórczego, pięknego, nowego,
- grafikiem komputerowym, który chce pracować z grafiką trójwymiarową,
- pracownikiem firm reklamowych,
- osobą, która chce tworzyć gry komputerowe,
- architektem, projektantem, inżynierem, który chce przedstawić swoje projekty w trójwymiarowych wizualizacjach,
- studentem, który chce nauczyć się sprawnie używać programów, które mogą być potrzebne na studiach lub w późniejszej karierze zawodowej,
- bezrobotną osobą, która chce się przekwalifikować lub zdobyć nowy zawód,
- doradcą zawodowym z PUP, z projektów edukacyjnych, działów HR, fundacji, lub menedżerem, który chce zorganizować szkolenie dla swoich pracowników,
- osobą z niepełnosprawnościami, która szuka pomysłu na możliwość fajnej pracy w domu,
lub jeżeli:
- brakuje Ci pomysłów i kreatywnych rozwiązań do social mediów i reklamy,
- kupujesz darmowe grafiki, które mogą się pojawić także u konkurencji i chcesz tego uniknąć,
- zatrudniasz zewnętrzna firmę i każda grafika to koszty i czas, które chcesz zaoszczędzić,
- pracujesz w tym programie, ale robisz pewne rzeczy zwykle tak samo i nawet nie wiesz, jak można przyspieszyć pracę lub zrobić ją lepiej,
- Twój zleceniodawca ma wysokie oczekiwania wobec Ciebie a Ty chcesz podjąć wyzwanie, aby im sprostać,
- chcesz nauczyć się czegoś nowego tylko dla swojej przyjemności.
…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ nauczysz się:
- robić projekty, które zachwycają i wykorzystują niebanalne rozwiązania,
- tworzyć piękne projekty graficzne,
- przygotować projekty do druku lub Internetu,
- na czym polega filozofia programu i jak zacząć myśleć w jego języku, dzięki temu zrobisz to, co chcesz, a ograniczeniem będzie tylko Twoja wyobraźnia,
- rozpoznawać, w czym masz problem na starcie i gdzie działasz nieefektywnie, co jeszcze możesz wyciągnąć z programu,
- ruszać gdy utkniesz i nie wiesz jak rozwiązać problem,
- wdrażać w życie proste rozwiązania, patenty i triki, które maksymalnie przyspieszą pracę,
Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:
- jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
- możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
- możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną kreację marketingową zgodną z Twoją marką;
- są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
- pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
- nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
- harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
- nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
- jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
Ponadto:
- zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
- poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
- wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby, patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
- dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
- spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.
Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:
- modelowania modeli technicznych (architektura, elementy wyposażenia domowego itd.), modelowania organicznego (postacie),
- ustawiania oświetlenia, pozna zasady oświetlenia sceny w celu oddania właściwego charakteru sceny,
- teksturowania (nadawanie „gołym” obiektom 3d koloru, faktury i drewna),
- mapowania i teksturowanie obiektów wymodelowanych we wcześniejszym etapie,
- animacji (ruch i animacja to pojęcia nie zawsze ze sobą powiązane, nauczymy się je rozróżniać i eksploatować ich możliwości) dzięki pracy kamery, animacja obiektów z użyciem modyfikacji i prostych kontrolerów,
- podstaw animacji postaci.
Szkolenie to:
praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;
teoria i praktyka;
warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;
praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;
wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;
możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.
Tryby szkolenia:
1. Standardowy
- zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
- 6 spotkań (1 sp. to 3 godziny zegarowe), łącznie 18 godzin;
2. Intensywny
- zajęcia codziennie przez 5 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
– razem 30 godzin
Cennik:
Standardowy
3240 zł
18 godzin
Intensywny
5400 zł
30 godzin
Zapytaj o termin:
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.
Program szkolenia:
1. Modelowanie (komputerowe rzeźbienie).
- modele techniczne (architektura, elementy wyposażenia domowego itd.),
- wstęp do modelowania organicznego (postacie).
2. Oświetlenie.
Już dawni mistrzowie malarstwa byli świadomi tego jak istotną rolę odgrywa światło w kreowaniu nastroju i atmosfery:
- zasady oświetlenia sceny w celu oddania właściwego charakteru sceny,
- realizacja tych założeń w praktyce w oparciu o program 3ds max.
3. Teksturowanie.
Teksturowanie, czyli nadawanie “gołym” obiektom 3d koloru, faktury i drewna):
- mapowanie i teksturowanie obiektów wymodelowanych we wcześniejszym etapie.
4. Animacje.
Ruch i animacja to pojęcia nie zawsze ze sobą powiązane, nauczymy się je rozróżniać i eksploatować ich możliwości):
- praca kamery,
- animacja obiektów z użyciem modyfikacji i prostych kontrolerów,
- wstęp do animacji postaci.