Pozycjonowanie stron WWW

Jeżeli jesteś:

  • osobą utrzymującą własną stronę WWW i potrzebujesz wiedzy, jak własnoręcznie poprawić wyniki jej wyszukiwania w Internecie,
  • pracownikiem firm reklamowych, webmasterem, pracownikiem marketingu w małej firmie, przedsiębiorcą lub inną osobą, która tworzy własne miejsce w Internecie i chce rozumieć jak promować swoją ofertę;
  • studentem, który chce nauczyć się sprawnie używać programów, które mogą być potrzebne na studiach lub w późniejszej karierze zawodowej,
  • bezrobotną osobą, która chce się przekwalifikować lub zdobyć nowy zawód,
  • doradcą zawodowym z PUP, z projektów edukacyjnych, działów HR, fundacji, lub menedżerem, który chce zorganizować szkolenie dla swoich pracowników,
  • osobą, która szuka pomysłu na możliwość fajnej pracy w domu.

lub jeżeli:

  • chcesz efektywniej pozycjonować się w sieci,
  • chcesz mieć pewność, że wszystkie produkty w sklepie poprawnie się wyświetlają w wyszukiwarkach
  • chcesz żeby Twoje posty i artykuły blogowe dawały Ci dużo różnorodnych darmowych wejść
  • chcesz mieć większą kontrolę i zrozumienie co to jest pozycjonowanie, bo zatrudniasz zewnętrzną firmę, co powoduje duże koszty, a w dodatku nie rozumiesz za co płacisz, na czym to polega,

… to szkolenie jest dla Ciebie,
ponieważ nauczysz się:

  • pozycjonować stronę WWW;
  • sprawiać, że nawet jeżeli jesteś niżej na liście wyników to Ciebie i tak klikają częściej;
  • zabezpieczyć się przed porzuceniem koszyka w sklepie;
  • jak zwiększyć konwersję, zamianę odwiedzających którzy nie płacą na takich, którzy zostawią u Ciebie pieniądze;
  • nawet jeżeli nic nie sprzedajesz to zainteresuje Cię większa popularność w Internecie.

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ: 
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane  na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.

Ponadto:

  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
  • poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
  • wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby,  patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
  • dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
  • spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • co to są: zagadnienie SERP, różnorodne wyniki zapytań, rankingi wyszukiwarek i platform; 
  • co to jest mapa kliknięć, czas pozycjonowania, frazy kluczowe, wskaźnik CTR — Click Through Rate, polecenia: info, site, allintitle, allinurl, inanchor, ext, filetype, define; 
  • działania silnika Google, cashowania stron wg Google; dowie się, jak tworzyć kopię strony w database Google; 
  • jak działa AdWords w służbie SEO; 
  • działania planera słów kluczowych, zasady testowania fraz, wykorzystanie Google Trends jako sposobu na planowanie kampanii, wykorzystanie elementu title; 
  • wykonywać analizę konkurencji pod kątem SEO, zapozna się z możliwością wykorzystania nietypowych opisów stron oraz ikonografik;  
  • wykorzystania kodowania ANSI/ASCII oraz CTR, 
  • budowania skutecznego meta description; 
  • nauczysz się użycia znaczników keywords oraz optymalizacji obrazów na stronie (alternative text, title); 
  • poznasz: zasady pozycjonowania obrazami, strukturę headings, montaż fraz w anchor, konstrukcję odpowiedniej nawigacji oraz treści na stronie, zasady optymalizacji treści, wyróżniania znacznikami i inne czynniki wpływające na jakość pozycjonowania; 
  • jak działają: Google robots, 
  • ręcznego zgłaszania strony, pingowania, Google Tools — Search Console;
  • tworzenia i testowania Web maps, robots.txt, 
  • określania robotów w sekcji head, linkowania strony, dodawania Breadcrumbs, prezentacji linków wewnętrznych, 
  • budowania popularności witryny, dostępności witryny, 
  • jaki wpływ na SEO mają awarie; co to jest reputacja domeny, PageSpeed Insights, technika Long Tail, Canonical URLs, 
  • robić przekierowania 301 i 302, znaczniki HTML5, katalogowanie strony po update Google, 
  • budowania zaplecza na nowych zasadach, dywersyfikacji zaplecza oraz jak wybrać domenę i analizować hostingi; 
  • jak zrobić autoryzację serwisu w Search Console; 
  • dowiesz się, co to jest circle link, piramid structure, Backlink, Black hat SEO, ban lub filtr od Google oraz co obniża skuteczność pozycjonowania; 
  • nałożonych ręcznie działań oraz dowiesz się, jak się odblokowuje strony i jak się zdejmuje blokady założone przez Google;
  • algorytmu PageRank, wskaźnik Trust Rank, systemy SWL — wg nowych zasad; 
  • samodzielnego pozycjonowania, w tym strategii dla zuchwałych: Scrapebox i Xrumer; 
  • zasad pozycjonowania sklepu; 
  • jak wykorzystywać artykuły, poradniki, grafikę i kinografikę, infografiki, oceny i recenzje użytkowników; 
  • jaki jest wpływ filmów video na traffic, zasad pozycjonowania na YouTubie; 
  • o przydatnych narzędziach, markerach danych, Accelerated Mobile Pages (AMP); czym są strony responsywne; 
  • poznasz metody sprawdzania stanu indeksowania, zasady współpracy z agencjami SEO, z AdSense; dowie się, czym są precle, SiteLinks, Panda update, Pingwin update; 
  • poznasz nowe zasady po zmianach algorytmów Google, zmiany po updatach Phantom, Koliber i Fred.

Szkolenie to:

  • praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

  • możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 5 spotkań (1 spotkanie to 3 godziny), łącznie 15 godzin;

2. Intensywny

  • zajęcia codziennie przez 3 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
    – razem 18 godzin.

Cennik:

Standardowy
2700 zł

15 godzin

Intensywny
3240 zł

18 godzin

Zapytaj o termin:

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.

Program szkolenia:

68. Pozycjonowanie sklepu:
  •  sklep a technika długiego ogona,
  • optymalizacja opisów produktów,
  • unikalność treści – problemy,
  • opisy kategorii,
  • zależność nowych leadów i miesięcznej liczby postów na blogu.
78. Przydatne narzędzia:
  •  validator w3c,
  • checkbulkpagerank,
  • Google Analytics,
  • majestic,
  • backlinkWatch,
  • webDeveloper,
  • seoQuake,
  • density,
  • semrush,
  • free monitor for Google,
  • Google Alerts,
  • opensiteexplorer.