Najpopularniejsze kursy
Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera
Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera
Jeżeli jesteś:
- osobą, która chce pracować jako pracownik administracyjno- biurowy,
- osobą, która chce pracować jako wirtualna asystentka,
- osobą, która szuka nowej pracy
lub jeżeli:
- chcesz zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe,
- doskonalić swój warsztat pracy w biurze
…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ nauczysz się:
- używać komputera,
- dowiesz się, na czym polega filozofia systemu Windows i jak zacząć myśleć w jego języku, dzięki temu zrobisz to, co chcesz, a ograniczeniem będzie tylko Twoja wyobraźnia,
- rozpoznawać, w czym masz problem na starcie i gdzie działasz nieefektywnie, co jeszcze możesz wyciągnąć z komputera,
- ruszać gdy utkniesz i nie wiesz jak rozwiązać problem,
- wdrażać w życie proste rozwiązania, patenty i triki, które maksymalnie przyspieszą pracę,
- jak wykorzystywać optymalne rozwiązania do konkretnych problemów i przy tym nie utonąć w ich gąszczu,
Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:
- jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
- możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
- możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną kreację marketingową zgodną z Twoją marką;
- nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
- harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
- nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
- jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
- są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
- pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
Ponadto:
- zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
- poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
- wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby, patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
- dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
- spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.
Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:
- zasad bezpieczeństwa i higieny pracy biurowej, ochrony danych osobowych,
- prowadzenia korespondencji biurowej, redagowania pism, tworzenia dokumentów urzędowych,
- zasad obiegu informacji i dokumentów w biurach,
- organizacji biura i sekretariatu, planowania pracy,
- organizacji różnego typu spotkań służbowych,
- zasad komunikacji w zespole, savior -vivre i budowania relacji,
- wykorzystania Ms Ofice do pracy w biurze.
Szkolenie to:
praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;
teoria i praktyka;
warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;
praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;
wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;
możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.
Tryby szkolenia:
1. Intensywny
Cennik:
Intensywny
4500 zł
30 godziny
Zapytaj o termin:
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.
Program szkolenia:
Moduł I Bezpieczeństwo i higiena pracy biurowej:
- BHP z uwzględnieniem zasad BHP na stanowisku komputerowym i w pracy ze sprzętem biurowym.
Moduł II Elementy prawa:
- Przepisy dotyczące tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych.
Moduł III Korespondencja biurowa:
- Dokumentacja biurowa działalności gospodarczej.
- Redagowanie pism.
- Podział pism w oparciu o różne kryteria.
- Układy graficzne pisma.
- Struktura pisma urzędowego.
- Graficzne rozmieszczenie elementów pisma.
- Zasady redagowania treści pism.
Styl pisma urzędowego. - Zwroty stosowane w korespondencji biurowej.
- Postępowanie z pismami tajnymi i poufnymi.
- Blankiety korespondencyjne.
- Typowe pisma biurowe.
- Obieg informacji i dokumentów w jednostce organizacyjnej.
- Instrukcja kancelaryjna.
- Stosowanie instrukcji kancelaryjnej.
- Schemat obiegu dokumentów.
- Systemy kancelaryjne.
- Rejestrowanie korespondencji w systemie dziennikowym i bez dziennikowym.
- Rzeczowy wykaz akt.
- Wysyłka pism pocztą tradycyjną i elektroniczną.
Moduł IV Organizacja pracy biura i sekretariatu:
- Zasady planowania i organizacji spotkań służbowych, narad i konferencji.
- Rodzaje spotkań służbowych.
- Wyposażenie sali konferencyjnej i środki techniczne.
- Zasady przygotowania i wyposażenie sali konferencyjnej.
- Kalkulacja kosztów spotkań służbowych.
- Harmonogram spotkań służbowych.
- Dokumentacja spotkań służbowych.
- Planowanie pracy własnej i zespołu.
- Zasady komunikacji interpersonalnej w zespole.
Moduł V Organizacja i obsługa spotkań służbowych:
- Zasady planowania i organizacji spotkań służbowych, narad i konferencji.
- Rodzaje spotkań służbowych.
- Wyposażenie sali konferencyjnej i środki techniczne.
- Zasady przygotowania i wyposażenie sali konferencyjnej.
- Kalkulacja kosztów spotkań służbowych.
- Harmonogram spotkań służbowych.
- Dokumentacja spotkań służbowych.
- Planowanie pracy własnej i zespołu.
- Zasady komunikacji interpersonalnej w zespole.
Moduł VI Savoir vivre w pracy biurowej:
- Zasady dobrego zachowania w biurze i ogólne zasady dobrego zachowania (hierarchia osób, pozdrowienia, przedstawienie, tytułowanie).
- Relacje z klientami.
- Relacje pracodawca – pracownik.
Moduł VII Komputer w pracy biurowej:
- Korzystanie z usług internetowych.
- Redagowanie i formatowanie dokumentów (obsługa programu MS WORD).
- Wykonywanie obliczeń (obsługa programu MS EXCEL).
- Tworzenie prezentacji (obsługa programu MS PowerPoint).