Blender

Jeżeli jesteś:

  • osobą, która chce odkryć i rozwinąć swoją nową pasję, robić coś kreatywnego, twórczego, pięknego, nowego,
  • grafikiem komputerowym, który chce pracować z grafiką trójwymiarową,
  • pracownikiem firm reklamowych,
  • osobą, która chce tworzyć gry komputerowe,
  • architektem, projektantem, inżynierem, który chce przedstawić swoje projekty w trójwymiarowych wizualizacjach,
  • studentem, który chce nauczyć się sprawnie używać programów, które mogą być potrzebne na studiach lub w późniejszej karierze zawodowej,
  • bezrobotną osobą, która chce się przekwalifikować lub zdobyć nowy zawód,
  • doradcą zawodowym z PUP, z projektów edukacyjnych, działów HR, fundacji, lub menedżerem, który chce zorganizować szkolenie dla swoich pracowników,
  • osobą z niepełnosprawnościami, która szuka pomysłu na możliwość fajnej pracy w domu,

lub jeżeli:

  • brakuje Ci pomysłów i kreatywnych rozwiązań do social mediów i reklamy,
  • kupujesz darmowe grafiki, które mogą się pojawić także u konkurencji i chcesz tego uniknąć,
  • zatrudniasz zewnętrzna firmę i każda grafika to koszty i czas, które chcesz zaoszczędzić,
  • pracujesz w tym programie, ale robisz pewne rzeczy zwykle tak samo i nawet nie wiesz, jak można przyspieszyć pracę lub zrobić ją lepiej,
  • Twój zleceniodawca ma wysokie oczekiwania wobec Ciebie a Ty chcesz podjąć wyzwanie, aby im sprostać,
  • chcesz nauczyć się czegoś nowego tylko dla swojej przyjemności.

…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ
nauczysz się:

  • tworzyć piękne projekty graficzne,
  • przygotować projekty do druku lub internetu,
  • na czym polega filozofia programu i jak zacząć myśleć w jego języku, dzięki temu zrobisz to, co chcesz, a ograniczeniem będzie tylko Twoja wyobraźnia,
  • rozpoznawać, w czym masz problem na starcie i gdzie działasz nieefektywnie, co jeszcze możesz wyciągnąć z programu,
  • ruszać gdy utkniesz i nie wiesz jak rozwiązać problem,
  • wdrażać w życie proste rozwiązania, patenty i triki, które maksymalnie przyspieszą pracę,
  • jak wykorzystywać optymalne rozwiązania do konkretnych problemów i przy tym nie utonąć w ich gąszczu,

Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:

  • jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce, wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
  • możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
  • możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną kreację marketingową zgodną z Twoją marką;
  • nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
    • harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
    • nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
    • jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
  • są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię;
  • pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.

Ponadto:

  • zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
  • poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
  • wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby,  patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
  • dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
  • spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.

Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:

  • pracować w programie Blender;
  • pozna zasady projektowania i fotorealistycznych wizualizacji wnętrz, nauczy się tworzenia wnętrz;
  • dodawania obiektów graficznych i ich modyfikacji;
  • tworzyć modele mebli i przedmiotów domowych;
  • nakładać detale na modele;
  • ustawić światło, kadr, kamerę;
  • dodać realistycznie wyglądające materiały, charakterystyka materiałów;
  • pracować z siatką UV, profesjonalne rozpakowywanie siatki UV;
  • wykonać końcowy rendering;
  • optymalizować czas renderowania sceny i zwiększać jakość finalnego renderu.

Szkolenie to:

  • praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;

  • teoria i praktyka;​

  • warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;

  • praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;

  • wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;

  • możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.

Tryby szkolenia:

1. Standardowy

  • zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
  • 6 spotkań (1 sp. to 3 godziny zegarowe), łącznie 18 godzin;

2. Intensywny

  • zajęcia codziennie przez 5 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
    – razem 30 godzin

Cennik:

Standardowy
3240 zł

18 godzin

Intensywny
5400 zł

30 godzin

Zapytaj o termin:

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.

Program szkolenia:

1. Podstawy, wprowadzenie do programu.
  • Wprowadzenie do programu oraz konfiguracja.
  • Zapoznanie się z interfejsem użytkownika, nawigacja w przestrzeni 3D View.
  • Zapoznanie z dodatkami addons.
2. Modelowanie:
  • Transformacje: dodawanie przemieszczanie, obracanie, skalowanie.
  • Operacje na obiektach w trybach Edit Object i Edit Mode oraz wprowadzenie do rzeźbienia (sculpting).
  • Tworzenie obiektów Curve (splajny) oraz edycja obiektów tekstowych.
  • Materiały i charakterystyka: połysk, odblaski, przezroczystość, współczynnik odbicia, mapy powierzchni.
  • Teksturowanie obiektów.
6. Renderowanie:
  • Optymalizacja czasu renderowania sceny i zwiększenie jakości finalnego renderu.
7. Ponadto podstawy z zagadnień:
  • Nodes
  • Systemu cząstek
  • Animacji