Najpopularniejsze kursy
CorelDRAW oraz przygotowanie do druku
CorelDRAW oraz przygotowanie do druku
Jeżeli jesteś:
- osobą, która chce odkryć i rozwinąć swoją nową pasję, robić coś kreatywnego, twórczego, pięknego, nowego,
- grafikiem komputerowym, który pracuje z grafiką wektorową, grafiką inżynierską, projektową, reklamą, identyfikacją wizualną, itp.,
- pracownikiem firm reklamowych i poligraficznych,
- pracownikiem marketingu, operatorem DTP,
- artystą plastykiem, architektem, projektantem,
- studentem, który chce nauczyć się sprawnie używać programów, które mogą być potrzebne na studiach lub w późniejszej karierze zawodowej,
- bezrobotną osobą, która chce się przekwalifikować lub zdobyć nowy zawód,
- doradcą zawodowym z PUP, z projektów edukacyjnych, działów HR, fundacji, lub menedżerem, który chce zorganizować szkolenie dla swoich pracowników,
- osobą z niepełnosprawnościami, która szuka pomysłu na możliwość fajnej pracy w domu,
Lub jeżeli:
- chcesz tworzyć piękne grafiki wektorowe,
- brakuje Ci pomysłów i kreatywnych rozwiązań do social mediów i reklamy,
- kupujesz darmowe grafiki, które mogą się pojawić także u konkurencji i chcesz tego uniknąć,
- zatrudniasz zewnętrzna firmę i każda grafika to koszty i czas, które chcesz zaoszczędzić,
- pracujesz w tym programie, ale robisz pewne rzeczy zwykle tak samo i nawet nie wiesz, jak można przyspieszyć pracę lub zrobić ją lepiej,
- Twój zleceniodawca ma wysokie oczekiwania wobec Ciebie a Ty chcesz podjąć wyzwanie, aby im sprostać,
- chcesz nauczyć się czegoś nowego tylko dla swojej przyjemności.
… to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ nauczysz się:
- tworzyć piękne projekty graficzne,
- przygotować projekty do druku lub internetu,
- dowiesz się, na czym polega filozofia programu i jak zacząć myśleć w jego języku, dzięki temu zrobisz to, co chcesz, a ograniczeniem będzie tylko Twoja wyobraźnia,
- rozpoznawać, w czym masz problem na starcie i gdzie działasz nieefektywnie, co jeszcze możesz wyciągnąć z programu,
ruszać gdy utkniesz i nie wiesz jak rozwiązać problem, - wdrażać w życie proste rozwiązania, patenty i triki, które maksymalnie przyspieszą pracę,
jak wykorzystywać optymalne rozwiązania do konkretnych problemów i przy tym nie utonąć w ich gąszczu, - robić projekty, które zachwycają i wykorzystują niebanalne rozwiązania.
Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:
- jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
- możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
- możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
- nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
- harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
- nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
- jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
- są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
- pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
Ponadto:
- zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
- poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
- wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby, patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
- dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
- spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.
Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:
- tworzenia grafik wektorowych, takich jak: logo, piktogramy, symbole graficzne, ilustracje;
- pracy z tekstem, czcionkami i blokami tekstów oraz edycji stylów i tabel;
- tworzenia broszur, wizytówek, folderów reklamowych, ulotek, papierów akcydensowych, opakowań;
- pracy z grafiką rastrową;
- tworzenia własnych stylów, wypełnień, kolorów oraz elementów takich jak tekstury, desenie, efekty, pisaki;
- tworzenia odwzorowań złożonych kształtów typu: mapy, schematy, dokumenty techniczne;
przygotowania projektów do druku.
Szkolenie to:
praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;
teoria i praktyka;
warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;
praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;
wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;
możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.
Tryby szkolenia:
1. Standardowy
- zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
- 6 spotkań (1 sp. to 3 godziny zegarowe), łącznie 18 godzin;
2. Intensywny
- zajęcia codziennie przez 5 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
– razem 30 godzin
Cennik:
Standardowy
3240 zł
18 godzin
Intensywny
5400 zł
30 godzin
Zapytaj o termin:
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.
Program szkolenia:
1. Podstawy pracy z Corelem:
- poruszanie się po ekranie z użyciem skrótów klawiaturowych,
- tworzenie prostych elementów: linii, ścieżek, krzywych Beziera, pisaków,
- tworzenie obiektów, grupowanie ich, łączenie,
- użycie wypełnień jednolitych, tonalnych, tekstur, deseni,
- określanie właściwości konturu.
2. Loga:
- transformacje, rozmieszczenie, kształtowanie obiektów,
- wyrównywanie obiektów względem siebie,
- ustawianie elementów względem dowolnego punktu,
- kształtowanie, transformowanie figur,
- przekształcanie obiektów na krzywe,
- kształtowanie za pomocą węzłów,
- wykonanie dowolnego logo lub symbolu graficznego.
3. Środki artystyczne, efekty trójwymiarowe, przeźroczystość:
- zastosowanie narzędzia: nóż, gumka,
- tworzenie obiektów imitujących grafikę trójwymiarową przez użycie efektów: cień, przezroczystość, obrys, metamorfoza, głębia, obwiednia, perspektywa, soczewka, siatka gradientu,
- zastosowanie wypełnień tonalnych, wypełnienia teksturą, deseniem,
- tworzenie własnych wypełnień,
- wykorzystywanie w pracy stylów wypełnień, stylów kolorów i grafiki,
- tworzenie własnych pisaków i środków artystycznych,
- rozbijanie i przekształcanie środków artystycznych w proste obiekty.
4. Tekst ozdobny i akapitowy. Ulotka reklamowa:
- tworzenie, edytowanie tekstu ozdobnego,
- przekształcanie tekstu w krzywe i modyfikowanie go,
- zastosowanie efektu obwiedni, cienia i innych do tekstu ozdobnego,
- dopasowanie tekstu do ścieżki, edytowanie ze ścieżką, edycja tekstu narzędziem kształt,
- wykorzystanie tekstu ozdobnego do tworzenia ciekawych elementów graficznych,
- formatowanie tekstu akapitowego: justowanie, dzielenie wyrazów,
- wypunktowania i inicjały,
rozmieszczanie teksty akapitowego w blokach, oblewanie grafiki, - obwiednia,
podział tekstu na kolumny, tworzenie tabel.
5. Wykonanie złożonego elementu reklamowego:
- ustawienie dowolnego układu i formatu papieru katalogu,
- stosowanie prowadnic i warstw, aby usprawnić pracę,
- importowanie grafiki z Photoshopa,
- wykorzystanie efektów dotyczących grafiki bmp,
- przekształcanie grafiki wektorowej w bmp i odwrotnie,
Przygotowanie do druku
- Podstawy druku:
- cyfrowy przepływ prac,
- etapy procesu prepress,
- odbitki próbne, korekta wydruku, próby barwne,
- procesy wykończeniowe,
- charakterystyka papieru.
- Urządzenia drukujące:
- procedury naświetlania,
- różne techniki drukowania: offset, sitodruk, itp.
- Formaty plików postscriptowych: EPS, PDF, PRN.
- Wprowadzanie tekstu, rodzaje fontów.
- Praca z barwami, rozbarwienia, triada drukarska, modele kolorów CMYK, RGB, kolory dodatkowe i kolory PANTONE.
- Przygotowanie grafiki do druku – zdjęć i grafiki wektorowej.
- Ustawienia formatu arkusza wydruku, ustawienie formatu wizytówek, plakatu, katalogu.
- Parametry rastra: pojęcie liniatury, rozdzielczości druku.
- Ustawienia drukarskie: składki, pasery i linie cięcia, spady.
- Polecenie dokument info.
- Drukowanie ilustracji z przezroczystością.
- Określanie rozdzielczości filtrów i efektów aktywnych, ustawienia efektów rastrowych.
- Nadruk, zalewki.
- Obsługa panelu podgląd spłaszczania.
- Zapisywanie w formacie EPS.
- Zapisywanie w formacie PDF.