Najpopularniejsze kursy
Design Thinking i Service Design
Design Thinking i Service Design
Szkolenie wprowadza w design thinking i service design, uczy jak zastosować je w codziennej pracy i zarządzaniu zespołem. Dzięki szkoleniu dowiesz się, jak DT i SD wpływają na rozwiązywanie zadań, optymalizację usług i zwiększenie efektywności działań, dzięki wykorzystaniu indywidualnych i zespołowych narzędzi, i metod myślenia wizualnego do zarządzania projektem.
Jeżeli jesteś:
- przyszłym moderatorem DT,
- project managerem,
- product ownerem,
- liderem zmian,
- UX/UI designerem,
- marketingowcem
lub jeżeli:
- chcesz zaadaptować swój biznes do nowych warunków,
- chcesz się nauczyć praktycznego wykorzystywania potencjału poznanej metody w budowaniu atrakcyjnych rozwiązań dla klientów
…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ nauczysz się:
- czym jest design thinking i service design i jak zastosować go w codziennej pracy i zarządzaniu zespołem
- jak DT i SD mogą wpłynąć na rozwiązywanie zadań, optymalizację usług i zwiększenie efektywności działań
- wykorzystywać indywidualne i zespołowe narzędzia DT i SD
- myślenia wizualnego – wskażemy proste techniki, które odmienią podejście do zarządzania projektem
Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:
- jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
- możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
- możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
- są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
- pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
- nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
- harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych, jeżeli w kalendarzu nie ma terminu, który Ci pasuje, zaproponuj swoją propozycję, może uda nam się dopasować termin dla Ciebie.
- nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
- jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
Ponadto:
- zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
- poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
- wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby, patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
- dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
- spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.
Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:
- czym jest design thinking i service design i jak zastosować go w codziennej pracy i zarządzaniu zespołem
- jak DT i SD mogą wpłynąć na rozwiązywanie zadań, optymalizację usług i zwiększenie efektywności działań
- wykorzystywać indywidualne i zespołowe narzędzia DT i SD
- myślenia wizualnego – wskażemy proste techniki, które odmienią podejście do zarządzania projektem
Szkolenie to:
praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;
teoria i praktyka;
warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;
praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;
wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;
możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.
Tryby szkolenia:
1. Standardowy
- zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
- 6 spotkań (1 sp. to 3 godziny zegarowe), łącznie 18 godzin;
2. Intensywny
- zajęcia codziennie przez 5 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
– razem 30 godzin
Cennik:
Standardowy
4140
18 godzin
Intensywny
6900
30 godzin
Zapytaj o termin:
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.
Program szkolenia:
1. Design thinking i Service design - wprowadzenie
- Jak to się wszystko zaczęło, historia powstania i rozwoju design thinking,
- Definicje design thinking i przykłady zastosowania – przykłady firm, które inwestują w mapowanie doświadczeń klientów,
- Dla kogo jest design thinking,
- Kluczowe wartości i zasady podejścia design thinking
- Design thinking vs service design – czym różnią się te podejścia od siebie? Kiedy je stosować?
2. Proces projektowy na przykładzie - interaktywne zadania
- Proces double diamond
- zrozumienie sensu myślenia konwergencyjnego i dywergencyjnego
- Empatyzacja – metody badawcze i research internetowy
- przejście przez ścieżkę klienta – mapowanie doświadczeń użytkownika – Customer Journey (porównanie dostępnych narzędzi do mapowania ścieżek klienta online i offline)
- poznanie takich narzędzi, jak: User Stories, mapy empatii, service blueprint
- poznanie potrzeb, frustracji, bolączek i pragnień finalnego odbiorcy naszego produktu/usługi
- Definiowanie problemu
- priorytetyzacja danych i wyciąganie wniosków z badań
- skupianie się na najważniejszych wyzwaniach projektowych
- Ideacja/Generowanie pomysłów
- co oznacza bycie kreatywnym i jak pobudzać kreatywność
- tworzenie rozwiązań zgodnych z wybranymi wyzwaniami projektowymi
- wybór rozwiązań, które będą poddane testom
- Prototypowanie
- myślenie wizualne
- scenariusze korzystania z produktu/usługi
- tworzenie prototypów produktów/usług w celu ulepszenia, doprecyzowania i rozwinięcia pierwotnych pomysłów oraz sprawdzenia ich działania
- Testowanie
- przeprowadzenie testów prototypów z użytkownikami finalnego rozwiązania
- iteracja