Najpopularniejsze kursy
Kreowanie, budowanie i zarządzanie wizerunkiem firmy
Kreowanie, budowanie i zarządzanie wizerunkiem firmy
Jeżeli jesteś:
- dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,
Lub jeżeli:
- dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,
… to szkolenie jest dla Ciebie,
ponieważ nauczysz się:
- dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,
Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:
- jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
- możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
- możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
- nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
- harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
- nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
- jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
- są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
- pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
Ponadto:
- zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
- poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
- wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby, patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
- dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
- spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.
Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:
- dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,
Szkolenie to:
praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;
teoria i praktyka;
warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;
praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;
wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;
możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.
Tryby szkolenia:
1. Standardowy
- zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
- 12 spotkań (1 spotkanie to 3 godziny), łącznie 36 godzin;
2. Intensywny
- zajęcia codziennie przez 7 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
– razem 42 godziny.
Cennik:
Standardowy
8280 zł
36 godzin
Intensywny
9660 zł
42 godziny
Zapytaj o termin:
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.
Program szkolenia:
Mini wykład połączony z ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi, dyskusją oraz analizą przypadków (case studies).
1. Wprowadzenie do koncepcji budowania wizerunku firmy.
- Podstawowe pojęcia i zasady budowy kreowania wizerunku.
- Kreacja i proces tworzenia wizerunku.
- Społeczne i psychologiczne uwarunkowania funkcjonowania wizerunku.
2. Budowanie wizerunku firmy a jej tożsamość.
- Kreowanie tożsamości przedsiębiorstwa.
- Wizerunek a tożsamość firmy.
- Rodzaje wizerunków.
- Proces kreowania i budowania wizerunku.
3. System identyfikacji wizualnej.
- Pojęcie i znaczenie systemu wizualnego.
- Zasady i etapy budowania systemu całościowej identyfikacji.
- Procedura projektowania systemu identyfikacji wizualnej firmy.
- Elementy składowe systemu identyfikacji wizualnej.
- Nazwa, znak firmowy, typografia i kolorystyka – jako elementy systemu identyfikacji wizualnej.
- Logo jako kluczowy element systemu identyfikacji wizualnej.
- Design, layout, komponowanie oraz rola kreatywności w procesie tworzenia.
4. Zarządzanie wizerunkiem firmy za pomocą systemu identyfikacji wizualnej.
- Zasady zarządzania wizerunkiem firmy.
- Wdrażanie systemów identyfikacji wizualnej.
- Decyzje i problemy w procesach wdrażania systemów identyfikacji wizualnej.
- Ochrona prawna systemu identyfikacji wizualnej.
5. Kreowanie wizerunku marki.
- Pojęcie marki.
- Czym jest dobrze zaprojektowana marka i jakie ma znaczenie dla firmy.
- Budowanie i promowanie marki firmy.
- Świadomość marki.
- Etapy budowania kapitału marki.
6. Rebranding marki.
- Odświeżanie wizerunku marki.
- Odświeżanie wizerunku firmy.
- Ewolucja marek.
7. Silna marka - reguły tworzenia marki.
- Pojęcie i atrybuty silnej marki.
- Decyzje i problemy w zarządzaniu marką.
- Istota employer branding – rola pracowników w kształtowaniu wizerunku firmy.
- Mierzenie kapitału marki.
- Zarządzanie kapitałem marki.
- Projektowanie strategii marki.
- Top marki – w czym tkwi ich siła.
8. Polityka wizerunkowa firmy.
- Istota i cele public relations.
- Strategia firmy a polityka wizerunkowa firmy.
- Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy.
- Przepływ informacji i systemy informacyjne wewnątrz organizacji.
- Pojęcie i cele public relations.
- Typy „publiczności” – odbiorców działań PR. budowanie dobrych stosunków pomiędzy różnymi uczestnikami środowiska zewnętrznego. programowanie działań PR.
- Obszar społecznej odpowiedzialności biznesu i prowadzenie działań wizerunkowych w budowaniu wizerunku organizacji.
9. Wizerunek a reputacja firmy.
- Proces budowania reputacji firmy.
- Reputacja i wizerunek marki.
10. Public relations i współpraca z mediami - media relations.
- Media i ich rola w procesie budowania wizerunku.
- Polityka działań PR względem różnych mediów według określonej formy działań komunikacji zewnętrznej.
- Kształtowanie korzystnej opinii mediów o firmie.
- Współpraca z prasą. radiem. telewizją w celu budowania korzystnego wizerunku firmy w mediach – techniki i budowanie relacji z mediami.
11. Techniki kreowania wizerunku przedsiębiorstwa.
- Mówione. pisemne i wizualne techniki kreowania wizerunku firmy.
12. Wewnętrzne public relations a wizerunek firmy.
- Działania PR w komunikacji wewnętrznej w firmie.
- Model procesu skutecznej komunikacji.
- Komunikacja wewnętrzna jako element budowania wizerunku.
- Kultura organizacyjna firmy jako system zachowań pracowników i reprezentantów firmy.
- Spotkania służbowe jako element budowania komunikacji i wizerunku firmy.
13. Public relations w sytuacjach kryzysowych w firmie.
- Pojęcie kryzysu w przedsiębiorstwie.
- Źródła i przyczyny kryzysu w organizacji.
- Zarządzanie wizerunkowe w sytuacji kryzysowej.
- Typy sytuacji kryzysowych. oraz przykłady zachowań.
- Elementy planu i zasady rozwiązania sytuacji kryzysowej.
- Crisis manual i dark site.
- Metody działań w celu ratowania utraconego wizerunku firmy.
14. Wizerunek w sieci.
- Monitoring Internetu.
- Obecność w social media – budowanie marki w social media.
- Pomiar i analiza skuteczności działań w social media.
15. Wystąpienia publiczne i public relations.
- Zasady udzielania wywiadu. przygotowania wystąpień publicznych i prezentacji multimedialnych budujących wizerunek firmy.
16. Budowanie wizerunku osobistego menedżerów i pracowników składową wizerunku przedsiębiorstwa.
- Istota budowania wizerunku osoby.
- Różnice i podobieństwa w budowaniu wizerunku osoby i wizerunku przedsiębiorstwa.
- Metody i proces budowania wizerunku menedżera.
- Savoir- vivre w biznesie.
- Prawo pierwszego wrażenia.
- Mowa ciała podczas spotkania biznesowego.
- Dress code – ubiór biznesowy kobiet i mężczyzn.
- Wizytówki.
- Rozmowa telefoniczna.
- Korespondencja listowa i e-mailowa.
- Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie – zasady procedencji.