Najpopularniejsze kursy
Layout publikacji
Layout publikacji
Jeżeli jesteś:
- osobą, która chce odkryć i rozwinąć swoją nową pasję, robić coś kreatywnego, twórczego, pięknego, nowego;
- pracownikiem firm reklamowych i poligraficznych, pracownikiem marketingu, operatorem DTP;
- artystą plastykiem, architektem, projektantem;
- studentem, który chce nauczyć się sprawnie używać programów, które mogą być potrzebne na studiach lub w późniejszej karierze zawodowej;
- bezrobotną osobą, która chce się przekwalifikować lub zdobyć nowy zawód;
- doradcą zawodowym z PUP, z projektów edukacyjnych, działów HR, fundacji, lub menedżerem, który chce zorganizować szkolenie dla swoich pracowników;
- osobą z niepełnosprawnościami, która szuka pomysłu na możliwość fajnej pracy w domu;
lub jeżeli:
- chcesz nauczyć się profesjonalnie składać publikacje do druku i elektroniczne;
- zatrudniasz zewnętrzna firmę i każda grafika to koszty i czas, które chcesz zaoszczędzić;
- pracujesz w tym programie, ale robisz pewne rzeczy zwykle tak samo i nawet nie wiesz, jak można przyspieszyć pracę lub zrobić ją lepiej;
- Twój zleceniodawca ma wysokie oczekiwania wobec Ciebie a Ty chcesz podjąć wyzwanie, aby im sprostać;
- chcesz nauczyć się czegoś nowego tylko dla swojej przyjemności.
…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ nauczysz się:
- tworzyć profesjonalne layouty publikacji drukowanych i elektronicznych;
- sprawnie składać wielostronicowe publikacje: książki, czasopisma, katalogi;
- przygotować projekty do druku lub internetu;
- na czym polega filozofia programu i jak zacząć myśleć w jego języku, dzięki temu zrobisz to, co chcesz, a ograniczeniem będzie tylko Twoja wyobraźnia;
- rozpoznawać, w czym masz problem na starcie i gdzie działasz nieefektywnie, co jeszcze możesz wyciągnąć z programu;
- ruszać gdy utkniesz i nie wiesz jak rozwiązać problem;
- wdrażać w życie proste rozwiązania, patenty i triki, które maksymalnie przyspieszą pracę;
- jak wykorzystywać optymalne rozwiązania do konkretnych problemów i przy tym nie utonąć w ich gąszczu;
- robić projekty, które zachwycają i wykorzystują niebanalne rozwiązania.
Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:
- jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
- możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
- możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną kreację marketingową zgodną z Twoją marką;
- nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
- harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
- nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
- jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
- są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
- pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
Ponadto:
- zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
- poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
- wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby, patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
- dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
- spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.
Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:
- czym jest layout i jakie musi spełniać kryteria;
- jakie są środki graficzne i kompozycyjne do pozycjonowania elementów w projekcie;
- jak działają podstawowe zasady rządzące projektowaniem;
- jak uporządkować treść za pomocą linii i jakie są relacje między obiektami;
- jak hierarchizować informacje w przestrzeni wizytówki;
- jak hierarchizować tekst w przestrzeni strony magazynu;
- jakie są klasyczne sposoby wyznaczania kolumn tekstowych, jak pracować z siatką podziału strony;
- na czym polega planowanie kolumny tekstowej w projektowaniu papierów firmowych;
- jak wykorzystać podziały strony — złoty podział, Le Corbusiera, ciąg Fibonacciego, ciąg Renarda;
- co to są mocne punkty obrazu — zasada trzech części, środek optyczny, proporcje i równowaga, rytm i jednolitość środków;
- jak tworzyć publikacje wielostronicowe, jak pracować ze stylami i stronami wzorcowymi;
- jak przygotować pracę przeznaczoną do druku i do publikacji elektronicznej.
Szkolenie to:
praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;
teoria i praktyka;
warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;
praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;
wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;
możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.
Tryby szkolenia:
1. Standardowy
- zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
- 6 spotkań (1 sp. to 3 godziny zegarowe), łącznie 18 godzin;
2. Intensywny
- zajęcia codziennie przez 5 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
– razem 30 godzin
Cennik:
Standardowy
3240 zł
18 godzin
Intensywny
5400 zł
30 godzin
Zapytaj o termin:
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.
Program szkolenia:
1. Layout - pojęcia i zasady.
- Część teoretyczna: czym jest layout, jakie musi spełniać kryteria?
2. Środki graficzne.
- Środki graficzne i kompozycyjne służące pozycjonowaniu elementów w projekcie.
3. Podstawowe zasady rządzące projektowaniem.
- Porządkowanie za pomocą linii, relacje między obiektami.
- Część warsztatowa – hierarchizowanie informacji w przestrzeni wizytówki.
4. Konstrukcja strony.
- Część teoretyczna: klasyczne sposoby wyznaczania kolumn tekstowych.
- Siatka podziału strony.
- Część warsztatowa: planowanie kolumny tekstowej w projektowaniu papierów firmowych.
5. Podziały strony.
- Część warsztatowa: podziały strony – złoty podział, Le Corbusiera, ciąg Fibonacciego, ciąg Renarda.
- Część warsztatowa: ćwiczenia.
6. Kompozycja i hierarchia.
- Część teoretyczna: mocne pkt obrazu – zasada trzech części, środek optyczny, proporcje i równowaga, rytm i jednolitość środków.
- Część warsztatowa: hierarchizowanie tekstu w przestrzeni strony magazynu.
7. Publikacje wielostronicowe.
- Część warsztatowa: tworzenie publikacji wielostronicowych, praca ze stylami i stronami wzorcowymi.
8. Prace końcowe i eksport pliku.
- Przygotowanie pracy przeznaczonej do druku i do publikacji elektronicznej.