Najpopularniejsze kursy
Microsoft Access
Microsoft Access
Jeżeli jesteś:
- osobą, która chciałaby nauczyć się jednego z najbardziej popularnych systemów zarządzania bazami danych (SZBD),
- osobą, która nie używała programu Access, a potrafi w jakimś zakresie korzystać z innego SZBD,
- bezrobotną osobą, która chce się przekwalifikować lub zdobyć nowy zawód, w którym trzeba będzie sprawnie używać programu Access,
- osobą, która kiedyś korzystała z podstaw Accessa, ale chciała je sobie przypomnieć lub nieco rozszerzyć swoje umiejętności,
- osobą, która zna podstawy programu Access, a chciałaby poznać bardziej zaawansowane funkcje i możliwości,
- pracownikiem, który chce podnieść kwalifikacje,
- doradcą zawodowym z PUP, z projektów edukacyjnych, działów HR, fundacji, lub menedżerem, który chce zorganizować szkolenie dla swoich pracowników, podopiecznych.
lub jeżeli:
- chciałbyś poznać metody tworzenia baz danych oraz ich działanie, a także sposoby ich efektywnego wykorzystywania,
- natrafiłeś na problemy podczas pracy w programie Access i chciałbyś je rozwiązać z fachową pomocą,
- chcesz stworzyć bazę adresów klientów, bazę towarów, bazę zakupów i sprawnie nimi zarządzać.
…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ nauczysz się:
- wielu podstawowych i bardziej zaawansowanych funkcji programu Access,
- sprawnie tworzyć różnego rodzaju bazy danych i nimi zarządzać,
- tworzenia nie tylko sprawnie działających i bezpiecznych, ale i dobrze wyglądających baz danych, nad którymi będziesz pracował indywidualnie lub w zespole.
Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:
- jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
- możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
- możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną kreację marketingową zgodną z Twoją marką;
- nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
- harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
- nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
- jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
- są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
- pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
Ponadto:
- zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
- poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
- wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby, patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
- dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
- spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.
Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:
- pracy z tabelami, kwerendami, formularzami, raportami,
- importowania i eksportowania danych,
- sortowania i filtrowania danych według formularza i według tabel,
- modyfikacji tabel, formatowania wyglądu tabel,
- modyfikacji wyglądu arkusza danych,
- tworzenia kwerend, przeprowadzania obliczeń w kwerendzie,
- nakładania ograniczeń za pomocą: typu danych, właściwości rozmiaru pola, maski wprowadzania, reguł sprawdzania poprawności, listy odnośnika,
- pracy z raportami, ułatwiania obsługi bazy danych innym użytkownikom,
- tworzenia panelu przełączania, tworzenia planszy powitalnej, określania opcji uruchomieniowych,
- ochrony informacji, ukrywania zawartości bazy danych,
- zabezpieczania bazy danych hasłem, udostępniania i replikowania bazy danych,
- rozdzielania bazy danych,
- zakładania grup roboczych,
- pracy ze stronami i modułami.
Szkolenie to:
praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;
teoria i praktyka;
warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;
praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;
wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;
możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.
Tryby szkolenia:
1. Standardowy
- zajęcia najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
- 3 spotkania (1 spotkanie to 3 godziny zegarowe) – razem 9 godzin.
Cennik:
Standardowy
1350 zł
9 godzin
Zapytaj o termin:
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.
Program szkolenia:
15. Nakładanie ograniczeń:
- za pomocą typu danych,
- za pomocą właściwości rozmiaru pola,
- za pomocą maski wprowadzania,
- za pomocą za pomocą reguł sprawdzania poprawności,
- za pomocą listy odnośnika.
18. Ułatwianie obsługi bazy danych innym użytkownikom:
- tworzenie panelu przełączania,
- tworzenie planszy powitalnej,
- określanie opcji uruchomieniowych.