Najpopularniejsze kursy
Microsoft Word dla biznesu
Microsoft Word dla biznesu
Jeżeli jesteś:
- właścicielem lub menadżerem w dużej, średniej lub małej firmie,
- liderem zespołu, pracownikiem HR,
- pracownikiem marketingu, handlowcem,
- nauczycielem w szkole, na uczelni lub szkoleniowcem wewnętrznym w firmie,
- wirtualną asystentką, copywriterem,
- pisarzem lub twórcą treści
lub jeżeli:
- potrzebujesz szybko tworzyć dokumenty takie jak raporty, oferty, dokumenty,
- chcesz poprawić jakość swoich dokumentów, tworzyć je szybko, bezbłędnie,
- chcesz usprawnić komunikację w swojej firmie zespole przez efektywniejszą komunikację, korespondencję seryjną, śledzenie zmian i inne narzędzia do współpracy,
- chcesz zadbać o jakość i bezpieczeństwo dokumentów
…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ nauczysz się:
- dostosowywać program do swoich potrzeb, co przyspieszy i usprawni pracę,
- tworzyć szablony i style dzięki którym dokumenty będą spójne z identyfikacją marki,
- wykorzystywać w dokumentach odsyłacze, zakładki, tabele, wykazy, grafiki, wykresy co uatrakcyjni ofertę czy raport,
- wykorzystywać korespondencję seryjną co usprawni obieg dokumentów w firmie,
- wykorzystywać narzędzia do korekty,
- wykorzystywać elementy pracy grupowej, śledzenie zmian, zarządzanie komentarzami, praca w chmurze,
- dbać o bezpieczeństwo dokumentów, używać haseł, narzędzi do ochrony przed kopiowaniem,
- tworzenie ankiet i prostych obliczeń.
Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:
- jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
- możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
- możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną kreację marketingową zgodną z Twoją marką;
- nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
- harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
- nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
- jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
- są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
- pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
Ponadto:
- zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
- poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
- wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby, patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
- dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
- spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.
Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:
- personalizowania programu, dostosowania wstążki, tworzenia własnych przycisków, zmieniania paska stanu,
- pracy z szablonami, modyfikacji i zarządzania nimi; i efektywnej pracy ze stylami,
- stosowania zakładek i odsyłaczy oraz ich wykorzystania w firmie,
- wykorzystania korespondencji seryjnej w codziennej pracy: tworzenia etykiet, kopert i dokumentów, definiowania źródeł danych, definiowania pól korespondencji seryjnej,
- tworzenia atrakcyjnych i czytelnych tabel lub wykresów w dokumentach i ofertach,
- wykorzystania atrakcyjnej grafiki w dokumencie,
- tworzenia ofert reklamowych, prospektów, raportów, analiz, bilansów,
- unikania częstych błędów w edycji tekstów, których program nie podkreśli,
- efektywnej pracy grupowej: pracy zdalnej, redagowania, pracy w chmurze, śledzenia zmian, zarządzania komentarzami,
- zabezpieczania hasłem, dbania o bezpieczeństwo praw autorskich w dokumencie, stosowania blokady kopiowania i edycji,
- tworzenia ankiet w programie MS Word,
- wykonywania prostych obliczeń w tabelach.
Szkolenie to:
praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;
teoria i praktyka;
warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;
praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;
wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;
możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.
Tryby szkolenia:
1. Standardowy
- zajęcia najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
- 3 spotkania (1 spotkanie to 3 godziny zegarowe) – razem 9 godzin.
Cennik:
Standardowy
1350 zł
9 godzin
Zapytaj o termin:
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.
Program szkolenia:
1. Personalizacja programu:
- dostosowanie wstążki,
- własne przyciski,
- zmiana paska stanu.
2. Szablony:
- różne metody tworzenia własnych szablonów,
- modyfikacja i zarządzanie.
5. Korespondencja seryjna w codziennej pracy:
- tworzenie etykiet, kopert i dokumentów,
- definiowanie źródeł danych – dane zewnętrzne np. Excel, Access,
- definiowanie pól korespondencji seryjnej.
6. Tabele i wykresy w dokumentach i ofertach:
- zasady atrakcyjnego tworzenia wykresów,
- porady w zakresie prezentacji danych,
- czytelność danych w zależności od formy prezentacji.
9. Korekta:
- częste błędy w edycji tekstów,
- porady językowe,
- błędy, których program nie podkreśli.
10. Efektywna praca grupowa:
- praca zdalna, redagowanie,
- praca w chmurze,
- śledzenie zmian,
- zarządzanie komentarzami.
11. Bezpieczeństwo:
- zabezpieczenie hasłem,
- bezpieczeństwo praw autorskich w dokumencie,
- blokada kopiowania i edycji.