Najpopularniejsze kursy
Microsoft Word podstawowy
Microsoft Word podstawowy
Jeżeli jesteś:
- osobą, która nie używała Worda lub innego edytora tekstu,
- bezrobotną osobą, która chce się przekwalifikować lub zdobyć nowy zawód, w którym trzeba będzie sprawnie używać Worda,
- osobą, która kiedyś korzystała z podstaw Worda, ale chciała je sobie przypomnieć lub nieco rozszerzyć swoje umiejętności,
lub jeżeli:
- chcesz zacząć używać programu Word,
- chcesz sprawniej tworzyć teksty i zapanować nad ich wyglądem,
- ciągle angażujesz dzieci, znajomych, pracowników, gdy masz coś stworzyć lub sformatować tekst w Wordzie,
- chcesz stworzyć bazę adresów klientów i sprawnie prowadzić z nimi korespondencję seryjną,
…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ nauczysz się:
- pisać w Wordzie, redagować tekst,
- tworzyć i zmieniać dokumenty uzyskując ich profesjonalny wygląd, używać stylów,
- dodawać do tekstu zdjęcia i inną grafikę, tworzyć atrakcyjne i czytelne tabele,
- przygotowywać najróżniejsze dokumenty – od prostych, krótkich tekstów po plakaty, książki, prace dyplomowe, raporty, albumy.
Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:
- jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie,
- możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej,
- możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną kreację marketingową zgodną z Twoją marką,
- nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
- harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
- nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
- jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny,
- są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię,
- pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
Ponadto:
- zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
- poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
- wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby, patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
- dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
- spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.
Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:
- tworzyć, edytować i redagować dokumenty,
- używać zaawansowanych funkcji jak np. formatowanie profesjonalnych dokumentów za pomocą stylów,
- tworzyć tabele, umieszczać grafikę,
- formatować listy, noty, faksy, raporty, biuletyny, broszury, książki.
Szkolenie to:
praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;
teoria i praktyka;
warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;
praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;
wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;
możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.
Tryby szkolenia:
1. Standardowy
- zajęcia najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
- 3 spotkania (1 spotkanie to 3 godziny zegarowe) – razem 9 godzin.
Cennik:
Standardowy
1350 zł
9 godzin
Zapytaj o termin:
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.