Najpopularniejsze kursy
Pozycjonowanie stron WWW
Pozycjonowanie stron WWW

Jeżeli jesteś:
- osobą utrzymującą własną stronę WWW i potrzebujesz wiedzy, jak własnoręcznie poprawić wyniki jej wyszukiwania w Internecie,
- pracownikiem firm reklamowych, webmasterem, pracownikiem marketingu w małej firmie, przedsiębiorcą lub inną osobą, która tworzy własne miejsce w Internecie i chce rozumieć jak promować swoją ofertę;
- studentem, który chce nauczyć się sprawnie używać programów, które mogą być potrzebne na studiach lub w późniejszej karierze zawodowej,
- bezrobotną osobą, która chce się przekwalifikować lub zdobyć nowy zawód,
- doradcą zawodowym z PUP, z projektów edukacyjnych, działów HR, fundacji, lub menedżerem, który chce zorganizować szkolenie dla swoich pracowników,
- osobą, która szuka pomysłu na możliwość fajnej pracy w domu.
lub jeżeli:
- chcesz efektywniej pozycjonować się w sieci,
- chcesz mieć pewność, że wszystkie produkty w sklepie poprawnie się wyświetlają w wyszukiwarkach
- chcesz żeby Twoje posty i artykuły blogowe dawały Ci dużo różnorodnych darmowych wejść
- chcesz mieć większą kontrolę i zrozumienie co to jest pozycjonowanie, bo zatrudniasz zewnętrzną firmę, co powoduje duże koszty, a w dodatku nie rozumiesz za co płacisz, na czym to polega,
… to szkolenie jest dla Ciebie,
ponieważ nauczysz się:
- pozycjonować stronę WWW;
- sprawiać, że nawet jeżeli jesteś niżej na liście wyników to Ciebie i tak klikają częściej;
- zabezpieczyć się przed porzuceniem koszyka w sklepie;
- jak zwiększyć konwersję, zamianę odwiedzających którzy nie płacą na takich, którzy zostawią u Ciebie pieniądze;
- nawet jeżeli nic nie sprzedajesz to zainteresuje Cię większa popularność w Internecie.
Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:
- jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
- możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
- możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
- nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
- harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
- nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
- jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
- są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
- pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
Ponadto:
- zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
- poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
- wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby, patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
- dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
- spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.
Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:
- co to są: zagadnienie SERP, różnorodne wyniki zapytań, rankingi wyszukiwarek i platform;
- co to jest mapa kliknięć, czas pozycjonowania, frazy kluczowe, wskaźnik CTR — Click Through Rate, polecenia: info, site, allintitle, allinurl, inanchor, ext, filetype, define;
- działania silnika Google, cashowania stron wg Google; dowie się, jak tworzyć kopię strony w database Google;
- jak działa AdWords w służbie SEO;
- działania planera słów kluczowych, zasady testowania fraz, wykorzystanie Google Trends jako sposobu na planowanie kampanii, wykorzystanie elementu title;
- wykonywać analizę konkurencji pod kątem SEO, zapozna się z możliwością wykorzystania nietypowych opisów stron oraz ikonografik;
- wykorzystania kodowania ANSI/ASCII oraz CTR,
- budowania skutecznego meta description;
- nauczysz się użycia znaczników keywords oraz optymalizacji obrazów na stronie (alternative text, title);
- poznasz: zasady pozycjonowania obrazami, strukturę headings, montaż fraz w anchor, konstrukcję odpowiedniej nawigacji oraz treści na stronie, zasady optymalizacji treści, wyróżniania znacznikami i inne czynniki wpływające na jakość pozycjonowania;
- jak działają: Google robots,
- ręcznego zgłaszania strony, pingowania, Google Tools — Search Console;
- tworzenia i testowania Web maps, robots.txt,
- określania robotów w sekcji head, linkowania strony, dodawania Breadcrumbs, prezentacji linków wewnętrznych,
- budowania popularności witryny, dostępności witryny,
- jaki wpływ na SEO mają awarie; co to jest reputacja domeny, PageSpeed Insights, technika Long Tail, Canonical URLs,
- robić przekierowania 301 i 302, znaczniki HTML5, katalogowanie strony po update Google,
- budowania zaplecza na nowych zasadach, dywersyfikacji zaplecza oraz jak wybrać domenę i analizować hostingi;
- jak zrobić autoryzację serwisu w Search Console;
- dowiesz się, co to jest circle link, piramid structure, Backlink, Black hat SEO, ban lub filtr od Google oraz co obniża skuteczność pozycjonowania;
- nałożonych ręcznie działań oraz dowiesz się, jak się odblokowuje strony i jak się zdejmuje blokady założone przez Google;
- algorytmu PageRank, wskaźnik Trust Rank, systemy SWL — wg nowych zasad;
- samodzielnego pozycjonowania, w tym strategii dla zuchwałych: Scrapebox i Xrumer;
- zasad pozycjonowania sklepu;
- jak wykorzystywać artykuły, poradniki, grafikę i kinografikę, infografiki, oceny i recenzje użytkowników;
- jaki jest wpływ filmów video na traffic, zasad pozycjonowania na YouTubie;
- o przydatnych narzędziach, markerach danych, Accelerated Mobile Pages (AMP); czym są strony responsywne;
- poznasz metody sprawdzania stanu indeksowania, zasady współpracy z agencjami SEO, z AdSense; dowie się, czym są precle, SiteLinks, Panda update, Pingwin update;
- poznasz nowe zasady po zmianach algorytmów Google, zmiany po updatach Phantom, Koliber i Fred.
Szkolenie to:
praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;
teoria i praktyka;
warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;
praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;
wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;
możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.
Tryby szkolenia:
1. Standardowy
- zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
- 5 spotkań (1 spotkanie to 3 godziny), łącznie 15 godzin;
2. Intensywny
- zajęcia codziennie przez 3 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
– razem 18 godzin.
Cennik:
Standardowy
2700 zł
15 godzin
Intensywny
3240 zł
18 godzin
Zapytaj o termin:
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.
Program szkolenia:
- Zagadnienie SERP.
- Różnorodne wyniki zapytań.
- Analiza wyszukiwarek.
- Analiza rankingów wyszukiwarek i platform.
- Mapa kliknięć.
- Czas pozycjonowania.
- Frazy kluczowe.
- Wskaźnik CTR – Click Through Rate.
- Polecenia: info, site, allintitle, allinurli inanchor, ext, filetype, define.
- Działanie silnika Google.
- Cashowanie stron wg. Google.
- Kopia strony w database Google.
- AdWrods – w służbie SEO.
- Planer słów kluczowych.
- Testowanie fraz.
- Google Trends jako sposób na planowanie kampanii.
- Element Title.
- Analiza konkurencji pod kątem SEO.
- Nietypowe opisy stron, ikonografika.
- Kody ANSI / ASCII a CTR.
- Budowanie skutecznego meta decription.
- Znaczniki keywords – czy nadal warto.
- Optymalizacja obrazów na stronie (alternative text, title).
- Pozycjonowanie obrazami.
- Struktura headings.
- Montaż fraz w anchor.
- Konstrukcja odpowiedniej nawigacji.
- Treści na stronie.
- Optymalizacja treści.
- Wyróżnianie znacznikami.
- Czynniki wpływające na jakość pozycjonowania.
- Google robots.
- Ręcznie zgłaszanie strony.
- Pingowanie.
- Google Tools – Search Console.
- Autoryzacja serwisu w S.C..
- Web Maps – tworzenie, dodawanie, testowanie.
- Robots.txt – tworzenie, edycja, testowanie.
- Określenie robotów w sekcji HEAD.
- Linkowanie strony.
- Breadcrumbs.
- Prezentacja linków wewnętrznych.
- Popularność witryny.
- Dostępność witryny i awarie, a SEO.
- Reputacja domeny.
- Dobór domeny.
- Analiza hostingów.
- PageSpeed Insights.
- Technika Long Tail.
- Canonical links.
- Przekierowania 301 i 302.
- Znaczniki HTML5.
- Katalogowanie strony po update Google.
- Budowanie zaplecza na nowych zasadach.
- Dywersyfikacja zaplecza.
- Circle link lub piramid structure.
- Backlink,.
- Black hat SEO.
- Co obniża skuteczność pozycjonowania.
- Ban & filtr od Google.
- Nałożone ręczne działania — odblokowywanie strony.
- Zdejmowanie blokad od Google.
- Algorytm PageRank czy nie zaginął.
- Wskaźnik TrustRank.
- Systemy SWL – wg. nowych zasad.
- Samodzielne pozycjonowanie – strategia.
- Scrapebox i Xrumer – dla zuchwałych.
- Pozycjonowanie sklepu:
- sklep a technika długiego ogona,
- optymalizacja opisów produktów,
- unikalność treści – problemy,
- opisy kategorii,
- zależność nowych leadów i miesięcznej liczby postów na blogu.
- Artykuły.
- Poradniki.
- Grafika i kinografika.
- Infografiki.
- Oceny i recenzje użytkowników.
- Wpływ filmów wideo na trafic.
- Google lubi to – czyli jak poprawić wskaźniki.
- Gęstość słów kluczowych.
- Aktualizacja treści.
- Przydatne narzędzia:
- validator w3c,
- checkbulkpagerank,
- Google Analytics,
- majestic,
- backlinkWatch,
- webDeveloper,
- seoQuake,
- density,
- semrush,
- free monitor for Google,
- Google Alerts,
- opensiteexplorer.
- Markery danych.
- Accelerated Mobile Pages AMP.
- Strony responsywne RW.
- Stan indeksowania.
- Współpraca z agencjami SEO.
- AdSense.
- Precle.
- AdWords vs. Pozycjonowanie.
- SiteLinks.
- Co zmieniła Panda update.
- Co zmienił Pingwin update.
- Nowe zasady po zmianach algorytmów Google.
- Zmiany po Phantom, Koliber, Fred.
- Disavow links – narzędzie do zrzekania się linków.
- Mobilegeddon.
- Top Heavy – page layout test.
- Duplikacja treści, plagiaty.
- Zaangażowanie usera.
- Współczynnik odrzuceń.
- Rich Cards.
- Pozycjonowanie na YouTube.
- Moja firma w Google.
- Fakty i mity o SEO.