Najpopularniejsze kursy
Trend, Foresight, Innowacja
Trend, Foresight, Innowacja
Szkolenie dedykowane dla członków zarządów, menadżerów i dyrektorów i pracowników działów innowacji, strategii i rozwoju oraz brand managerów i przedsiębiorców, którzy chcą nauczyć się analizować i wykorzystać umiejętności analizy trendów do planowania strategicznego i wprowadzania innowacji oraz wdrażania tych elementów do komunikacji marketingowej swojej marki.
Jeżeli jesteś:
- Zarządcą/ Top Managerem
- Dyrektorem Działów Innowacji
- Dyrektorem ds. Strategii i Rozwoju
- Brand Managerem, Marketing Managerem
lub jeżeli:
- jesteś przedsiębiorcą MŚP (różnych branż).
…to szkolenie jest dla Ciebie, ponieważ nauczysz się:
- analizować odpowiednie składowe otoczenia biznesu i wyciągać trafne wnioski, w celu usprawnienia działania przedsiębiorstwa
- skutecznie docierać do Klienta i realizować cele firmy, maksymalizować zysk oraz ograniczyć ryzyko związane z niepełnym wykorzystaniem potencjału jaki niesie ze sobą właściwy proces zarządzania innowacjami
Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:
- jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
- możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
- możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
- są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
- pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
- nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
- harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych, jeżeli w kalendarzu nie ma terminu, który Ci pasuje, zaproponuj swoją propozycję, może uda nam się dopasować termin dla Ciebie.
- nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
- jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
Ponadto:
- zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
- poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
- wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby, patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
- dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
- spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.
Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:
- jaką rolę pełni osoba zarządzająca innowacjami w firmie i z jakimi wyzwania się mierzy,
- jak dzięki dobrze przygotowanej strategii rozwoju przedsiębiorstwa, maksymalizować zyski i zwiększać poziom konkurencyjności swojej firmy na rynku,
- jakie są kluczowe elementy tworzenia innowacji w praktyce
- jak wykorzystywać światowe trendy i prognozy biznesowe, będąc jednocześnie innowacyjnym
Szkolenie to:
praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;
teoria i praktyka;
warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;
praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;
wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;
możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.
Tryby szkolenia:
1. Standardowy
- zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
- 6 spotkań (1 sp. to 3 godziny zegarowe), łącznie 18 godzin;
2. Intensywny
- zajęcia codziennie przez 5 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
– razem 30 godzin
Cennik:
Standardowy
4140
18 godzin
Intensywny
6900
30 godzin
Zapytaj o termin:
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.
Program szkolenia:
2. Trendy w biznesie
- Pojęcie trendu
- Analiza otoczenia
- Wybór odpowiednich trendów jako sugestii i kierunków do rozwoju
- Top trendy biznesowe w 2020
- Trendy społeczne i ich wpływ na biznes
3. Foresight - planowanie i realizacja strategii rozwoju
- Skanowanie środowiskowe – identyfikacja zmian, które mają znaczenie dla Twojej organizacji, dokonywana we współpracy z szeroko rozpowszechnionymi wynikami, wykraczająca poza trendy i służąca identyfikacji czynników systemowych,
- Myślenie strategiczne – dzielenie się wynikami skanowania oznacza, że każdy ma dostęp do tych samych informacji i każdy może je wykorzystać do strategicznego myślenia o możliwej przyszłości Twojej organizacji,
- Podejmowanie decyzji strategicznych – tworzenie preferowanej przyszłości po zbadaniu szeregu możliwych kontraktów terminowych w celu stworzenia wspólnego przyszłego celu,
- Planowanie strategiczne – tworzenie planu, który pomoże Państwu w poruszaniu się po dzisiejszym środowisku operacyjnym oraz w informowaniu o działaniach i podejmowaniu decyzji, oraz
- Oceniając – sprawdzamy regularnie, aby ocenić wpływ – czy uzyskaliśmy pożądany wpływ, a jeśli nie, to co należy zmienić?
- Narzędzia wspomagające planowanie w oparciu o przewidywane zjawiska:
- Analiza SWOT i Analiza ograniczeń
- Badanie metodą Delphi
- Analiza krzyżowa wpływów
- Analiza scenariuszy
- Analiza PEST (Polityczno-Ekonomiczno-Społeczno-Technologiczna)
4. Innowacje - projektowanie i wdrażanie
- Czym jest innowacja
- Metody wspomagające tworzenie innowacji w organizacji
- Osoby zaangażowane w proces tworzenia innowacji
- Kultura zorientowana na klienta
- Zdolność adaptacji i zwinność
- Przedsiębiorczość
- Kreatywność
- Proces innowacyjny
- Weryfikacja miejsca odpowiedniego do wdrożenia innowacji w organizacji
- Proces kreatywny
- Proces wdrożeniowy
- Zarządzanie, kontrolowanie, monitorowanie
- Ewaluacja