Najpopularniejsze kursy
WordPress – budowa i obsługa sklepu internetowego
WordPress – budowa i obsługa sklepu internetowego
Jeżeli jesteś:
- dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,
Lub jeżeli:
- dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,
… to szkolenie jest dla Ciebie,
ponieważ nauczysz się:
- dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,
Nasze szkolenie jest skuteczne, ponieważ:
- jest indywidualne, co pozwala Trenerowi maksymalnie skoncentrować się na Twoich postępach w nauce; wyłapać ewentualne trudności, przeszkody i wykorzystać Twój czas efektywnie;
- możemy uzgodnić przed szkoleniem indywidualny zakres szkolenia, jeżeli proponowany przez nas standard nie pasuje do Twojego obecnego zaawansowania lub zainteresowań, a dzięki temu nie tracisz czasu na tematy, które już znasz lub nie będą Ci potrzebne w praktyce zawodowej;
- możemy pracować bezpośrednio na przykładach z Twojej praktyki zawodowej tworząc w trakcie szkolenia portfolio Twoich projektów, jeżeli ubiegasz się o pracę lub Twoją specyficzną stronę WWW czy kreację marketingową zgodną z Twoją marką.
- nie tracisz czasu i poszczególnych zajęć, ponieważ:
- harmonogram jest dopasowany do Twoich możliwości czasowych,
- nie czekamy na zebranie się grupy, zaczynasz szkolenie od razu,
- jeżeli wypadnie Ci termin z powodów losowych możemy ustalić inny, czyli nie tracisz zajęć, gdy z jakiegoś powodu nie możesz być na nich obecny.
- są to praktyczne warsztaty w 100% skoncentrowane na Tobie, więc nic nie odciąga Twojej uwagi, nie rozprasza Cię.
- pracujesz z zawodowcami, którzy przekazują Ci aktualizowane na bieżąco rozwiązania, taktyki ze swoich zawodowych osiągnięć.
Ponadto:
- zdobędziesz nowe kompetencje zawodowe, które mogą przełożyć się na awans, nową pracę, gdyż po szkoleniu otrzymujesz zaświadczenie MEiN,
- poznasz osoby z branży i nawiążesz zawodowe relacje i kontakty,
- wzbogacisz swoje umiejętności cyfrowe o nowe zasoby, patenty i triki, dzięki czemu będziesz pracować szybciej i bardziej efektywnie, co przełoży się na większe dochody w perspektywie czasu,
- dowiesz się jak pracują inni, przez co wskoczysz od razu na wyższy poziom rozwoju zawodowego,
- spędzisz miło czas w towarzystwie pasjonatów tematu i zyskasz wsparcie, inspirację i motywację w rozwoju.
Twoje korzyści. Dzięki szkoleniu nauczysz się:
- dopracowujemy jeszcze opisy, program szkolenia (na dole strony) i oferta (w pliku .pdf) są aktualne,
Szkolenie to:
praca indywidualna - jedna osoba na zajęciach;
teoria i praktyka;
warsztaty stacjonarne lub zdalne - do wyboru, w czasie rzeczywistym pod okiem Trenera;
praktyczne projekty i ćwiczenia bazujące na przykładach z praktyki naszych Trenerów, czyli osób, które zawodowo pracują w tej dziedzinie;
wsparcie, feedback, konstruktywna analiza Twoich projektów;
możliwy jest również kurs w grupie od 2 do 4 osób (np. z jednej firmy) z RABATEM.
Tryby szkolenia:
1. Standardowy
- zajęcia dwa razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych lub wieczornych, opcjonalnie w soboty;
- 5 spotkań (1 spotkanie to 3 godziny), łącznie 15 godzin;
2. Intensywny
- zajęcia codziennie przez 3 dni, od pon. do pt. po 6 godzin w godz. 9.00 – 15.00
– razem 18 godzin
Cennik:
Standardowy
2700 zł
15 godzin
Intensywny
3240 zł
18 godzin
Zapytaj o termin:
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w godz. 10:00-16:00.
Program szkolenia:
1. Wprowadzenie:
- Jak działa sklep na WordPressie?
- Co jest potrzebne do uruchomienia swojego sklepu na WordPressie?
- Jak znaleźć i wybrać odpowiedni motyw (szablon/template) dla swojego e-sklepu?
3. Ustawienia sklepu na przykładzie WooCommerce:
- Ustawienia główne.
- Ustawienia zamówień.
- Ustawienia podatków.
- Ustawienia wysyłki.
- Ustawienia kont i ról użytkowników.
- Ustawienia i generowanie powiadomień (e-maili) dla użytkowników.
- Informacja o plikach cookie, polityka prywatności, regulamin.
4. Zarządzanie produktami:
- Produkt prosty.
- Produkt z wariantami.
- Produkt grupowy.
- Produkt zewnętrzny.
- Produkt wirtualny.
- Galeria produktu.
- Zarządzanie stanem magazynowym.
- Dodawanie atrybutów do produktu.
- Kategorie i tagi produktów.
- Promocje i zniżki.
5. Zarządzanie zamówieniami:
- Zamówienia od strony klienta.
- Rodzaje płatności.
- Integracja z platformami do płatności online (np. przelewy24.pl).
- Generowanie faktur.
- Zamówienia od strony administratora.
- Opinie o produkcie.
Raporty sprzedaży.
7. Wybór motywu i dostosowywanie jego wyglądu do potrzeb sklepu, modyfikacja motywu:
- Widok listy produktów.
- Widok pojedynczego produktu.
- Produkty powiązane.
- Lista proponowanych produktów.
- Strona główna sklepu.
- Strona z regulaminem.
- Modyfikacje kodu szablonów.