Które media społecznościowe będą liczyły się na rynku w 2022 roku?

Media Społecznościowe

Obecnie mało kto może wyobrazić sobie świat bez udziału mediów społecznościowych. Pojęcie mediów społecznościowych frontem przebija się do praktycznie każdego obszaru naszego życia, zarówno zawodowego, jak i prywatnego. Z każdym rokiem funkcjonalność mediów społecznościowych zwiększa się – teraz nie tylko służą nam komunikowaniu się z innymi osobami. To media społecznościowe pozwalają nam uczyć się, relaksować, śledzić informacje z całego świata, a także zarabiać. Choć każdy z nas posiada swoje ulubione media społecznościowe, warto mieć świadomość, że wiele z nich rozwija się prężnie i zachęca nowych użytkowników do korzystania z nich. Jakie media społecznościowe będą liczyły się najbardziej w 2021 roku? Poniżej przedstawiony został przegląd tych, które warto znać w nadchodzącym roku.

Media społecznościowe – Facebook liderem 

Facebook stanowi już od kilku lat najpopularniejszy serwis społecznościowy nie tylko na całym świecie, ale również w Polsce. Choć wiele osób twierdzi, że moda na Facebook przemija, to jednak wciąż miliony Polaków obecnie ponad 16 milionów) codziennie sprawdza, co dzieje się na popularnym wallu. Facebook stanowi nie tylko źródło wiedzy o naszych znajomych, ale też doskonały kanał reklamy i dystrybucji swoich produktów i usług. Przewiduje się, że przyszły rok również będzie należał do Facebooka, który wciąż rozwija swoje funkcjonalności i oferuje nam coraz więcej przydatnych funkcji.

YouTube

YouTube z powodzeniem może być wzięty pod uwagę w obszarze mediów społecznościowych. W końcu jest to miejsce, w którym osoby z całego świata mogą umieszczać swoje materiały video. YouTube, ze względu na swój ogromny potencjał reklamowy, szturmem zdobywa coraz większą popularność. Obecnie każda szanująca się firma posiada własny kanał na YouTube, w którym dzieli się wiedzą ekspercką z innymi użytkownikami. YouTube to doskonałe źródło wiedzy, rozrywki. 

Instagram

Instagram to serwis społecznościowy, który w głównej mierze bazuje na publikowaniu własnych zdjęć z odpowiednimi hashtagami. Już dawno Instagram przebił barierę 1 miliarda aktywnych użytkowników, co sprawia, że jest to na przestrzeni ostatnich dwóch lat najszybciej rosnący serwis społecznościowy. I także w przypadku Instagrama, choć w przeszłości nie było to takie oczywiste. Istnieje bardzo duży obszar do reklamowania swoich produktów i usług, co też firmy z wszystkich branż skrzętnie wykorzystują. Prognozuje się, że Instagram wciąż będzie jednym z najszybciej rozwijających się serwisów społecznościowych.

WhatsApp

Ta aplikacja, będąca pod banderą Facebooka jest jednym z najpopularniejszych na świecie serwisów do komunikowania się. Każdego dnia z aplikacji korzysta już ponad 1.5 miliarda użytkowników rozsianych po 180 krajach na świecie. Co więcej, od kilku lat to właśnie WhatsApp jest jedną z najczęściej pobieranych aplikacji na smartfony. Sprawia to, że z każdym rokiem liczba użytkowników będzie wzrastać. W przyszłym roku WhatsApp będzie wciąż popularny a przy odrobinie usprawnień ze strony twórców, może stać się komunikatorem pierwszego wyboru dla większości osób na świecie. 

Dodaj komentarz